یک فعال حقوق سقط جنین که توسط مت گیتز شرمنده شده بود در آدرس SOTU با او روبرو شد و از او برای کمک به جمع آوری 2 میلیون دلار تشکر کرد.


اولیویا جولیانا، چپ، و نماینده مت گاتز، سمت راست.

اولیویا جولیانا، چپ، و نماینده مت گیتز، سمت راست، در یک تصویر ترکیبی.گتی ایماژ

  • الیویا جولیانا، فعال، با مت گاتز در ساختمان کنگره در جریان سخنرانی وضعیت اتحادیه روبرو شد.

  • او گفت که از او برای کمک به جمع آوری 2 میلیون دلار برای حقوق سقط جنین تشکر می کند.

  • جولیانا و گاتز سال گذشته پس از اینکه او فعالان حقوق سقط جنین را شرمسار کرد، با یکدیگر درگیر شدند.

یکی از فعالان حقوق سقط جنین که توسط نماینده مت گیتز شرمنده شد، گفت که در سخنرانی روز سه شنبه با نماینده کنگره روبرو شد و از او برای کمک به جمع آوری میلیون ها دلار تشکر کرد.

اولیویا جولیانا، یک فعال 20 ساله اهل هیوستون برای Gen Z for Change، دعوت به آدرس توسط نماینده دموکرات Nanette D. Barragán از کالیفرنیا.

جولیانا در حالی که در ساختمان کنگره آمریکا بود، گفت که با گاتز، قانونگذار جمهوری‌خواه که به او کمک کرد تا میلیون‌ها دلار برای سقط جنین جمع‌آوری کند، پس از اینکه او او را به صورت آنلاین هدف قرار داد، مواجه شد.

جولیانا “فقط می خواهم همه بدانند که من فقط با @mattgaetz دست دادم و از او برای کمک به جمع آوری 2 میلیون دلار تشکر کردم.” در توییتر نوشت. “پاسخ او این بود که “شنیدی که در خرج کردن آن مشکل داشتی.” و به سرعت در جهت مخالف دور شوم. چه بازنده ای!

جولیانا بعد گفت در یک توییت بعدی که گاتز “دست دادن ضعیف” داشت.

ژوئیه گذشته، گاتز در یک سخنرانی در نشست اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده در تامپا، فلوریدا، فعالان حقوق سقط جنین را به سخره گرفت. گاتز در مورد فعالانی که “5 فوت و 350 پوند وزن دارند” سخنانی شرم آور انجام داد و افزود: “هیچ کس نمی خواهد شما را باردار کند اگر شبیه انگشت شست هستید.”

جولیانا پاسخ داد و گفت: “من در واقع 5’11 هستم. 6’4 کفش پاشنه دار. من آنها را می پوشم تا مردان کوچکی مانند شما جای شما را به یاد بیاورند.”

این تبادل ویروسی شد و گاتز را بر آن داشت عکس جولیانا را به اشتراک بگذارید با پیروانش

گاتز بعد نظرات خود را دوچندان کرد، به یک خبرنگار گفت که زنان در راهپیمایی های طرفدار سقط جنین زشت هستند، در حالی که به کسانی که ممکن است این توهین آمیز را بیابند می گوید “آرزو شوند”.

در آن زمان، جولیانا به Insider گفت که رفت و آمد آنها در توییتر به بسیج مردم برای کمک به صندوق های سقط جنین کمک کرد.

او گفت که بسیار سپاسگزار است که “نقطه توجه” را در تلاش های خود برای جمع آوری کمک های مالی قرار داده است که برای گاتز یک کارت تشکر زبان به زبان فرستاد.

جولیانا در ماه آگوست به اینسایدر گفت که از توجه ناشی از اختلافات برای جمع آوری کمک مالی بیش از 2 میلیون دلار برای صندوق جنین انتخابی Gen-Z استفاده کرد که کمک های مالی را بین 50 صندوق مختلف سقط جنین در ایالت های دارای ممنوعیت سقط جنین تقسیم می کند.

گاتز به شدت با حقوق سقط جنین مخالف است و دارای رتبه A+ از فهرست سوزان بی. آنتونی است – رتبه بندی قانونگذاران توسط سازمان غیرانتفاعی ضد سقط جنین سوزان بی. آنتونی طرفدار زندگی آمریکا.

گاتز بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع