یک زوج متاهل با یک نوزاد 4 ماهه هر دو توسط گوگل اخراج شدند، در حالی که یکی از آنها در مرخصی والدین بود.

آلی گفت، آن‌ها بدشان نمی‌آید که آن را در میان مشاغل تمام وقت خود در Google متعادل کنند، که به آنها ایمنی و ثبات لازم را در حین رشد کسب‌وکارشان می‌دهد. او گفت که آنها اواخر شب و در آخر هفته ها و حتی در تعطیلات در هاوایی، مکزیک و آمستردام روی White Cube Media کار می کردند.

این زوج که عاشقان دبیرستان بودند، اولین فرزند خود را در پاییز 2022 به دنیا آوردند. کمی قبل از آن، آلی به مرخصی والدین رفت و در مجموع قصد داشت حدود هشت ماه مرخصی داشته باشد. استیو در اواخر سال 2022 دو ماه مرخصی والدین گرفت و قرار بود از مارس دو ماه دیگر مرخصی بگیرد.

زن و شوهری با یک نوزاد چهار ماهه گفتند که هر دو از اخراج دسته جمعی گوگل در روز جمعه آسیب دیده اند.

آلی گفت که از “شش سال فوق العاده” کار در شرکت “کاملا” لذت برده است، به ویژه از همکارانش و مزایای کارکنانش تمجید کرده است. استیو گفت که گوگل زمان و پول زیادی را برای کارکنان خود سرمایه گذاری کرده است. شاید از قضا، مرخصی سخاوتمندانه والدین یکی از مواردی بود که هر دو کارگر را جذب گوگل کرد.

آلی گفت: «ما کارگران بسیار سختی هستیم. حتی برای ما کار به نظر نمی رسد.

کارمندان گوگل از ماهیت ناگهانی و غیرشخصی این اخراج ها که از طریق ایمیل اتفاق افتاد، شوکه شده اند. برخی از مدیران حتی قبل از وقوع این تعطیلی‌های دسته جمعی مطلع نبودند.

گوگل حدود 12000 کارمند یا تقریباً 6 درصد از نیروی کار خود را روز جمعه اخراج کرد.استفانی کیت/گتی ایماژ

  • آلی در مرخصی زایمان بود، در حالی که همسرش استیو قرار بود چند هفته دیگر به مرخصی پدری برود.

  • آلی گفت که پس از اعلام خبر اخراج کارکنان، “واکنش شدیدی” دریافت کرده است و افرادی از گوگل و سایر شرکت‌ها تماس گرفته‌اند و در برخی موارد کار پیشنهاد می‌دهند.

    آلی و استیو که خواستند فقط با نام کوچک خود صحبت کنند اما هویت آنها توسط Insider مشخص است، هر دو به کالیفرنیا نقل مکان کرده بودند که آلی شش سال پیش برای غول فناوری شروع به کار کرد. استیو حدود دو سال بعد شروع به کار در شرکت کرد.

    گوگل روز جمعه اعلام کرد که حدود 12000 کارمند یا تقریباً 6 درصد از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. آنها به اینسایدر گفتند که آلی و استیو از جمله افراد آسیب دیده بودند. هر دو متوجه شدند که همزمان اخراج می شوند.

    اما اکنون آلی و استیو می توانند تمام وقت روی این تجارت کار کنند، آنها به اینسایدر گفتند. آلی گفت: «این فشاری بود که ما نیاز داشتیم.

    یکی دیگر از کارمندان گوگل به اینسایدر گفت که چند روز قبل از رفتن به مرخصی زایمان از کار بیکار شده است.

    آنها گفتند که به جای آن تمام وقت در کسب و کار خودشان کار خواهند کرد. این فشاری بود که ما نیاز داشتیم.»

یک زوج متاهل با یک نوزاد چهار ماهه هر دو در روز جمعه تحت تاثیر اخراج دسته جمعی گوگل قرار گرفتند.

  • اخراج گوگل در حالی رخ می دهد که سایر غول های فناوری نیز به طور چشمگیری نیروی کار خود را کاهش می دهند. توییتر، تحت مدیریت ایلان ماسک، هزاران کارگر را در اواخر سال 2022 اخراج کرد. یک شکایت دسته جمعی که علیه این شرکت تنظیم شد، آن را به نقض قانون مرخصی خانواده و پزشکی با اخراج کارگران در یا به زودی برای گرفتن مرخصی والدین متهم کرد.

    آلی یک مدیر بازاریابی در گوگل بود، در حالی که استیو مدیر عملیات تحقیقاتی بود. آلی گفت که آنها “واقعاً هر روز همدیگر را در محل کار نمی دیدند”، زیرا آنها در ساختمان های مختلف کار می کردند، اما گاهی اوقات ناهار را با هم می خوردند و مسیرهای دوچرخه سواری گوگل را انجام می دادند.

    آیا اخیراً توسط گوگل یا شرکت فناوری دیگری اخراج شدید؟ با این خبرنگار در [email protected] تماس بگیرید.

    ساندار پیچای

    این زوج گفتند که قصد دارند از اخراج دوگانه خود به عنوان فرصتی برای توسعه تجارت خود استفاده کنند. آنها White Cube Media را در سال 2014 راه اندازی کردند که ویدیوهای توضیح دهنده متحرک برای شرکت ها می سازد و در اوقات فراغت خود روی آن کار می کردند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع