یک ستاره TikTok با توپ گلف به گرند کنیون برخورد کرد. این شیرین کاری برای او چقدر هزینه داشت


یک روز پس از اینکه اینفلوئنسر کیتی سیگموند ویدیویی از خود در حال گلف زدن در حاشیه جنوبی گرند کنیون منتشر کرد، سرویس پارک ملی اعلام کرد که او شناسایی شده و برای این شیرین کاری اتهامی دریافت کرده است.

یک روز پس از اینکه اینفلوئنسر کیتی سیگموند ویدیویی از خود در حال گلف زدن در حاشیه جنوبی گرند کنیون منتشر کرد، سرویس پارک ملی اعلام کرد که او شناسایی شده و برای این شیرین کاری اتهامی دریافت کرده است.

آیا واقعاً باید بگوییم، توپ گلف را به گرند کنیون نزنید؟»

این چیزی است که پارک ملی گرند کانیون یک روز پس از انتشار ویدئویی از گلف خود در لبه حاشیه جنوبی گرند کانیون، در شرق ماتر پوینت، در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

در این ویدئو که در اکانت های کتی سیگموند 20 ساله در 26 اکتبر منتشر شد، زیگموند به یک توپ گلف برخورد کرد و متعاقباً هنگامی که شفت راننده پس از توپ به درون دره پرواز کرد، بیشتر چماق خود را از دست داد.

کاربران رسانه های اجتماعی به سرعت شیرین کاری زیگموند را در پلتفرم هایی مانند ساب ردیت r/NationalPark به اشتراک گذاشتند، جایی که ضبط صفحه داستان اسنپ چت زیگموند بیش از 900 نظر جمع آوری کرد. مفسران زیگموند را به خاطر زباله‌ریزی و همچنین به خطر انداختن مردم و حیات وحش زیر سرش محکوم کردند. این اینفلوئنسر – که مجموعاً 10 میلیون دنبال کننده در سراسر TikTok و Instagram دارد – به دلایل اشتباهی در فضای مجازی منتشر می شد و به نظر می رسید که پست ها را حذف می کند.

پس از دریافت نکاتی در مورد این حادثه، مجری قانون گرند کنیون، زیگموند را در عرض یک روز پس از ارسال فیلم گلف شناسایی کرد و او را به سه جرم متخلف متهم کرد.

‘دیر’:گراند کنیون نام کمپ “توهین آمیز” را تغییر می دهد

ستاره TikTok که با توپ گلف به گرند کانیون برخورد کرده است چقدر می پردازد

زیگموند سه اخطار نقض فدرال دریافت کرد، که بلیت‌هایی هستند که توسط ادارات اجرای قانون برای آژانس‌های ایالات متحده مانند خدمات پارک ملی و خدمات جنگل‌داری ایالات متحده صادر شده‌اند. زیگموند به سه جنایت کلاس B که در عنوان 36 در قانون مقررات فدرال توضیح داده شده است متهم شد.

این سه اتهام برای پرتاب اقلام به گراند کانیون، ریختن زباله و ایجاد شرایط خطرناک همراه با رفتار بی نظم بود. او فقط به دلیل رفتارهای بی‌نظم و پرتاب یا پرتاب اقلام به داخل دره مورد استناد قرار گرفت که طبق رونوشتی از سوابق کتبی توافقنامه توقیف وثیقه که دفتر دادستانی ناحیه ایالات متحده، حداکثر 5000 دلار جریمه و شش ماه زندان دارد. آریزونا به جمهوری آریزونا ارائه شد.

زیگموند به پرداخت 285 دلار جریمه محکوم شد که شامل 60 دلار هزینه پردازش است. سخنگوی دفتر اداری دادگاه های ایالات متحده به جمهوری تایید کرد که دفتر مرکزی تخلفات در 15 نوامبر دو پرداخت 155 و 130 دلاری از کتی زیگموند دریافت کرده است.

اگرچه زیگموند در ابتدا با حضور در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در فلگستاف مواجه شد، اما پرونده او از طریق یک قرارداد ضبط وثیقه با دفتر دادستانی ایالات متحده در آریزونا حل شد. به عبارت دیگر، او جریمه هایی را برای اتهامات جنحه به اداره تخلفات مرکزی مستقر در تگزاس پرداخت کرد، که طبق وب سایت آن، بلیط ها و پرداخت های مربوط به “جرایم کوچک مرتکب شده در اموال فدرال” را پردازش می کند.

