یک دانشجوی نیروی دریایی بازرگان از مرسک شکایت می کند و می گوید این شرکت نتوانسته از او در برابر تجاوز جنسی و آزار جنسی در یکی از کشتی هایش محافظت کند.

بر اساس پیش‌نویس شکایتی که توسط Insider مشاهده شد، Midshipman Y می‌گوید که در کشتی MV Alliance Fairfax – همان کشتی‌ای که هیکس می‌گوید دو سال قبل به او تجاوز شده بود، مورد «آزار و اذیت جنسی شدید و لمس فیزیکی مکرر و ناخواسته» قرار گرفت. .

سال دریا

هیکس به اینسایدر گفت: «احساس می‌کردم که یک زامبی هستم، احساس می‌کردم روز به روز در حال قدم زدن هستم، فقط سعی می‌کنم هر روز زنده بمانم». می‌توانم بگویم از نظر روحی در وضعیت ذهنی مناسبی نبودم.»

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

هوپ هیکس از کلاس USMMA سال 2022، در لباس فرم نشان داده شده است. در یک حساب کاربری ناشناس قبلی که ادعا می‌کرد تجاوز جنسی بود، او از نام “Midshipman X” استفاده کرد.Hope Hicks/newsPRos

  • همین موضوع باعث شد تا او به سراغ وکیل فعال J. Ryan Melogy – که اکنون وکیل پرونده شکایت او است – داستان خود را به صورت ناشناس منتشر کند.

    یک کادت نیروی دریایی تجاری که مدعی است در کشتی مرسک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، از این شرکت شکایت کرده است.

  • او گفت: “اکنون دیگر از انتقامی که ممکن است پیش بیاید نمی ترسم و دیگر نمی ترسم با نام خود مطرح کنم.” و من فقط امیدوارم که به دیگران نیز این توانایی را بدهد که جلو بیایند.”

    هیکس به اینسایدر گفت: “این من را کاملاً تغییر داد… ماه ها، حتی یک سال یا بیشتر طول کشید تا حتی از تمام اتفاقاتی که در آن کشتی افتاد بهبود پیدا کنم.”

    مرسک می گوید که سیاست «تحمل صفر» در قبال آزار جنسی دارد.

این پست یک بمب بود – نه تنها در آکادمی، بلکه در صنعت گسترده تر، و خواستار اصلاحات از سوی قانونگذاران از جمله وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، اداره دریایی، مطبوعات تجاری و گروه های مدافع بود.

او گفت: “من تمام این دختران جوان را در مدرسه ام خواستم که نه تنها در مورد تجاوز جنسی… بلکه در مورد آزار و اذیت جنسی و این که آنها احساس کنند دیگر حتی یک انسان هم نیستند، به من مراجعه کردند.” کاری که این صنعت با زنان انجام می دهد کاملاً دیوانه کننده است.

یک کادت نیروی دریایی بازرگان، که ادعای او مبنی بر تجاوز به او در حین آموزش در دریا باعث محاسبات گسترده صنعت شد، از مرسک شکایت کرد و گفت که شرکت کشتیرانی نتوانسته است از او در برابر سوء استفاده گسترده محافظت کند.

در طول سال دریایی هیکس، اعضای خدمه ملزم به تکمیل آموزش تجاوز جنسی و آزار و اذیت بودند. اما، طبق این شکایت، پس از تجاوز ادعایی به هیکس گفته شد که آموزش را از طرف سایر خدمه با استفاده از لاگین آنلاین شخصی خود تکمیل کند.

این شرکت‌ها یارانه بزرگی از کنگره دریافت می‌کنند تا دانشجویان را به صورت جفتی برای آموزش اجباری که به عنوان «سال دریایی» شناخته می‌شود، بپذیرند و آموزش دهند. این آموزش که هفته‌ها در دریا طول می‌کشد، به دانشجویان اجازه می‌دهد تا پاهای دریایی خود را به دست آورند و در نهایت در این صنعت کار کنند.

انبوهی از مردم با پوشیدن لباس های فرم سفید، به نشانه شادی کلاه های خود را به هوا پرتاب می کنند.

بر اساس این شکایت، هیکس برهنه در اتاقش از خواب بیدار شد و ملحفه های خون آلود و کبودی هایی را در سراسر بدنش دید. در شکایت آمده است: “هوپ باکره ای بود که قصد داشت تا زمان ازدواج از رابطه جنسی خودداری کند.”

