یک شهردار 23 ساله کتاب بازی دزدیده شده ترامپ را محاکمه کرد. فقط کار کرد.

هنگامی که آنها بازگشتند، لارکین به سرعت پیشنهاد برکناری زیمرمن از سمت شهردار را داد، پیشنهادی که به جز خود زیمرمن مورد تایید همه قرار گرفت. پس از آن سارا لیلند، معاون شهردار، به‌عنوان شهردار گودارد انتخاب شد. او بلافاصله دیگران را مورد خطاب قرار داد و گفت که احساس می‌کند «توانایی انجام این وظایف شغلی را ندارد… به‌ویژه وضعیت فعلی که با آن روبرو هستیم، بنابراین من می‌خواهم هانتر را نامزد کنم، زیرا احساس می‌کنم او می‌تواند مراحلی را که باید انجام دهد تکمیل کند». “

به گفته پراکتور که گفت گودار هفته گذشته «از شهری که مدیران شهری نوپا دوست دارند بیایند و کار کنند، یک شبه به یک وضعیت پایین‌تر از پله‌ها رفت، جایگزینی سیلکات نیز موفقیت بزرگی خواهد بود. . او خیلی بهم ریخته است.»

پراکتور گفت که گزارشی را به کلانتر ارائه خواهد کرد که ادعا می‌کند لارکین نادرست‌های مالی کمپین‌های انتخاباتی را انجام می‌دهد که ادعا می‌کند پروکتور کد شهر گودارد را نقض می‌کند.

دستور جلسه آن شب شورای شهر حداقل در ظاهر منحصر به فرد به نظر نمی رسید. پس از اینکه یکی از اعضای شورای شهر به نام مایکل پراکتور در 31 دسامبر از کرسی خود صرف نظر کرد، اعضا، از جمله، اصلاحیه مقررات تابلو را در نظر خواهند گرفت، در مورد درخواست بسته شدن جاده برای نمایشگاه خودروی Lions Club بحث می کنند و یک عضو شورای شهر جدید را منصوب می کنند.

فیش روز جمعه به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. زیمرمن، به نوبه خود، به رسانه محلی KWCH گفت که مانور لارکین “درست نبود.”

او روز جمعه اذعان کرد: “من احساس افتخار می کنم که شهردار آن زمان من را انتخاب کرد، اما قرار نیست سر و صدا به پا کنم.” من در آن جلسه به آنها گفتم که می‌خواهم در گودارد تغییر ایجاد کنم، و اگر نتوانم این کار را انجام دهم. [city] شورا، من این کار را از جامعه انجام خواهم داد. و من تا جایی که می‌توانم در جلسات شورا حضور خواهم داشت و در آنجا سوالاتی را که مردم می‌خواهند پاسخ دهند، مطرح خواهم کرد.»

هانتر گفت: «ما از اینکه توسط بوروکرات‌های غیرمنتخب اداره می‌شویم خسته شده‌ایم»، اما من می‌گویم: «خب، شما به نوعی انتخاب نشده‌اید.» او به عنوان یکی از اعضای شورا انتخاب شد، هیچ کس او را به عنوان شهردار رای نداد [either time]. و در حال حاضر، یک دادخواست برای فراخوان وجود دارد.»

“پس شهروندان نگران کجا می توانند شکایت کنند؟” سومی نوشت «مطمئناً ما یک یا سه وکیل در دسترس داریم که می‌توانند به گدار با مشکل اخیرش کمک کنند. هر کسی؟”

کمپین فراخوان توسط پراکتور، عضو شورا که در 31 دسامبر از سمت خود استعفا داد، آغاز شد. او وضعیت گودارد را “یک فاجعه” نامید.

https://www.facebook.com/photo?fbid=1122165268121710&set=ecnf.100009847416571

صعود غیرمحتمل لارکین به دفتر را می توان به اوت 2020 ردیابی کرد، زمانی که شهردار وقت گودارد در بحبوحه اتهام کلاهبرداری به خاطر جعل بلیت های جمع آوری کمک های خیریه باغ وحش محلی “Zoobilee” از سمت خود کناره گیری کرد. هانتر لارکین، رئیس 21 ساله شورای شهر در آن زمان به این سمت منصوب شد.

“من باید آن را به لارکین بسپارم” عقاب ویچیتا ستون نویس دیون لفل نوشت. من مدت‌هاست که شهرها را پوشش داده‌ام و به ندرت شاهد تسلط سیاسی‌ای بوده‌ام که اینقدر شلوغ و در عین حال به خوبی سازمان‌دهی شده باشد.»

با این حال، رای با نتیجه مساوی به پایان رسید. بنابراین زیمرمن در عوض اوبری کالینز، مجری رادیویی و فروشنده پنل خورشیدی مسکونی را که با نام «کاوبوی ریپ» خوانده می‌شود، نامزد کرد. نامزدی کالینز تایید شد و او سوگند یاد کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

او به دیلی بیست گفت: «اگر می دانستم بعداً چه اتفاقی می افتد، می ماندم. زیرا زمانی که آنها برگشتند، آن زمان بود که هانتر درخواست انتخاب شهردار جدید را کرد.»

