یک فعال از نماینده لورن بوبرت به دلیل افترا شکایت کرد و مدعی شد که او در فاکس نیوز به او تهمت زده است، زمانی که او ادعای مصرف مواد مخدر، سقط جنین و کار اسکورت خود را فاش کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

بوبرت به شکایت این فعال یا درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخی نداده است.

دیوید ویلر، رئیس جمهور موکرکرهای آمریکایی کمیته اقدام سیاسی، در 8 ژوئن از جمهوریخواه کلرادو در دادگاه فدرال در کلرادو شکایت کرد و مدعی شد که بوبرت سال گذشته در “شوی شان هانیتی” در میان سایر رسانه ها ظاهر شد تا اتهامات ویلر مبنی بر استفاده از متابولیک، دو سقط جنین و کار را رد کند. به عنوان یک اسکورت پولی – و تهدید کرد که از او و PACش شکایت خواهد کرد.

دیوید ویلر قبلاً ادعاهایی را در مورد زندگی شخصی نماینده لورن بوبرت مطرح کرده بود.

  • دادخواست می گوید که بوبرت به تهدید خود مبنی بر شکایت از ویلر یا موکرکرهای آمریکایی عمل نکرد. او در توییتر و مصاحبه هایش گفت که این اتهامات صحت ندارد.

    یکی از نمایندگان بوبرت بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر در روز جمعه پاسخ نداد.

    ویلر مدعی شد که تهدیدهای قانونی بوبرت و مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها هم به اعتبار او و هم به شهرت ماکرکر آمریکایی لطمه زد و حقوق متمم اول او را نقض کرد. او گفت که تهدید به مرگ دریافت کرده است و کمک های مالی به American Muckrackers پس از حضور بوبرت در رسانه ها مخدوش شده است.

    متهم بوبرت در طول آن پخش اعتراف کرد که انگیزه‌اش خنثی کردن حق اولین اصلاحیه شاکیان برای مشارکت عمومی در موضوعات مورد علاقه عمومی بوده است، و اظهار داشت: «ما مطمئن خواهیم شد که این هک سیاسی هرگز این فرصت را نخواهد داشت که این کار را با شخص دیگری انجام دهد. باز هم،” این کت و شلوار که توسط Insider به دست آمده است، می گوید.

    بوبرت در بیانیه‌ای به فاکس نیوز پس از ارسال نامه‌ای به PAC و تهدید به اقدام قانونی، گفت که «کنار نمی‌ایستد و وانمود نمی‌کند که این رفتار عادی است».

    لورن بوبرت
  • American Muckrakers که خود را به عنوان یک کمیته اقدام سیاسی معرفی می کند که در مورد نامزدهایی که به دنبال انتخاب مجدد هستند گزارش می دهد، در مقالات دادگاه گفت که منابعی که بوبرت را می شناختند، از جمله یک شاهد ادعایی که ظاهراً در “کباب پز تیراندازی” که اکنون تعطیل شده بوبرت کار می کرد، ادعاهای خود را ثابت کردند. .

    ویلر به دنبال جبران خسارت مالی، هر پولی که بوبرت از توهین ادعایی به او به دست آورده است، و برای نهادهای رسانه ای برای پس گرفتن اظهارات توهین آمیز ادعایی، طبق دادخواست است.

    نماینده لورن بوبرت از کلرادو.الکس وانگ/گتی ایماژ