در این مرحله قرار بود کشتی تا 50 روز دیگر در دریا بماند.

این کادت، که قبلا به عنوان “Midshipman X” شناخته می شد، ادعا می کند که سوء استفاده در طول آموزش سال دریایی بیداد می کند.

  • یک روز در آگوست 2019، خدمه یک جلسه مشروبات الکلی سنگین داشتند، علیرغم قوانین سختگیرانه Maersk در مورد نوشیدن الکل در هواپیما، طبق شکایت. گفته می‌شود که هیکس با اکراه در آن شرکت کرد و از ترس ساختار فرماندهی سخت‌گیرانه کشتی، احساس کرد که «مجبور» شده است که در مدت کوتاهی 8 تا 10 شات مشروب سفت مصرف کند، قبل از اینکه بیهوش شود.

    او ابتدا در اکتبر 2021 به‌صورت ناشناس به‌عنوان «Midshipman X» این اتهامات را مطرح کرد و گزارش مفصلی از تجاوز به عنف را در وب‌سایتی منتشر کرد که به مقابله با آنچه به‌عنوان آزار جنسی افراطی در صنعت دریایی توصیف می‌شود، اختصاص داد.

    توماس بوید، سخنگوی مرسک، به اینسایدر گفت که مرسک «تحمل تجاوز، آزار و اذیت یا هر نوع تبعیض را ندارد» و اتهامات مربوط به سوء استفاده جنسی را بسیار جدی می‌گیرد، اما در مورد دعاوی جاری اظهار نظر نمی‌کند.

    هیکس گفت که این کار برای جعل کردن آموزش تجاوز جنسی از سوی خدمه توسط دانشجویان غیرعادی نیست و وکلای او می گویند، این تنها نشانه ای از بی دقتی مرسک در حفظ امنیت دانشجویان است.

    دان گفت: “این واقعاً مسیر آینده او را تغییر داده است.” او هنوز واقعاً از آن رنج می برد.»

    صحبت کردن

    هیکس در پاسخ به این سوال که سوء استفاده از دانشجویان دانشگاهی تا چه حد گسترده می شود، گفت: “این از محدوده ای خارج می شود که من و شما حتی می توانیم تصور کنیم.”

    USMMA – یکی از هفت آکادمی ملی که ایالات متحده در آن نیروی دریایی تجاری خود را آموزش می دهد – با چندین شرکت کشتیرانی تجاری، از جمله Maersk، قراردادهای مداوم دارد.

    در سال 2016، آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل وقت، در پاسخ به اتهامات سوءاستفاده، Sea Year را متوقف کرد. مرسک در سندی که در پرونده دادگاه ذکر شده و دیگر در وب‌سایت USMMA نیست، این مشکل را تصدیق کرد.

    وسط کشتی Y، که مدعی است بیش از ده بار توسط برقکار کشتی مورد «شوخی‌های جنسی، پیشرفت‌های جنسی و تماس‌های جنسی ناخواسته» قرار گرفته است، طبق گفته‌ها، شروع به خوابیدن در حمام – تنها اتاق قابل قفل شدن – با چاقو کرد. پیش نویس شکایت

    روز بعد، مهندس اول با هیکس تماس گرفت تا با او ملاقات کند، ادعای او مبنی بر تجاوز به او را رد کرد و طبق شکایت او را تهدید کرد که گزارش ندهد. سپس، در کمال تعجب، او به او پیشنهاد کرد که ممکن است “بخواهد کاری را انجام دهد.”

    آکادمی دریایی تجاری ایالات متحده در کینگز پوینت، نیویورک، در مراسم آغاز به کار خود در 15 ژوئن 2019.J. Conrad Williams, Jr./Newsday RM از طریق Getty Images

  • هیکس به اینسایدر گفت: «احساس وحشتناکی بود. اما من را از مهندس اول دور کرد.

    تلفن هایی که کار نمی کنند و کلیدهای مناطق خصوصی را تسلط دارند

    هیکس به اینسایدر گفت این واقعیت که Midshipman Y می‌گوید این چیزها را در همان کشتی که هیکس گفته بود مورد تجاوز قرار گرفته است، پشت سر گذاشته است.

    کریستین دان، مشاور ارشد در هر دو کت و شلوار، به Insider گفت که Midshipman Y از آن زمان از USMMA مرخصی گرفته است و یک بار با حمله پانیک در بیمارستان بستری شده است. دان گفت، این بدان معناست که بعید است او به نیروی دریایی بازرگانی بازگردد.

