یک افسر پلیس نیواورلئان، لیل وین که به عنوان “عمو باب” شناخته می شود، مرده است. این خواننده رپ پس از نجات جانش، دوران حرفه ای خود را به تمجید از او گذراند.

لیل وین هوبلر را پس از اینکه جانش را پس از اقدام به خودکشی نجات داد، «عمو باب» نامید. وین – که در آن زمان با نام دواین کارتر جونیور شناخته می شد – در 12 سالگی در حالی که در خانه تنها بود به قفسه سینه خود شلیک کرد.

جسد رابرت هوبلر روز جمعه در خانه اش در جفرسون پریش، لوئیزیانا پیدا شد.

  • هوبلر جان لیل وین را پس از اینکه خواننده رپ در سن 12 سالگی اقدام به خودکشی کرد، نجات داد.

  • وین در طی مصاحبه ای در سال 2021 فاش کرد که در دوران کودکی با بسیاری از مسائل بهداشت روانی و افکار خودکشی درگیر بوده است.

    هوبلر وین را روی صندلی عقب ماشین گشتی در دامان خود حمل می کرد، در حالی که از سرتاسر او خون می ریخت تا اینکه به بیمارستان محلی در جفرسون پریش رسیدند. او به وین گفت که “حالش خوب خواهد شد.”

    در سال 2019 TMZ گزارش داد که لیل وین به هوبلر گفته است که به هر نحوی از او حمایت مالی خواهد کرد. وین همچنین پس از شایعه مرگ هوبلر پیشنهاد پرداخت هزینه مراسم خاکسپاری هوبلر را داد، اما هوبلر برای گفتن زنده بودنش تماس گرفت.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    لیل وین هوبلر را «عمو باب» خطاب کرد و در سال 2019 به او پیشنهاد حمایت مالی داد.

    • همانطور که او با اورژانس تماس گرفت، با وین صحبت کرد و به او گفت که “بیدار بمان”. هوبلر بعداً متوجه شد که هیچ آمبولانسی در دسترس نیست، اما به جای منتظر ماندن، یک کاپیتان به او دستور داد که وین جوان را خودش به بیمارستان ببرد.

      هوبلر بعداً به عنوان افسر در اداره کلانتر جفرسون پریش مشغول به کار شد اما در سال 2012 به دلیل چرت زدن و استفاده از توهین های نژادپرستانه علیه مرد سیاه پوستی که به دنبال مشاجره ای دستگیر کرد، اخراج شد.

      یک افسر پلیس سابق نیواورلئان که در سال 1994 جان لیل وین خواننده رپ را نجات داد، روز جمعه در خانه اش جفرسون پریش، لوئیزیانا، جسد پیدا شد.

      هیچ دلیل مرگ مشخص نشده است، اما یکی از دوستان هوبلر به روزنامه محلی NOLA گفت که افسر سابق پس از قطع شدن پاهایش در اثر خرابی خودرو، با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می کرد.

      اداره کلانتر جفرسون پریش فوراً به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      هوبلر گفت که بعداً یک پرستار به هوبلر گفت که اگر آنها منتظر آمبولانس بودند، وین می مرد.

      هوبلر در مقاله ای در سال 2009 در NOLA نقل کرد که هنگامی که پس از شنیدن تماس در حالی که خارج از وظیفه بود به آنجا رسید، صدای ضعیفی شنید که فریاد می زد “کمکم کن! به من تیراندازی شده است.”