یک بازی سه جانبه مرغ سالمندان با حضور ترامپ، بایدن و برنی، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان جوان‌تر را به دنبال تغییر می‌کند.

اصرار بایدن بر ماندن در سمت خود نیز احتمالاً ناشی از آگاهی او از تاریخ است. به ویژه، او از دیرباز این ترس را دارد که دموکرات‌ها نامزدی لیبرال‌تر مانند سندرز را معرفی کنند، به این معناست که جمهوری‌خواهان شانس بهتری برای پیروزی در کاخ سفید خواهند داشت.

میچ مک‌کانل، رهبر فعلی جمهوری‌خواهان سنا، اخیراً پیش‌بینی کرده بود که در سال 2024 میدانی شلوغ برای جمهوری‌خواهان وجود خواهد داشت. برخی دیگر نگرانند که اگر ترامپ، بایدن و سندرز از سر راه خود خارج نشوند، ممکن است همه افراد حاضر در این عرصه باید حتی بیشتر منتظر بمانند تا مسیر خود را به سمت کاخ سفید بسازند.

اگرچه سندرز به طور علنی در مورد اهداف خود در سال 2024 صحبت نکرده است، یادداشتی که در آوریل توسط یک مشاور ارشد سیاسی نوشته شده بود سناریویی را توصیف می کرد که در آن اگر بایدن این کار را نمی کرد، او وارد عمل می شد.

و برنی سندرز 81 ساله را کاملاً در نظر نگیرید.

  • از نظر بسیاری از ناظران، این سه خلاء قدرتی را ایجاد کرده اند که برخلاف آنچه در تاریخ مدرن ایالات متحده دیده می شود. همچنین این مورد است که ترامپ و بایدن بیشترین حرف را در کل این موضوع دارند.

    و بزرگترین کارت وحشی از همه آنها دونالد ترامپ است. در سن 76 سالگی، مردی که قبل از بایدن به عنوان مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده انتخاب شد، به نظر می‌رسد قصد دارد شغل قبلی خود را برای قدرت و اعتبار، انتقام، و شاید حتی عفو خود را در صورت رسیدن به این هدف، بازگرداند.

    به نظر می رسد که دو رئیس جمهور قدیمی تاریخ در حال آماده شدن برای یک مسابقه مجدد هستند.

  • سناتور برنی سندرز در گوشه ای دیگر قرار دارد. یکی از مشاوران ارشد سیاسی این سوسیالیست 81 ساله گفته است که او سومین تلاش خود را برای پیروزی در کاخ سفید به عنوان یک دموکرات انجام خواهد داد، اما به شرطی که بایدن نامزد نشود.

    داگلاس برینکلی، مورخ ریاست جمهوری اضافه کرد: “این وضعیت غم انگیزی است که احزاب نمی توانند نامزدهای 40، 50، و شاید 60 ساله خود را معرفی کنند، اما مجبورند به افراد 70 و 80 ساله متوسل شوند. این باعث بدلکاری می شود. برآمده از دموکراسی است. شما سال ها را با چنین استراتژی ایمن از دست می دهید.”

    جو بایدن و دونالد ترامپ در آخرین مناظره ریاست جمهوری سال 2020 با هم بحث کردند.

    زمانی که بایدن در سال 2029 دوره دوم ریاست جمهوری خود را به پایان برساند، 86 ساله می شد. این واقعیتی است که کاخ سفید نمی خواهد درباره آن صحبت کند.

    چه چیزی باعث می‌شود که هر سه مرد – که در غیر این صورت همه به دوران بازنشستگی می‌رسند – نامزد بمانند؟ کارشناسان از خودخواهی به عنوان عامل اصلی هم برای بایدن و هم برای ترامپ یاد می کنند.

    اسپنسر کاکس، فرماندار جمهوری‌خواه یوتا، 47 ساله، در مصاحبه‌ای گفت: «فکر می‌کنم زمان آن رسیده که نگاهی تازه به برخی از نامزدهای جدید داشته باشیم.

