یک زن از لوئیزیانا پس از اینکه کلانتر توپ را رها کرد، به پرداخت نفقه متهم به تجاوز جنسی محکوم شد.

در ژوئیه 2015، آبلست علیه بارنز با اداره کلانتری منطقه Tangipahoa شکایت جنایی کرد. در گزارش خود، آبلست جزئیات تجاوز جنسی را شرح داد و گفت که بارنز او را تعقیب و اذیت کرده است. علیرغم گزارش او، اداره کلانتری هرگز اقدامی نکرد.

کلانتر گفت که این پرونده را به اسکات پریلوکس، دادستان ناحیه 21 لوئیزیانا خواهد داد.

“بنابراین، بخش ما کاملاً توپ را رها کرد، و ما باید اشتباه خود را در اختیار داشته باشیم. این یک اشتباه است، اما این یک اشتباه است که قبلا یا پس از آن هرگز مشکلی نبوده است، و ما باید مطمئن شویم که آن را به همین شکل حفظ کنیم.”

به کریستا آبلست دستور داده شد که حضانت دختر نوجوانش را رها کند و به متجاوز متهم خود نفقه بپردازد.

  • معترضان به سقط جنین در تظاهرات سراسری در نیواورلئان شرکت کردند.

    به گزارش NBC، بارنز ارتکاب تجاوز جنسی را انکار کرده است.

    در یک پست فیس بوک در روز پنجشنبه، دفتر کلانتر Tangipahoa در بررسی گزارش Abelseth گفت، متوجه شد که این گزارش به بخش مربوطه برای بررسی اختصاص داده نشده است.

    یک اداره کلانتری در لوئیزیانا گفت که در موردی که یک زن به پرداخت نفقه متهم به تجاوز جنسی متهم شده بود، “توپ را رها کرد”.

    آبلست به WBRZ گفت: «وقتی دخترم پنج ساله بود، او را متوجه شد، و هنگامی که او را فهمید، به دنبال حضانت رفت و خواست او را از من بگیرد. «آنها علیرغم این واقعیت به او 50-50 حضانت دادند [the child] ناشی از تجاوز جنسی بود.”

    آبلست باردار شد اما از گزارش این حادثه به مقامات خودداری کرد. بر اساس مدارک دادگاه به دست آمده توسط WBRZ، آزمایش DNA ثابت کرد که بارنز پدر است.

    این داستان که توسط WBRZ، یک ایستگاه تلویزیونی محلی در باتون روژ فاش شد، گزارش داد که آبلست 16 ساله بود که در سال 2005 با جان بارنز 30 ساله در باری در هاموند ملاقات کرد. در لوئیزیانا، سن رضایت قانونی است. 17.

    معترضان به سقط جنین در تظاهرات سراسری در نیواورلئان شرکت کردند.رویترز/ کاتلین فلین

    • در صحبت با WBRZ، آبلست گفت که بارنز به او گفت که او را به خانه می‌برد، اما در عوض او را به خانه‌اش آورد، جایی که او گفت که روی مبل اتاق نشیمن به او تجاوز کرده است.

      کلانتر Tangipahoa و دفتر دادستان منطقه به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      بارنز صاحب یک شرکت وب در Ponchatoula به نام Gumbeaux Digital Branding است. وب سایت او پلیس پونچاتولا را به عنوان مشتری نشان می داد اما پس از گزارش WBRZ این اطلاعات حذف شد.

      کلانتر پرونده را به اسکات پریلوکس، DA منطقه 21 لوئیزیانا تحویل داد.

    قاضی جفری سی کش در دادگاه محله Tangipahoa علاوه بر پرداخت‌های حمایت از کودک، به کریستا آبلست نیز دستور داد که از حضانت دختر نوجوان خود چشم پوشی کند.

    اوایل سال جاری، قاضی کش تصمیم گرفت که سرپرستی انحصاری بارنز را پس از اینکه ادعا کرد آبلسث به نوجوان آنها تلفن همراه داده است، تصمیم گرفت که به گفته WBRZ، او این موضوع را رد کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    اینسایدر سعی کرد از طریق ایمیل و تماس های تلفنی با بارنز تماس بگیرد اما او بلافاصله پاسخی نداد.

    آبلست علیه این مرد اتهامات جنایی مطرح کرد اما کلانتر هرگز اقدامی نکرد.