    او گفت: “فقط به این دلیل که خدمه تغییر می کنند، به این معنی نیست که برای شخص دیگری اتفاق نمی افتد.” “فرهنگ باید تغییر کند تا تغییر اتفاق بیفتد.”

    هیکس تنها زن حاضر در کشتی MV Alliance Fairfax در طول سال دریایی خود بود، شکایت می گوید شکایت ادعا می کند که او “از ابتدا” در مقابل بقیه خدمه مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت، از جمله آزار و اذیت جنسی ناخواسته از طرف مهندس اول.

    قرار بود شکایت دوم توسط یکی دیگر از کادت ها، که نامش به عنوان “Midshipman Y” ناشناس است، در روز سه شنبه ارائه شود، اما سخنگوی وکیل گفت که آنها یک “مسئله رویه ای” را تجربه کرده اند و این شکایت “در مرحله رسیدگی است”. دوباره پر شد.”

    در ماه فوریه، مرسک دستیاران اول و دوم مهندسان را به دلیل همکاری نکردن با تحقیقاتش اخراج کرد. همچنین سه نفر دیگر از جمله کاپیتان را به دلیل نقض سیاست های الکل خود اخراج کرد. هیکس نامی از تجاوز جنسی به او نبرده است و مشخص نیست که آیا اولین دستیار مهندس اخراج شده همان فردی است که مهندس اول متهم در دعوی قضایی است یا خیر.

    از جمله تغییراتی که در پی آن به وجود آمد این بود که USMMA تلفن های همراه ماهواره ای را برای همه دانشجویان دانشجو صادر کرد. اما اسناد دادگاه می گوید که تلفن هیکس به شدت توسط کاپیتان کنترل می شد، در حالی که Midshipman Y به سختی کار می کرد.

    بر اساس این شکایت: “او همچنین به وضوح به یاد می آورد که مهندس یکم بدون لباس روی او ایستاده و آلت تناسلی خود را به زور وارد دهان او کرده است، اما او قادر به حرکت یا مقاومت نبود.” در شکایت آمده است که مهندس اول از حالت مستی او خبر داشت.

    پس از بازگشت او به USMMA، هیکس تصمیم گرفت که یک مدافع قربانی شود – یک موقعیت دانشجویی که بخشی از سیستم پاسخگویی آکادمی به آزار جنسی است. او گفت و در آنجا، مقیاس مشکل واقعاً باز شد.

    روز سه‌شنبه، هیکس علنی شد و در دادگاه عالی در شهرستان ناسائو، نیویورک شکایت کرد.

    بوید گفت که این شرکت “نمی‌توانست در رابطه با اتهام تجاوز جنسی به هیچ یافته‌ای دست یابد”، زیرا قادر به صحبت با “هیچ یک از طرفین درگیر” نبود. وقتی از اینسایدر پرسیده شد که آیا اقدام قانونی را دنبال خواهد کرد، بوید اظهار نظری نکرد.

    هیکس هم در شکایت و هم در گزارش اصلی خود می‌گوید که اگرچه خاطراتش ناقص است، او به یاد می‌آورد که به زور توسط مهندس اول بوسیده شده و او بالای سرش بوده است.

    او گفت که تصمیم برای عرضه عمومی “مدتی است که روی اجاق گاز می جوشد.”

    علاوه بر این، در این شکایت آمده است که خدمه ارشد به طور مرتب مجاز به نگه داشتن کلید اصلی اتاق های خصوصی دانشجویان هستند و دوربین های امنیتی معمولاً راهروهای منتهی به محل اقامت دانشجویان را نمی پوشانند.

    هیکس به اینسایدر گفت که دانشجویان همچنان از ثبت گزارش های رسمی در مدرسه یا خدمه، درست مانند او، می ترسند.

    هوپ هیکس، کلاس USMMA سال 2022، با لباس فرم نشان داده شده است.

    کادت، هوپ هیکس، می‌گوید که طبق اسناد دادگاه که توسط Insider مشاهده شده، در سال 2019 در حین تکمیل آموزش اجباری خود در دریا در آکادمی دریایی تجاری ایالات متحده (USMMA) توسط یک مهندس اول مرسک مورد تجاوز قرار گرفت و مورد تجاوز قرار گرفت.