    برنی سندرز، دونالد ترامپ و جو بایدن

    جو بایدن و دونالد ترامپ در آخرین مناظره ریاست جمهوری سال 2020 به تبادل نظر پرداختند.تراشه Somodevilla / POOL / AFP

    تنها نامزدی که می تواند ترامپ را شکست دهد؟

    این یک احساس رو به رشد است.

    برینکلی گفت: «این واقعیت که هر دوی آنها به کاخ سفید راه یافتند باعث می شود فکر کنند که هر دو می دانند چگونه به کاخ سفید برسند. وقتی قدرت دارید، رها کردن آن بسیار سخت است.»

    در ادامه از سریال «قرمز، سفید و خاکستری» اینسایدر بخوانید.

  • رقابت های ریاست جمهوری 2024 در حال حاضر در معرض دید قرار گرفته است.

  • همچنین، آرمان‌های سندرز در سال 2024 همچنان در الگوی خود باقی می‌ماند تا زمانی که بایدن به طور رسمی از مقاصد خود اعلام کند.

    بایدن گفت: “قصد من، همانطور که در ابتدا گفتم، این است که دوباره نامزد خواهم شد. اما این فقط یک قصد است.” اما آیا این تصمیم قاطعانه ای است که دوباره کاندید شوم؟ باید دید.

    با در نظر گرفتن این تاریخ، دموکرات‌ها احتمالاً به ائتلاف در برابر افرادی مانند سندرز – یا حتی یک نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز از نیویورک – به عنوان پرچمدار حزب ادامه خواهند داد.

    خود بایدن با بادهای مخالف سیاسی، از جمله محبوبیت متوسط ​​خود در سطح عمومی، تورم بالا، و عصبانیت درون حزبی مواجه است که دموکرات‌ها نتوانستند به طور کامل فهرستی از مطالبات در حال رشد از اقتصاد برای حفظ دموکراسی را برآورده کنند. از دست دادن اکثریت در مجلس نمایندگان و سنا یک احتمال واقعی است که برخی از دموکرات های ارشد بی سر و صدا به آن اذعان دارند. بر اساس نظرسنجی Insider/Morning Consult که در ماه سپتامبر انجام شد، از هر سه دموکرات، دو نفر گفتند که بایدن برای نامزدی خیلی پیر است.

    اما هر یک از این سه مرد در حال حاضر نفوذ زیادی بر دستگاه رهبری حزب خود دارند که می تواند در غیر این صورت یک کارزار انتخاباتی گسترده برای ریاست جمهوری باشد.

    مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024، در اولین مراحل، در حال تبدیل شدن به یک بازی حماسی جوجه سالمندان سه طرفه است.

    رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آنها از من می خواهند که نامزد شوم. نظرسنجی را بخوانید.

    در یک گوشه، جو بایدن قرار دارد که با وجود اینکه مسن‌ترین رئیس‌جمهور در حدود 250 سال تاریخ ایالات متحده است، در 79 سالگی خود را آماده می‌کند تا برای انتخابات مجدد شرکت کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    برینکلی با اشاره به نامزد ضد جنگی که دموکرات ها در سال 1972 علیه ریچارد نیکسون، رئیس جمهور فعلی جمهوری خواه، نامزد شدند، گفت: «مشکل حزب دموکرات سندرم جورج مک گاورن است. مک گاورن برنده یک ایالت – ماساچوست – به علاوه ناحیه کلمبیا شد. اتفاقاً سال 1972 همان چرخه انتخاباتی است که بایدن در سن 29 سالگی برای اولین بار به مجلس سنای ایالات متحده انتخاب شد.

    بایدن پس از گذراندن بخش‌هایی از مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری 2020 در زیرزمین خانه‌اش، سعی کرد خود را به‌عنوان یک فرمانده جوان و فعال نشان دهد.

