یک زن جورجیا بیش از 500 دلار را در ساندویچ KFC خود پس از آن که رستوران سپرده روزانه خود را به اشتباه آورده بود، پیدا کرد: پلیس

بر اساس این بیانیه، مقامات گفتند که تحقیقات آنها نشان داده است که “سپرده روزانه رستوران به طور تصادفی در کیف ساندویچ او قرار داده شده است.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

جوآن الیور با پلیس تماس گرفت و پلیس در فیس بوک از او برای بازگرداندن پول تمجید کرد.

  • “خانم الیور در تعطیلات ناهار خود به یک رستوران محلی رفته بود و برای لذت بردن از ناهار به محل کار خود بازگشته بود. وقتی ناهار خود را باز کرد و ساندویچ خود را برداشت، از اینکه 543.10 دلار پول نقد زیر ساندویچ خود پیدا کرد شگفت زده شد.” این بخش در فیس بوک اعلام کرد.

    این بخش در فیس بوک گفت: “خانم الیور نه تنها کار درست را انجام داد، بلکه شغل مدیران را نجات داد.” “خانم الیور از شما متشکرم که به ما یادآوری کردید که ما شهروندان شگفت انگیزی در جکسون داریم و این افرادی مانند شما هستند که ما را عالی می کنند!”

    اداره پلیس شهر جکسون در بیانیه ای گفت: پس از صرف ناهار در KFC و کشف پول نقد، جوآن الیور با پلیس تماس گرفت و پول را به رستوران برگرداند.

    پس از گذراندن رانندگی، زنی بیش از 500 دلار پول نقد زیر ساندویچ KFC خود پیدا کرد.

    • مقامات گفتند که یک کارگر رستوران به طور تصادفی مبلغ 543 دلار را در کیف الیور گذاشت.

    الیور گفت: “اگر کار درست را انجام ندهی، به تو باز می گردد.” “یعنی مال من نبود. نیازی به نگه داشتنش نداشتم. در آینده مال خودم را خواهم گرفت.”

    الیور به رسانه گفت که در نظر داشت مقداری از پول را «برای یک ثانیه» نگه دارد، اما در نهایت، به جای آن با پلیس تماس گرفت.

    مقامات گفتند که یک زن جورجیا 543.10 دلار زیر ساندویچ KFC خود پس از آن که رستوران سپرده روزانه خود را به اشتباه درآورده بود، پیدا کرد.

    WSB-TV گزارش داد که KFC ارزش ناهار الیور را پس داد و یک وعده غذایی رایگان به او داد. الیور به این نشریه گفت که خانواده‌اش می‌توانستند از این پول استفاده کنند، زیرا همسرش با سرطان زندگی می‌کند و خانواده با حدود 2 میلیون دلار قبض پزشکی روبرو هستند.