یک زن 85 ساله پس از 14 ساعت سرگردانی در فرودگاه اورلاندو در حالی که هیچ کس با ویلچر او کمک نکرد تقریباً در بیمارستان بستری شد.

باو سرانجام بعد از ظهر همان روز به پرواز درآمد، اما به فرودگاه دیگری رسید که دو ساعت با خانه دختر بوگ، سوزی مگز، که او را می‌برد، فاصله داشت.

یکی از سخنگویان Frontier به Insider گفت که رزرو اولیه بوگ شامل درخواست کمک با ویلچر نبود و خاطرنشان کرد که بعداً زمانی که خط هوایی در مورد نیاز باخبر شد به رزرو به روز شده وی اضافه شد.

بوگ یکی از گزارش‌های رو به افزایش استفاده کنندگان از ویلچر است که توسط کارکنان فرودگاه در هفته‌های اخیر رها شده‌اند.

پتی بوگ 85 ساله به خبرنگاران محلی گفت که به مدت 14 ساعت در فرودگاه سرگردان بود، زیرا نتوانست کمک ویلچر دریافت کند.

  • پتی باو، 85 ساله، به فاکس 35 اورلاندو گفت که کارمندان خطوط هوایی مرزی نتوانستند او را به سمت دروازه‌اش بچرخانند، زیرا نوه‌اش که کارت پرواز نداشت، از ورود به امنیت برای کمک به او منع شد. بوگ پس از از دست دادن پرواز ساعت 8:30 صبح شنبه، بدون مراقبت در فرودگاه بین‌المللی اورلاندو ماند و دچار حمله پانیک ناشی از استرس شد.

    سخنگو گفت: “متأسفانه، ارائه دهنده خدمات ما درخواست کمک ویلچر برای خانم بوگ دریافت نکرد.” “درخواست‌ها باید از قبل ارسال شوند. متأسفیم که این امر منجر به اختلال در سفر شد. ما خانم باو را در یک رزرو جداگانه طبق درخواست مجدداً رزرو کردیم.”

    یک سالخورده که از ویلچر استفاده می‌کرد، تقریباً در بیمارستان بستری شد که در اوایل ماه جاری برای بیش از 14 ساعت در فرودگاه اورلاندو سرگردان بود.

    جونز به Insider گفت: “من در مورد مادرانی که نوزادانشان روی زمین گیر کرده اند خوانده ام. درباره گم شدن چمدان ها و تاخیرها خوانده ام.”

    امروز یک روز بد، بد، بد، بد بود.

    بوگ به فاکس 35 گفت: “آنها فشار خون مرا گرفتند و می خواستند مرا به بیمارستان ببرند. من گفتم: “فکر می کنم واقعاً بسیار ناراحت هستم.”

    بوگ و خانواده اش اصرار داشتند که او در فرودگاه بماند تا زمانی که پرواز دیگری پیدا کند، که به گفته آنها دشوار بود. پس از اینکه فرانتیر به او پیشنهاد کرد که یکشنبه به او پرواز کند، خانواده‌اش اصرار کردند تا او را در یک پرواز عصر شنبه قرار دهند.

    الکساندر شولز/EyeEm/Getty Images

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    یکی از سخنگویان TSA به فاکس 35 گفت که این به صلاحدید شرکت هواپیمایی است که یک “گذرگاه دروازه” ارائه کند تا به اعضای خانواده یا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بدون کارت پرواز اجازه کمک به کاربران ویلچر را بدهد.

    ویلچر خالی در فرودگاه.

    طبق وب‌سایت Frontier، پروازهایی که به دنبال کمک اضافی هستند می‌توانند هنگام رزرو بلیط خود «افزودن خدمات ویژه» را انتخاب کنند تا راهنمایی بیشتری دریافت کنند.

    خانواده‌اش تلاش کردند تا او را به پروازی در همان روز برسانند و پرواز جدیدش را زمانی که دو ساعت از مقصدش به فرودگاه دیگری می‌رفت.

  • مگس به فاکس 35 گفت: “این فقط به یک کابوس کامل تبدیل شد.” او اکنون از ساعت 8:30 صبح امروز تا ساعت 10:30 امشب در فرودگاه نشسته است. سپس او به فرودگاهی پرواز می کند که دو ساعت با من فاصله دارد. تا ساعت 1 بامداد وارد نشو

    بوغ در میان تعداد رو به رشدی از کاربران ویلچری است که گزارش می دهند در فرودگاه رها شده اند. مورگان جونز، 34 ساله مبتلا به فیبرومیالژیا و لوپوس که در این ماه پس از یک سری تاخیر در پرواز دچار حادثه مشابهی شد، به هانا تووی از Insider گفت که افرادی که از ویلچر استفاده می کنند توسط کارکنان فرودگاه “رها و فراموش می شوند”.