یک صاحب خانه در پورتلند در طول دهه گذشته 3 بار خانه خود را بازسازی کرد، اما هرگز فرصتی برای زندگی در آن پیدا نکرد. اکنون او آن را به قیمت 1.47 میلیون دلار می فروشد – به داخل آن نگاهی بیندازید.

دور اول بازسازی از سال 2011 تا 2013 انجام شد و توسط پدرش که یک نجار است تکمیل شد.

پس از سه بار بازسازی، کاین آن را به قیمت 1.47 میلیون دلار می فروشد – بدون اینکه هرگز در آن زندگی کرده باشد.

آشپزخانه.فروشگاه رسانه جونز

این خانه در کنار تپه ای قرار گرفته است که اطراف آن را درختان و فضای سبز سرسبز احاطه کرده است.فروشگاه رسانه جونز

عرشه پشت بام دارای سرپناهی است که در طرح اولیه ساختمان 1966 نبود.

عرشه پشت بام.

کین گفت: “در چند ماه گذشته، من به اینجا می آمدم و برای کار از زوم تماس می گرفتم. وقتی همسرم کووید گرفت، چند روزی در اینجا ایزوله کرد.” بنابراین در حالی که همه این اتفاقات مختلف رخ داده است، ما هرگز واقعاً در خانه درست زندگی نمی‌کنیم.»

طراحی پناهگاه آینه سقف اصلی خانه است.

عرشه پشت بام.

عرشه پشت بام در فضای باز.فروشگاه رسانه جونز

سوئیت اتاق خواب اصلیفروشگاه رسانه جونز

طبقه بالای خانه دارای پنجره های شیشه ای از کف تا سقف است که به سمت پاسیو منتهی می شود.فروشگاه رسانه جونز

او افزود که با کار نجاری جدید توسط پدرش، آشپزخانه قدیمی تقریباً به طور کامل از بین رفت.

وقتی آرون کین در سال 2010 یک خانه چهار خوابه در پورتلند خرید، هنوز در شانگهای زندگی می کرد. او بدون دیدن خانه پیشنهاد داد، اما قصد داشت برگردد و با خانواده اش نقل مکان کند.

نمای بیرونی خانه

آخرین مرحله بازسازی بین سال های 2018 تا 2019 انجام شد و در طبقه پایین متمرکز شد که هر چهار اتاق خواب در آن قرار دارند.

اتاق خواب اصلی.

ناهار خوری توسط دیواری از پنجره ها که مشرف به فضای سبز اطراف است واقع شده است. یک در کشویی به سمت پاسیو منتهی می شود.

پاسیو.

کین به اینسایدر گفت: «یک دوست قدیمی من به نام پل مک کین، که یک معمار بود، به جای من آمد تا به خانه نگاه کند و او آن را دوست داشت. او گفت که این مکان واقعاً ویژه است و من تصمیم گرفتم حتی بدون اینکه خودم آن را ببینم، پیشنهادی ارائه دهم.

کین گفت، این خانه دارای تأثیرات قوی در طراحی ژاپنی است، همانطور که با استفاده از مواد طبیعی مانند چوب در معرض نشان داده شده است. پنجره های بزرگ در سرتاسر محل اقامت مرز بین داخل و خارج را محو می کند.

به غیر از کابینت و میز آشپزخانه، آنها وسایل جدیدی از جمله اجاق القایی، ماشین ظرفشویی و اجاق برقی نصب کردند.

آشپزخانه اپن کانسپت که در سمت دیگر شومینه اتاق نشیمن قرار دارد، در مرحله دوم بازسازی به روز شد.

آشپزخانه.

کاین همچنین یک شومینه فولادی مشکی را به اتاق نشیمن اضافه کرد و یک سیستم روشنایی جدید نصب کرد.

او گفت: “زمانی که از هلند برگشتیم، برنامه ریزی کرده بودیم که در این خانه زندگی کنیم، اما جدول زمانی بازسازی از بین رفت.” ما نمی‌توانستیم نقل مکان کنیم، و بنابراین در نهایت خانه دیگری خریدیم.»

حمام اصلی دارای یک وان مستقل دایره ای است.فروشگاه رسانه جونز

کاین این خانه دو طبقه را در طول دهه گذشته سه بار در سال های 2011، 2015 و 2018 بازسازی کرد. هر بار قسمت های مختلف خانه بازسازی می شد.

اتاق نشیمن.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع کین گفت: “یک سونا کوچک و یک دوش وجود دارد که به جنگل نگاه می کند. می توانید یک آخر هفته کامل را در آن اتاق خواب بگذرانید و واقعاً از خود لذت ببرید.”

کمپبل رزیدنس با برچسب قیمت 1.47 میلیون دلاری خود در محدوده قیمت متوسط ​​خانه های در حال حاضر در بازار در سیلوان هایلندز قرار می گیرد.

عرشه پشت بام با پناهگاه اضافی که سقف اصلی خانه را منعکس می کند.فروشگاه رسانه جونز

او گفت: «فقط در اتاق نشیمن با آشپزخانه نشستن و داشتن این نوع فضای گرم و چوبی با شیشه در دو طرف آن چیزی وجود دارد. “این یک اتاق منحصر به فرد است؛ من نمی توانم اتاق دیگری مانند آن را که تا به حال دیده ام فکر کنم.”

این خانه دارای تأثیرات قوی در طراحی ژاپنی است.فروشگاه رسانه جونز

یک حمام دیگر در اقامتگاه وجود دارد و طبق لیست در طبقه پایین نیز قرار دارد.

