یک راننده DoorDash با زنی روبه‌رو شد که به دروغ ادعا کرد سفارشش هرگز نرسیده است – اما حماسه ویروسی TikTok باعث شد که او از پلت فرم خارج شود.

مشتری به دلیل کلاهبرداری بوت شد، در حالی که Dasher به دلیل ایجاد یک محیط ناامن غیرفعال شد.tiktok.com/@yungtuci

  • DoorDash به Insider تأیید کرد که حماسه بسیار ویروسی تحویل DoorDash در TikTok منجر به راه‌اندازی هر دو طرف – مشتری و راننده تحویل – از پلتفرم شده است.

    بینندگان به دفاع از توچی شتافتند. برترین کامنت با 650000 لایک می‌گوید: «چهره‌اش بلافاصله فریاد زد که مقصر است. یکی دیگر از نظر دهندگان برتر اضافه کرد: “تماس با مردم را عادی کنید.”

این شرکت تأیید کرد که TikToker را نیز به دلیل مقابله با مشتری از برنامه حذف کرده است.

در ویدیوی سوم، یونگ توچی تصویری از پیامی از DoorDash را به اشتراک گذاشت و به او اطلاع داد که حساب کاربری او به دلیل “ایجاد یک محیط ناامن با استفاده از زبان توهین آمیز یا حمله لفظی به شخص دیگری در حین درگیر شدن با پلتفرم DoorDash” غیرفعال شده است.

یونگ توچی به او می گوید: “من نقض قرارداد کردم.” من یک پیمانکار مستقل هستم، بنابراین شغل من را به خطر می اندازد.” (در صفحه پشتیبانی DoorDash، یک نقض قرارداد دلیلی برای غیرفعال کردن نیست، اما چندین تخلف “هرگز تحویل داده نشد” می تواند.)

یک نفر نوشت: «اگر این روشی است که شما با کارمندان خود رفتار می کنید، @DoorDash باید لغو شود. او سعی می کند صداقت خود را با حالتی آرام ثابت کند!

در دومین ویدئویی که در آخر هفته منتشر شد، یونگ توچی به بینندگان اطلاع داد که نقض قراردادش با موفقیت حذف شده است. او از اجرای عدالت خشنود بود. با این حال، او گفت که انبوهی از نظرات منفی در مورد مشتری باعث شد که او “احساس بدی نسبت به او داشته باشد.”

درام DoorDash در یک هفته 30 میلیون بازدید از TikTok را به خود اختصاص داد که منجر به عواقب جدی برای همه طرف‌ها شد.

  • اینسایدر برای اظهار نظر با او تماس گرفته است.

    یکی از سخنگویان در بیانیه‌ای گفت: «DoorDash برای آزار و اذیت یا ارعاب از هر نوع تحملی ندارد – و ما اعضای جامعه خود را که ادعاهای نادرست می‌کنند را تحمل نمی‌کنیم».

    و راننده به دلیل مواجهه با او مجازات شد و DoorDash به سیاست های خود در برابر آزار و اذیت اشاره کرد.

  • چهارشنبه گذشته، یک TikToker به نام یونگ توچی فیلمی را به اشتراک گذاشت که در آن با زنی روبرو شد که ادعا می‌کرد غذا سفارش داده است اما سپس به دروغ در برنامه گزارش داده که هرگز وارد نشده است. “آیا فقط سعی می کردی غذای مجانی بگیری و کار من را به خطر انداختی؟” TikToker در این ویدیو می پرسد که بیش از 30 میلیون بازدید دارد.

    هنگامی که DoorDash به اینسایدر رسید، پس از بررسی اختلافات یونگ توچی، نقض قرارداد را لغو کرد و مشتری به دلیل کلاهبرداری ادعای عدم تحویل سفارش از پلتفرم خود حذف شد. اما همه چیز به همین جا ختم نشد.

    یک مشتری به دلیل تقلب ادعا کرد که غذای او هرگز نرسیده است، حذف شد.

  • زن در ابتدا ادعا می کند که نمی داند یونگ توچی در مورد چه چیزی صحبت می کند. او بعداً پذیرفت که سفارش را دریافت کرده است، اما گزارش تحویل ندادن آن را انکار می کند.

    @yungtuci باید در نهایت به او می‌گفت که اگر قبل از پایان روز با پشتیبانی تماس نگیرد و بعداً تخلف از مشاغلش در خط حذف شود، همچنین به این نکته توجه کنید که او چقدر تغییر می‌کند زیرا چیزی در مورد چیزی که من در مورد آن صحبت می‌کنم نمی‌داند. در ابتدا به طور کامل قبول کردم سفارش به دست آمد😂😂😂#doordash #fyp #viral ♬ صدای اصلی – یونگ توچی

    اما به نظر می رسد یونگ توچی به نوبه خود به جنبه مثبتی نگاه می کند و در یک TikTok اخیر به اشتراک گذاشت که حتی با وجود از دست دادن شغل خود، در عرض سه روز 40000 دنبال کننده TikTok به دست آورد. او نوشت: برد یک برد است.

    تصاویری از یونگ توچی در حال بازگویی درام DoorDash.



    منبع

    “در حالی که ما با نارضایتی Dasher در مورد مشتری که به دروغ ادعا می کند سفارش هرگز تحویل داده نشده است، همدلی می کنیم، برای هیچ یک از اعضای جامعه ما آزار و اذیت، ارعاب، یا تهدید دیگران هرگز درست نیست. در نتیجه، ما Dasher را نیز از خود حذف کرده ایم. سکو.”

    وقتی نظر دهندگان از این تصمیم مطلع شدند، از طرف یونگ توچی عصبانی شدند. کامنت‌های جدید سیل ویدیوهای TikTok او را می‌گیرد که DoorDash را برای بیان ناامیدی خود برچسب‌گذاری می‌کنند.