با این کار پرونده زیگموند بدون هیچ گونه محکومیتی در پرونده او بسته شد. او به درخواست ایمیلی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اطلاعات مربوط به جریمه های تخلفات مختلف فدرال، مانند تف کردن به اموال وزارت امور کهنه سربازان ایالات متحده و داشتن عقاب های طاس یا طلایی بدون مجوز را می توان در وب سایت دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه آریزونا به آدرس https://www. azd.uscourts.gov/19-14.

رسیدن به آنجا:فاصله گرند کانیون تا فینیکس چقدر است؟ بستگی به مسیر شما دارد. در اینجا 4 راه برای رفتن آورده شده است

مردم به پرتاب وسایل به گرند کانیون ادامه می دهند

زیگموند، که در جنوب کالیفرنیا مستقر است، به‌خاطر ارسال ویدئوهایی از تمرین، مسافرت، رقص و گلف، و همچنین انجام بدلکاری و شوخی‌های عمومی شهرت دارد. اما او تنها کسی نیست که چیزی را به گرند کنیون می‌فرستد.

در اکتبر 2021، یک بازدیدکننده در حال ضربه زدن به توپ های بیسبال از موزه زمین شناسی Yavapai در حاشیه جنوبی تصویر شد. به گفته جوئل بیرد، سخنگوی اداره امور عمومی پارک ملی گراند کانیون، پس از اینکه سرویس پارک ملی نکاتی را برای شناسایی فرد درخواست کرد، او با مجری قانون NPS تماس گرفت تا خودش را معرفی کند.

در اکتبر 2021، پارک ملی گرند کانیون نکاتی را برای شناسایی فردی که با توپ بیسبال به درون دره برخورد کرده است، درخواست کرد.  این فرد بعداً خود را به مأموران انتظامی معرفی کرد

در اکتبر 2021، پارک ملی گرند کانیون نکاتی را برای شناسایی فردی که با توپ بیسبال به درون دره برخورد کرده است، درخواست کرد. این فرد بعداً خود را به مأموران انتظامی معرفی کرد

مشخص نیست که آیا این مرد به خاطر اقداماتش مورد استناد قرار گرفته است یا خیر.

بیرد به The Republic گفت که NPS می‌داند که این نوع شیرین‌کاری‌ها در گرند کنیون اتفاق می‌افتد و ویدیوهای مشابهی با Sigmond دریافت کرده است.

او گفت: «مایه تاسف است که این اتفاق می افتد.

به مسیر بروید:۷ پیاده‌گردی آسان در گرند کانیون، به‌علاوه ۳ مسیر نه چندان دشوار که زیر لبه هستند

نحوه گزارش خرابکاری در پارک های ملی

بنابراین، NPS از مردم می‌خواهد که بدانند پرتاب اقلام از لبه گرند کانیون نه تنها غیرقانونی است، بلکه خطرناک است، زیرا ممکن است هنگام سقوط به یک کوهنورد یا حیوان برخورد کند یا حتی با کندن سنگ‌ها باعث رانش زمین شود.

آسیب رساندن به منظره یک جرم در زمین فدرال است و بی احترامی است زیرا گراند کنیون موطن اجدادی جمعیت های بومی از جمله قبایل Hualapai و Havasupai است. امروزه این پارک ملی 11 قبیله را می شناسد که به طور سنتی با گراند کنیون مرتبط هستند.

افرادی که مایل به ارسال نکاتی در مورد ایمنی عمومی یا تحقیقات کمک هستند، می توانند با تماس یا ارسال پیامک به خط راهنمایی ISB به شماره 888-653-0009، ارسال یک فرم آنلاین در https://www.nps.gov/ISB یا با شعبه خدمات تحقیقاتی تماس بگیرند. ارسال ایمیل به [email protected].

با خبرنگار در [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @kimirobin و اینستاگرام ReporterKiMi@.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: ستاره TikTok به دلیل برخورد با توپ گلف به گرند کانیون جریمه شد.





منبع