یک اقتصاددان پزشکی قانونی شهادت داد که الکس جونز در زمانی که به طور پیش‌فرض در پرونده‌های تهمت مسئول شناخته شد، شروع به تزریق 11000 دلار در روز به یک شرکت پوسته کرد.

هیئت منصفه جونز را به پرداخت 45.2 میلیون دلار غرامت به دلیل ادعای دروغ بودن تیراندازی در سندی هوک محکوم کرد.

  • الکس جونز در دادگاه افترا در آستین، ایالات متحده در 2 اوت 2022 برای شهادت در دادگاه کانتی تراویس فراخوانده شد.

    یک اقتصاددان پزشکی قانونی روز جمعه در اواخر سال 2021 شهادت داد، الکس جونز، مجری Infowars، شروع به انتقال 11000 دلار در روز به یک شرکت پوسته ای ادعایی کرد که تحت کنترل اوست. مدرسه.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    پتینگیل گفت: «ما واقعاً نمی‌توانیم روی کاری که او برای امرار معاش انجام می‌دهد و اینکه چگونه پولش را به دست می‌آورد انگشت بگذاریم.» اما افزود که جونز «مرد بسیار موفقی است».

    این اقتصاددان پزشکی قانونی درآمد Infowars را به طور متوسط ​​53 میلیون دلار در سال تخمین زد و دارایی خالص جونز و شرکتش Free Speech Systems را 135 تا 270 میلیون دلار اعلام کرد. در حالی که Free Speech Systems هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرد، پتینگیل گفت که بدهی 53 میلیون دلاری جونز به شرکت دیگری متعلق به جونز باعث می شود به نظر برسد که در مشکلات مالی عمیقی قرار دارد در حالی که واقعاً اینطور نیست.

    یک اقتصاددان پزشکی قانونی شهادت داد که الکس جونز در اواخر سال 2021 شروع به انتقال 11000 دلار در روز به یک شرکت پوسته ای ادعایی کرد که مالک آن بود.

  • پتینگیل همچنین ادعا کرد که میزبان Infowars روزانه 11000 دلار به شرکت پوسته ای که تحت کنترل او است، پرداخت می کرد و پرداخت ها از اواخر سپتامبر 2021 شروع می شد. طبق اسناد به دست آمده توسط HuffPost در همان زمان، او به طور پیش فرض در پرونده های افترا در تگزاس مسئول شناخته شد. 30 سپتامبر 2021.

    پس از محاکمه دراماتیک، هیئت منصفه جونز را به پرداخت بیش از 4 میلیون دلار به عنوان غرامت محکوم کرد – کسری از 150 میلیون دلاری که هسلین و لوئیس درخواست کردند. در طول محاکمه، جونز ادعا کرد که هر مبلغی بیش از 2 میلیون دلار، کانال Infowars او را “غرق” می کند، اما قاضی رئیس جلسه رسیدگی به خسارات افترا، تماس او را قطع کرد. هیئت منصفه در نهایت جونز را به پرداخت 45.2 میلیون دلار به عنوان غرامت مجازات محکوم کرد.

    برنارد پتینگیل، یک اقتصاددان پزشکی قانونی که در جلسه رسیدگی به خسارت افترا شهادت داد، گفت که دارایی خالص جونز به دلیل اطلاعات کمی که در طول دعوا ارائه کرده است نامشخص است.

    روز جمعه، هیئت منصفه در ادامه ارزیابی خسارات تنبیهی علیه او – با هدف جلوگیری از رفتار مشابه در آینده، در رابطه با وضعیت مالی جونز شهادت شنیدند.

    اقتصاددان پزشکی قانونی شهادت داد که جونز از بدهی خود سود می برد و او را بدتر از آنچه هست نشان می دهد.

  • این هفته یک هیئت منصفه وظیفه بررسی میزان غرامت جونز را به نیل هسلین و اسکارلت لوئیس – دو نفر از والدینی که از جونز به دلیل افترا به دلیل ادعاهای نادرست او مبنی بر اینکه تیراندازی در مدرسه یک فریب سازماندهی شده توسط دولت بود، دادرسی شد.

    الکس جونز در دادگاه افترا در آستین، ایالات متحده در 2 اوت 2022 برای شهادت در دادگاه کانتی تراویس فراخوانده شد.برایانا سانچز/پول از طریق رویترز

    • وکیل جونز این ادعا را رد کرد و گفت که این یک شرکت واقعی است که وقتی جونز 74 ساله است بالغ می شود.