    سن چیزی است که نه ترامپ و نه سندرز مایل به بحث در مورد آن نیستند.

    رقبای احتمالی جمهوری خواه برای سال 2024 شامل نام های شناخته شده ای مانند مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، 63 ساله است. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، 44 ساله; فرماندار سابق کارولینای جنوبی، نیکی هیلی، 50 ساله; مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق، 58 ساله؛ و سناتور تد کروز از تگزاس، 51; مارکو روبیو از فلوریدا، 51 ساله؛ و تام کاتن از آرکانزاس، 45 ساله.

    ترنت لات، رهبر سابق حزب جمهوریخواه سنا، در مصاحبه ای به اینسایدر گفت: «شاید آنها بتوانند جلسه ای داشته باشند و دست بدهند و توافق کنند که هیچ کدام نامزد نشوند.»

    فعالیت خود در سیاست از زمانی که 32 ساله بود تا 67 سالگی ادامه داشت.

    اما این همیشه جواب نداده است. محافظه کاران با خوشحالی هر کلمه یا اشتباه کلامی او را به عنوان نشانه ای از زوال ذهنی برجسته می کنند. بایدن در جریان یک سواری در ماه ژوئن در دلاور از دوچرخه خود پایین آمد. و پس از یک نوسان طولانی در خاورمیانه، بایدن با یک هدیه فراق غیرمنتظره به واشنگتن بازگشت: COVID-19.

    لانگباگ گفت: «فکر می‌کنم در مورد هر سه مورد و اینکه آیا دوباره در سال 2024 به نتیجه می‌رسند، تردیدهای زیادی وجود دارد. من می‌توانم اشتباه کرده باشم و بایدن و ترامپ وارد شوند، و این همان است، و ما یک انتخابات سراسری داریم. اما من فقط در زمین بازی بازی بسیار بیشتری نسبت به خرد متعارف می‌بینم.»

    لات، رهبر سابق حزب جمهوریخواه سنا، گفت که برای افراد جدید مهم است که رهبری در بالاترین سطوح دولت را به عهده بگیرند.

    “شما باید بدانید که چه زمانی باید نگه دارید `لات، که دفتر دولتی را ترک کرد تا به عنوان یک لابی گر کار کند، گفت: «و چه زمانی باید بریزید `آنها.”

    او گفت: «فکر می‌کنم ترامپ در مرکز تصمیم‌گیری قرار دارد، فقط به این دلیل که بایدن و حامیان اصلی بایدن او را به عنوان تنها کسی که ترامپ را شکست می‌دهد، قرار داده‌اند.

    هیچ کس نمی تواند ادعای انحصاری برای جایگاهی در برگه های رای اولیه حزب مربوطه خود داشته باشد.

    اما لانگباگ همچنین گفت که کاملاً متقاعد نشده است که هیچ یک از آنها وارد رقابت های مقدماتی 2024 شوند.

    این نیمکت دموکرات می تواند شامل معاون رئیس جمهور کامالا هریس 57 ساله باشد. فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام، 54 ساله; وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، 40 ساله; و فرماندار ایلینوی جی بی پریتزکر، 57 ساله.

    سناتور برنی سندرز، رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و رئیس جمهور جو بایدن همگی می توانند در رقابت های ریاست جمهوری 2024 نقش داشته باشند – دوباره.اعتبار عکس مندل نگان/الکس وربلوسکی/لی ووگل/گتی ایماژ است. جنی چانگ رودریگز/خودی

    • مارک لانگباگ، یک عامل قدیمی دموکرات که در کمپین‌های انتخاباتی سندرز در سال‌های 2016 و 2020 کار می‌کرد، گفت که ترامپ نیروی محرکه منحصربه‌فردی است که در پس آن چه برای بقیه حوزه‌ها اتفاق می‌افتد. اگر رئیس‌جمهور سابق در نهایت وارد رقابت شود، بایدن برای ماندن در این رقابت راحت‌تر خواهد بود.

      کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در ماه ژوئن در پاسخ به سوالی در CNN در مورد سلامت و استقامت بایدن گفت: «این سوالی نیست که ما حتی بپرسیم.

      سری «قرمز، سفید و خاکستری» اینسایدر به بررسی هزینه‌ها، مزایا و خطرات زندگی در یک دموکراسی می‌پردازد که توسط افراد در سنین بالا، که در آن مسائلی از اهمیت عمیقی برای جوانان و آینده کشور از جمله فناوری، حقوق شهروندی، انرژی، محیط زیست – تا حد زیادی در دست کسانی است که اول هایشان گذشته است.

      اینها استدلال هایی هستند که بایدن آماده است تا با آن رقابت کند زیرا ترامپ – علیرغم مشکلات حقوقی متعددش – با یکی دیگر از پیشنهادهای کاخ سفید معاشقه می کند.

      این دیدگاهی است که کاکس، 47 ساله، فرماندار دوره اول یوتا، گفت که امیدوار است اجرا شود.

      ترامپ در ماه ژوئیه پیش از تشییع جنازه همسر سابقش، ایوانا، که اوایل ماه جاری پس از سقوط در سن 73 سالگی درگذشت، به یک ستون نویس شایعه پراکنی نیویورک پست گفت: «78 پیر نیست.

      بایدن در وهله اول با طرح این استدلال که تنها نامزدی در میان دموکرات ها بود که می توانست ترامپ را شکست دهد، ریاست جمهوری را به دست آورد. اکنون، بایدن ادعا می کند که “دونالد ترامپ و جمهوری خواهان MAGA نماینده یک افراط گرایی هستند که پایه های جمهوری ما را تهدید می کند.”

      اخیراً، در ماه سپتامبر، بایدن به سی‌بی‌اس گفت که اگرچه به «تصمیم قطعی» در مورد نامزدی در سال 2024 نرسیده است، اما قصد دارد این کار را انجام دهد.

      او گفت: “در طول یک سال و نیم آینده، خیلی چیزها می توانند تغییر کنند.” “من مطمئناً امیدوارم که فرماندارانی در هر دو طرف راهرو وجود داشته باشند، نامزدهای دیگری که مایلند گام بردارند و وضعیت موجود را به چالش بکشند و بگویند: “هی، نگاه کن، برای خیر کشورمان، ما “نمی‌خواهیم کنار بایستیم و در اینجا به نبرد خواهیم رفت، زیرا فکر می‌کنیم که چشم‌اندازی برای ارائه داریم.”

      بایدن اخیراً در حین پیک نیک در کاخ سفید برای قانونگذاران وقتی از وی پرسیده شد که آیا باید به دلیل نظرسنجی عمومی که می گوید نباید نامزد شود، از دور دوم ریاست جمهوری خود صرف نظر کرد.

      آرا در مجموعه پوشش خبری ABC-TV از انتخابات ریاست جمهوری 1972 بین رئیس جمهور ریچارد نیکسون و نامزد دموکرات، جورج مک گاورن، جدول بندی شده است. نیکسون در 49 ایالت پیروز شد و بار دوم را تصاحب کرد.آرشیو هولتون/گتی ایماژ

      “سندرم جورج مک گاورن”

      در تابستان 2022 در پاسخ به سوالی درباره سن رهبری کلی آمریکا، سندرز به اینسایدر پاسخ داد: “مساله ای که آمریکا با آن مواجه است سن نیست، بلکه قدرت تعداد انگشت شماری میلیاردر است که تا حد قابل توجهی زندگی اقتصادی و سیاسی را کنترل می کنند. کشور.”

      مجموعه استودیوی ABC در شب انتخابات در سال 1972 با هیئت مدیره ای که نشان می دهد رئیس جمهور ریچارد نیکسون با اختلاف زیادی نسبت به جورج مک گاورن نامزد دموکرات ها پیشتاز است.