یک مدیر ارشد پس از دستگیری در رابطه با نسخه چینی TikTok از کار برکنار شد. اکنون لباس 85 دلاری که معشوقه او در این ویدئو پوشیده بود در حال فروش است.

اما کاربر دیگری با انتقاد از افرادی که این لباس را خریداری کرده اند نوشت: “معشوقه ای خوش لباس، همه پیرو این لباس بودند. همان لباس فروخته شد. واقعاً مسخره و کنایه آمیز است.”

شرکت مهندسی و پیمانکاری Huanqiu بلافاصله به درخواست‌های Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

طرفداران تازه پیدا شده دونگ حدود 1000 قطعه از این لباس را یک شبه خریداری کردند. تا 8 ژوئن، 4000 قطعه به ازای هر ST فروخته شد.

کاربران چینی برای خرید حدود 4000 تکه از لباس صورتی که معشوقه پوشیده بود عجله کردند.

  • عکس گویا از زنی که لباس صورتی پوشیده است.


    منبع

    یکی از کاربران Weibo به اشتراک گذاشت که چرا کاربران چینی اینقدر شیفته رابطه عشقی غیرقانونی هو و دونگ شدند: “قهرمان مرد ثروتمند است و قهرمان زن پوست روشن، زیبا و پا دراز.”

    عکس گویا زنی با لباس صورتی.تونی اندرسون/گتی ایماژ

    • پس از اینکه این ویدیو در ماه ژوئن در Douyin در فضای مجازی پخش شد، هو جیونگ به عنوان مدیر اجرایی و مدیر کل شرکت دولتی پیمانکاری و مهندسی Huanqiu، بر اساس بیانیه شرکت منتشر شده در 7 ژوئن، از کار برکنار شد. این شرکت گفت که هو نیز در حال فعالیت است. توسط کمیته انضباطی آن بررسی می شود.

  • ویدئوی اصلی که توسط یک عکاس خیابانی محلی ارسال شده بود، از آن زمان حذف شده است. در یکی از نسخه‌های منتشر شده در TikTok توسط وب‌سایت خبری سنگاپور، هو در حالی که دست در دست همکارش گرفته بود نشان داده شد. طبق گزارش رسانه دولتی Sixth Tone، او تنها با نام خانوادگی خود “دونگ” شناخته شده است.

    به گفته روزنامه سنگاپور The Straits Times، هزاران نفر سپس برای خرید لباس دونگ هجوم بردند، لباسی که توسط فروشنده ای در Taobao، یک پلت فرم خرید آنلاین فروخته شد. قیمت این لباس 618 یوان چین یا حدود 85 دلار است.

    این زوج با لباس های صورتی هماهنگ در چنگدو، استانی در چین به نمایش درآمدند. هو با یک پیراهن یقه‌دار صورتی بود و دونگ لباس صورتی نمادین را پوشیده بود.

    یکی از مدیران ارشد تجاری در چین پس از اینکه در یک ویدیوی ویروسی منتشر شده در نسخه چینی TikTok در حال رابطه نامشروع با همکار خود دستگیر شد، اخراج شد. اما مردم آنلاین اکنون شیفته معشوقه او هستند – هزاران نفر دقیقاً همان لباسی را که او در این ویدیو پوشیده بود می‌خرند.

    یک مدیر ارشد تجاری در چین پس از انتشار ویدیویی از او با معشوقه‌اش اخراج شد.

  • چندین کاربر در Weibo، یک پلتفرم چینی شبیه به توییتر، آن را لباس «معشوقه» و «اخراج» نامیدند. موضوع Weibo در مورد لباس دونگ حداقل 17 میلیون بازدید به دست آورده است.

    یکی از کاربران چینی در مورد شهرت تازه کشف شده معشوقه گفت: «این واقعا مضحک و کنایه آمیز است.