او به دیلی بیست گفت: «ببینید، خشم کاملی در این مورد وجود دارد. “به دست آوردن این آرا دشوار نخواهد بود، شرکت کنندگان مشتاق زیادی وجود دارند.”

در نوامبر 2021، لارکین که هر روز به عنوان مدیر حسابداری برای یک تولیدکننده لوله های نفتی فایبرگلاس متعلق به یک خانواده ثروتمند محلی که به تامین مالی خواسته های سیاسی او کمک کرده است، کار می کند، برای DUI منهدم شد. او بعداً به جرم خود اعتراف کرد و حکم مشروط را دریافت کرد و تا ماه مه 2022 به عنوان شهردار باقی ماند، زمانی که در پی گزارش خبری که اخلاق او را زیر سوال می برد، استعفا داد. لارکین گفت که او از سمت خود کنار می‌رود تا بر مدیریت دولتی تمرکز کند، اما کرسی شورای شهر را حفظ کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به گفته یکی از اعضای شورا که اخیراً ترک کرده است، دسیسه‌های پیچیده‌ای که لارکین با آن‌ها در مسیر بازگشت خود به قدرت مانور داد، اساساً یک کودتا بود و یادآور یک رژیم توتالیتر بود. و در حالی که گودارد، حومه ویچیتا با جمعیتی کمتر از 5400 نفر، لزوماً قرار نیست بر تغییر سیاست در مقیاس ملی تأثیر بگذارد، استراتژی مورد استفاده لارکین – یک راست‌گرا که سال گذشته ظاهر شدن در گودارد را با اتهامات جنسی متهم کرد. آفت و پادشاه محافظه کار مت شلپ – می تواند به عنوان یک هشدار جدی در مورد آنچه در جاهای دیگر ممکن است باشد.

“[H]unter روشن کرده است که قصد دارد شهر را با کمک به دوستان توسعه‌دهنده‌اش در ساخت خانه‌های چند خانواده تا آنجا که ممکن است، به یک جامعه اجاره‌ای تبدیل کند. “این یک الگوی بسیار واضح است که به نام “رشد” است و این شهر را به طور اساسی تغییر خواهد داد. او و گروهش اکنون اکثریت را تشکیل می دهند و می توانند هر چیزی را که قلب کوچک هانتر بخواهد تأیید کنند.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

و با آن، لارکین شهردار شد و کرسی‌های خود را با لیلند، که اکنون نفر دوم او بود، تغییر داد. لارکین به سرعت برای برکناری سیلکات، که او را مگسی در پماد می‌دانست، برکنار کرد و همین امر باعث شد تا شهردار سابق، زیمرمن، در اعتراض به کرسی شورای شهر خود کناره‌گیری کند.

جونز گفت که او قصد ندارد با نتیجه انتخابات مبارزه کند و “فقط می‌خواهد بگذارد که تراشه‌ها در جایی که ممکن است سقوط کنند.” در عین حال، او به این زودی ها به جایی نمی رسد.

فقط، این بار، کار کرد.

“این شهر یک شوخی است!” یکی از کامنت ها نوشت به نظر چه کسی، بچه DUI پس از انتخاب مجدد، انتخاب خوبی برای شهردار است.

او گفت که برای پیشبرد این پیشنهاد به 168 امضا نیاز دارد و مطمئن است که آنها را دریافت خواهد کرد.

شکارچی لارکین.

شهر گودارد

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/wmE82jpszaBaJzTeLReRkA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTM5Ng–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/e4bf2fd61e27fc937b98fea3106b13ce” class=”caas-img”/>

برج به Daily Beast گفت: «این قطعاً نگران‌کننده است. «سطح محلی جایی است که همه چیز از آنجا شروع می‌شود، و شما قطعاً دوست ندارید چنین اتفاقاتی را در جامعه خود ببینید… [Larkin] در گذشته برای ایجاد اعتماد با جامعه ما مشکل داشته است و به نظر می رسد که دوباره این اتفاق افتاده است.”

او گفت: “کسی باید این کار را انجام دهد.” “یکی باید بایستد. در غیر این صورت، یک خلاء وجود دارد که توسط کسی که نباید این کار را انجام دهد پر می شود.

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

و به گفته جونز، «آن موقع بود که همه چیز خراب شد.»

یک شهر کوچک کانزاس پس از اینکه یک جوان 23 ساله با دستکاری رویه‌های فنی رویه‌ای برای تصدی مجدد خود به عنوان شهردار در یک شب، در حال تکان است و ظاهراً صفحه‌ای از کتاب بازی مورد استفاده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، پس از برکناری او از سمت خود را گرفته است.

زیمرمن جفری جونز را که به عنوان کشیش آسایشگاه کار می کند، برای شغل قدیمی پراکتور نامزد کرد.

لارکین بعداً ابراز خوشحالی کرد: «روزگاری که بوروکرات‌های غیرمنتخب این شهر را اداره می‌کردند به پایان رسیده است. این هیئت حاکم بیش از هر زمان دیگری درگیر خواهد شد.»

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی

شکارچی لارکین.

شهر گودارد

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/wmE82jpszaBaJzTeLReRkA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTM5Ng–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/e4bf2fd61e27fc937b98fea3106b13ce”/>