نمای بیرونی کمپبل رزیدنس که در ابتدا در سال 1966 توسط معمار ریچارد کمپبل ساخته شد.فروشگاه رسانه جونز

  • جف ویتمن، نماینده املاک و مستغلات از طریق دیزاین به اینسایدر گفت که این دومین باری است که خانه برای فروش گذاشته می شود. اولین بار در سال 2010 بود، زمانی که کاین خانه را به قیمت 672000 دلار خرید، سوابق ملک نشان می دهد.

    در سال 2015، مک کین – که مطب خود را اداره می کند – و پدر کین دور دیگری از بازسازی را در زمانی که کین در آمستردام زندگی می کرد انجام دادند.

    او گفت: از نظر معماری، هیچ تغییری از زمان طراحی اولیه صورت نگرفته است. “اما مالک قبل از من برخی از اصول اولیه را حفظ نکرده بود.”

    نمای بیرونی خانه.

    او گفت: “برای من بسیار ناراحت کننده است که هرگز نتوانستم اینجا زندگی کنم، زیرا من این خانه را دوست دارم.” “وقتی خورشید بیرون می‌آید، پرندگان آواز می‌خوانند، و شما درها را باز می‌کنید، احساس می‌کنید تقریباً در جنگل هستید. این فضای آرام و ساکتی است که مانند جادو است.”

    قابیل گفت که پس از اولین بازسازی، یک فیلمساز و خانواده اش خانه را اجاره کردند. پس از نقل مکان فیلمساز به بروکلین، یکی از دوستان کاین برای اقامت در خانه آمد. تازه ترین مستاجران، یک خانواده چهار نفره، تا ژانویه، زمانی که قابیل آماده فروش ملک بود، در این خانه زندگی می کردند.

    اتاق نشیمن دارای یک شومینه استیل مشکی است.فروشگاه رسانه جونز

    حمام اختصاصی، که با روشویی از اتاق خواب اصلی جدا شده است، به طور کامل بازسازی شد و شامل یک وان مستقل دایره ای و یک قسمت دوش با کف گرم می شود.

    حمام اصلی.

    یک دهه و سه بازسازی بعد، کاین خانه را به قیمت 1.47 میلیون دلار می فروشد. به دلیل تعهدات کاری، تغییرات زندگی و تاخیرها، او هرگز فرصتی برای زندگی در آن پیدا نکرد.

    اقامتگاه کمپبل

    او این ملک را به قصد تبدیل آن به خانه خانوادگی خریداری کرد.

  • هر دو انتهای طبقه فوقانی با پنجره هایی از کف تا سقف محصور شده اند. قابیل گفت این یکی از قسمت های مورد علاقه او در خانه است.

    پس از خرید خانه، کاین، یکی از مدیران نایک، اقامت خود در شانگهای را تا سال 2013 تمدید کرد. در اواخر همان سال، شرکت او را به هلند منتقل کرد، جایی که او تا سال 2018 با خانواده اش زندگی کرد.

    طبق فهرست، مجموعه اتاق خواب اصلی در این مرحله به طور کامل به روز شد. به غیر از طبقات جدید، تمام مبلمان توکار اصلی نیز با دست بازسازی شد.

    روشویی که اتاق خواب اصلی را از حمام اختصاصی جدا می کند.فروشگاه رسانه جونز

    او گفت: “اگرچه او هرگز در خارج از خانه برادرم نقش پیمانکاری عمومی را انجام نداده است، اما بازسازی ها از جمله مدیریت آب و تعمیر برخی از ریل های خانه را بر عهده گرفت.” چون در دهه شصت ساخته شده بود، هیچ چیز امن نبود. فقط عرشه هایی بدون ریل وجود داشت.»

    اگرچه کاین و خانواده‌اش هرگز نتوانستند در کمپبل رزیدنس زندگی کنند، خانه توسط چند مستأجر مختلف در دوره‌های بین سه بازسازی اشغال شده است.

    طبق فهرست، حمام اصلی جادار حتی یک در کشویی دارد که به یک پاسیو خصوصی در فضای باز منتهی می شود.

    کین گفت: “آشپزخانه و کف اتاق را دوباره بازسازی کردند، حتی یک پنجره را گذاشتند. این یک پروژه بسیار گسترده بود، زیرا آنها اساساً کل طبقه بالا را با روح خانه اصلی بازسازی کردند و در عین حال آن را مدرن کردند.”

    این خانه طبق فهرست، از مالک اصلی آن، معمار محلی ریچارد آ. کمپبل، که آن را در سال 1966 برای استفاده شخصی خود ساخته بود، Campbell Residence نامگذاری شده است. این خانه که در کنار یک تپه قرار دارد، در کمتر از یک هکتار زمین در محله سیلوان-هایلندز پورتلند، اورگان واقع شده است.

    زمانی که خانه در سال 1966 ساخته شد، طبق فهرست، عرشه بزرگ پشت بام کاملاً در معرض دید قرار گرفت. با این حال، در سال 1979، یک معمار محلی دیگر مأمور شد تا یک پناهگاه در انتهای عرشه در معرض دید اضافه کند.

    آرون کین در سال 2010 یک خانه چهار خوابه در تپه ای جنگلی در پورتلند، اورگان خرید.

  • سوئیت اصلی وقتی صحبت از مکان های مورد علاقه کاین در خانه می شود، در رتبه دوم قرار دارد.

    حمام اصلی.

    کاین گفت که بازسازی ها در درجه اول بر تعمیر و نوسازی خانه متمرکز بود.