یک جوخه در یک دقیقه سرباز روسی که توسط نیروهای مسلح اوکراین شکست می خورد بیرون آورده شد

او گفت که به این نتیجه رسیده است که «بهتر است در زندان و زنده باشم تا مرده و زیر خاک اوکراین».

جزئیات: یکی از سربازان اسیر، ساکن جمهوری اودمورت، گفت که آموزش نظامی او تنها دو روز به طول انجامید. در ضمن به خدمه تانک بیش از 10 روز آموزش داده نمی شود. او معتقد است که آماده کردن سربازان برای جنگ در این مدت کوتاه غیرممکن است.

جزئیات: این سرباز بر این باور است که روسیه به “اجبار سربازی از علوفه توپ” و استقرار نیروها در اوکراین بدون هیچ آموزشی ادامه خواهد داد.

نقل قول از سرباز روسی: “ما افراد مسلح و آموزش دیده را دیدیم. هر فرد دیگری یک رادیو قابل حمل داشت، همه دستگاه های تصویربرداری حرارتی و دید در شب داشتند… آنها کل جوخه ما را در یک دقیقه از بین بردند. در یک دقیقه بیست نفر کشته شدند.”

یک اسیر جنگی روسی گفته است که به او دو روز آموزش داده شده است [before being sent to fight in Ukraine – ed.]، نبرد در استان خارکف و نحوه شکست جوخه او توسط نیروهای مسلح اوکراین تنها در یک دقیقه.

IRYNA BALACHUK – یکشنبه، 9 اکتبر 2022، 10:24

منبع: سرویس امنیتی اوکراین (SSU) در تلگرام

نقل قول از SSU: “چرخه زندگی” a [Russian] سرباز وظیفه به شرح زیر است: 12 روز، سپس اسارت. تعداد زیادی از روس‌هایی که اخیراً اجباری شده‌اند توسط نیروهای مسلح اوکراین در جریان ضد حمله در جبهه شرقی اسیر شده‌اند. برخی از آنها در مجموع 12 روز جنگیده اند.”

روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. پشتیبانی Ukrainska Pravda یا تبدیل شدن حامی ما!



منبع

سرویس امنیت اوکراین در پست خود تاکید کرد که اشغالگران روسی می توانند با تماس با خط تلفن +380665803498 +380931192984 تسلیم شوند.

این سرباز روسی گفت که در 13 سپتامبر وارد شهر میلروو در استان روستوف (روسیه) شد. از آنجا، گروه سربازان او به سمت دونباس حرکت کردند (اگرچه به دلایلی به استان خارکف ختم شدند). در 25 سپتامبر، او توسط نیروهای اوکراینی دستگیر شد.