یک جی لو برهنه در حال استفاده از “مومیایی غنیمت” است تا پشت شما شبیه به او شود. موفق باشید با آن

جنیفر لوپز در کنسرت Vax Live در استادیوم SoFi اجرا می کند

این دقیقاً از آگهی مشخص نیست، اما یک جستجوی گذرا در وب نشان می‌دهد که او محصول جدیدی را به خط زیبایی همنام خود اضافه کرده است – کرمی به نام Firm + Flaunt که روی برچسب به‌عنوان «مرمیمی‌سازی هدفمند غنیمت» توصیف شده است.

اگر بخواهم انتخاب کنم، زیبایی شناسی تبلیغ JLo را به عنوان یک مرکز خوش ذوق Playboy توصیف می کنم. خوب، چرا که نه؟ ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن نمایشگاه‌گرایی پاداش می‌گیرد، و اینطور نیست که لقمه‌های شیطانی او در واقع به نمایش گذاشته شوند.

به هر حال، بطری کردن امید یک راه آزمایش شده و واقعی برای ثروتمند شدن است. یا در مورد جنیفر لوپز، ثروتمندتر.

بنابراین، لوپز، علاوه بر توانایی اش در سرپیچی از سن و گرانش، چه چیزی را به صدا در می آورد؟

چقدر دوست دارم باور کنم که هدف قرار دادن غنایم با بالم بدن JLo آن را به ماهیچه ای سفت و گرد با درخششی تبدیل می کند که باعث می شود به نظر بیایم از درون روشن شده ام.

متأسفانه، هیچ مقداری از کرم بدن، حتی یک کرم با قیمت 65 دلار برای یک شیشه 4.2 اونسی، برای هیچ یک از ما کاری را انجام نمی دهد که ژنتیک عالی، برنامه تمرینی تنبیهی و دسترسی به تغییرات آرایشی درجه یک برای این محصول جدید انجام داده است. خانم افلک

انحنای پشتی معروف او به یاد تقلید محبوب دانا کاروی “Saturday Night Live” از جورج مایکل خواننده بریتانیایی می پردازد که پشت سر خود را توصیف می کند: “این یک دایره عالی است، نمی توانید ببینید؟ … آنقدر عالی است که دانشمندان انگلیسی از آن برای کالیبره کردن ابزار خود استفاده می کنند!».

جنیفر لوپز سال گذشته در استادیوم SoFi در اینگلوود اجرا کرد. (جیسون آرموند / لس آنجلس تایمز)

اما من محکم در دنیای واقعی زندگی می‌کنم و کاملاً آگاهم که چیزی جز جراحی دردناک، پرهزینه و پرخطر لازم نیست تا بتوانم چیزی شبیه به منحنی‌هایی که لوپز مدت‌ها به آن‌ها شهرت داشته است، داشته باشم.

لوپز پیشتاز چیزی بود که من آن را به عنوان جنبش مثبت گرایی غنیمت می دانم، نمونه ای از آن در سال های اخیر توسط قبیله کارداشیان تا حد فرسودگی فرهنگی، که قسمت های عقبی آن به طور غیر طبیعی، به طرز کارتونی بزرگی به نظر می رسد و به نظر می رسد با انقباض دور کمرشان بزرگ می شود. آنها همچنین سؤالات ناخوشایندی را در مورد فتیش شدن بدن زن سیاه پوست و تصاحب آن توسط زنان سفیدپوست مطرح می کنند. اما این موضوع برای یک روز دیگر است.

این واقعیت که یک زن 53 ساله اکنون می ایستد – یا در این مورد زانو می زند – به عنوان نماد زیبایی در فرهنگی که جوانان را می پرستد، برای ما که خود را تا 30 سالگی می پنداریم طراوت و حتی شاید کمی نیرومند است. در آینه نگاه کن و به یاد داشته باش که ما دو برابر آن هستیم.

اینکه او همچنین یک عروس جدید است که با عشقی که مدت هاست از دست رفته، بن افلک دوباره به هم پیوسته است، همچنین تغییر خوبی در این موضوع است که هیچ وقت برای شروع دوباره آنقدر پیر نیست.

لوپز در ویدئویی در وب سایت زیبایی خود می گوید: “به عنوان یک زن، مردم بسیار آماده هستند که ما را از 25، 35 سال گذشته بنویسند.” و من فقط منتظر بودم تا این اتفاق بیفتد، و بعد متوجه شدم، نه، هستم نه بگذار این اتفاق بیفتد… زیبایی واقعاً تاریخ انقضا ندارد.»

در آنجا او زانو زده بود و با حالتی خشن به دوربین خیره شده بود. در عکس، لب‌های او به شکلی از هم باز شده است و موهای بلند و ژولیده‌اش زیر کمر کوچکش می‌افتد.

او به من گفت که اگر همسرش با کرم گران قیمتی که ادعا می‌کرد چروک‌هایش را پاک می‌کند به خانه بیاید، از او می‌خواهد آن را پس بدهد. با این حال، او افزود، اگر او بگوید که آن را خریده است زیرا باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد، قدرت بیشتری برای او خواهد داشت.

نوعی از جراحی زیبایی که به “لیفت باسن برزیلی” معروف است در حال گسترش است – چربی از یک قسمت بدن گرفته می شود و با هزینه متوسط ​​5000 دلار به پشت اضافه می شود، اما بسته به شرایط ممکن است تا سه برابر هزینه داشته باشد. کیفیت مراقبت های بعدی اخیراً، مجله نیویورک تایمز یک ویژگی عکس در مورد این فرآیند با عنوان “بالا بردن باسن در حال رشد است. شفا شوخی نیست.» این نشان داد که زنان پس از عمل جراحی با کمربندهای آغشته به خون ظاهری ناراحت کننده، شکل جدید خود را، چه ایستاده یا صاف روی شکم خود، درآورند، زیرا در ابتدا اجازه نشستن در هنگام بهبودی را ندارند. این داستان می گوید در سال 2021، 61387 “تقویت باسن” در ایالات متحده انجام شد.

@AbcarianLAT

(هر چند روابط برقرار است. در بخشی از آن ویدئو، او در کنار نامزد آن زمان خود الکس رودریگز نشسته است. آنها سال گذشته از هم جدا شدند؛ A-Rod، 47 ساله، اکنون با یک بدنساز و متخصص تغذیه 25 ساله قرار می گیرد. .)

سال‌ها پیش، من با مدیر بخش فناوری لوازم آرایشی سازمان غذا و دارو برای داستانی در مورد تکثیر کرم‌ها، پمادها و سرم‌هایی که ادعا می‌کنند روند پیری را معکوس می‌کنند، مصاحبه کردم.

شاید مثل من، شما هم از باز کردن روزنامه صبح یکشنبه و یافتن یک آگهی تمام صفحه با جنیفر لوپز برهنه کمی متعجب شدید. اگر در بلوار سانست بودید، ممکن بود همین تصویر را در یک بیلبورد 60 فوتی دیده باشید.

نزدیک به 25 سال پیش، جنیفر لوپز جوان در ونیتی فیر برای فیروز زاهدی عکاس ژست گرفت و تنها سرسره های پاشنه بلند و لباس های ساتن با پشتی توری پوشیده بود. در سال 1998، این عکس شوکه کرد، نه به این دلیل که نیمه برهنه بود، بلکه به این دلیل که پشت خمیده‌اش ایده‌آل تقریباً لاغر آن لحظه را که توسط کیت ماس ​​و گوئینت پالترو تجسم یافته بود، و زیبایی‌شناسی بی‌رحمانه مدلینگ معروف به «شیک هروئینی» را به چالش کشید. ” لوپز که در آن زمان به 30 سالگی نزدیک شد، به شکستن این استاندارد کمک کرد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





منبع