یک افسر زن در کالیفرنیا با زندانی نوجوان رابطه دهانی دارد. زندان شهرستان با رسوایی تکان خورد: DA

در همین حال، پرایس در حال دفع منتقدان خود و مبارزه با معترضانی است که ادعا می‌کنند او نسبت به جنایت بسیار نرم رفتار می‌کند، به خصوص پس از قتل جاسپر وو، که در تیراندازی متقابل یک باند در یک بزرگراه عمومی کشته شد.

مردی از لس آنجلس که به دلیل چاقو کشی نزدیک به مرگ از زندان اجتناب می کرد، اکنون به قتل همسایه متهم شد.

دادستان ارشد چندین اتهام جنایی علیه این کهنه سرباز 20 ساله بخش مشروط ارائه کرد که ممکن است نزدیک به چهار سال را در زندان بگذراند و در صورت محکومیت باید به عنوان مجرم جنسی ثبت نام کند.

بر اساس اتهامات جنایی که روز جمعه ارائه شد، یک افسر مشروط به آزار جنسی یک زندانی زیر سن قانونی در یک مرکز نوجوانان سال ها پیش متهم شد و دو معاون کلانتر متهم به پنهان کردن یک خودکشی در سال 2021 در یک زندان شهرستان شدند.

مردان کالیفرنیایی متهم به ارتکاب تجاوز جنسی، قتل پس از آزادی با قرار وثیقه

پرایس در واکنش به این موضوع در ویدئویی که در ماه آوریل منتشر شد، گفت: “ما هیچ تصمیمی در مورد اینکه چه اتهاماتی را پیگیری کنیم یا چه مواردی را دنبال نکنیم، نگرفته ایم. ما همچنان در حال بررسی پرونده هستیم.”

طبق سوابق دادگاه، مارتین ابتدا متهم به حمله بود و از ژوئیه 2020 در بازداشت به سر می برد و در انتظار ارزیابی و انتقال به بخش بیمارستان های دولتی-ناپا بود.

دادستان منطقه گفت، دفترچه‌های ثبت با شواهد ویدیویی مطابقت نداشتند، که ظاهراً نشان می‌داد نمایندگان «مکرراً» نتوانستند مارتین را برای «دوره‌های طولانی» بررسی کنند، به‌مدت یک ساعت و 47 دقیقه.

طبق گفته DA، آنها قرار بود هر 30 دقیقه یک بار تماس بصری داشته باشند.

یک معاون او را در ساعت 3:25 بعد از ظهر بررسی کرد و متوجه شد که زندانی پاسخگو نیست. علیرغم تلاش امدادگران برای نجات جان وی، در ساعت 16:05 بعد از ظهر اعلام شد که جان باخته است

DA همچنین دو معاون کلانتر شهرستان آلامدا – شری باگمن 49 ساله و آماندا براکامونتس 30 ساله – را متهم به جعل سوابق برای پنهان کردن سهل انگاری آنها در خودکشی ظاهری وینتا مارتین در زندان سانتا ریتا در سال 2021 کرد.

سانچز گفت: «هر جانی که در زندان سانتا ریتا از دست می‌رود، بسیار زیاد است. «معاونان براکامونتس و باگمن مانند هر کس دیگری در جامعه حق دارند از روند قانونی برخوردار شوند.

یسنیا سانچز، کلانتر شهرستان آلامدا، پس از اعلام اتهامات در روز جمعه، در بیانیه‌ای گفت که “بدیهی است که به دلایل بسیاری روز سختی است.”

دانیل هیلتون، که به مدت 26 سال در دفتر دادستان منطقه در شهرستان آلامدا، کالیفرنیا کار می کرد، این نامه استعفا را نوشت.

استعفا نامه را کامل بخوانید

نامه استعفای دانیل هیلتون دفتر دادستان منطقه آلامدا

“کلانتری شهرستان آلامدا در این تحقیق با دفتر دادستانی منطقه همکاری کرده است و در آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد.”

کلانتری شهرستان آلامدا در بیانیه‌های قبلی گفته بود: «علیرغم مصرف اعتراف وی به مواد مخدر، هیچ دلیلی برای نگرانی در طول فرآیند مصرف پزشکی و سلامت روان وجود نداشت.

معترضان جاسپر وو از عکس هوایی دیده می شوند

جامعه مجری قانون شهرستان آلامدا، کالیفرنیا، توسط دو رسوایی که هفته گذشته علیه سه تن از افسران آن متهم شد، تحت تاثیر قرار گرفت.

اتهامات جنایت علیه این سه افسر شهرستان توسط واحد پاسخگویی عمومی شهرستان آلامدا، که پرایس در ژانویه تحت چتر دفتر حقوق شهروندی ایجاد کرد، ثبت شد.

حامیان شهرستان آلامدا DA، پاملا رایس در تجمعی در خارج از دادگاه شهرستان آلامدا تجمع کردند.

کلانتر شهرستان گفت که پوشش ادعایی خودکشی یک زندانی در همان زندان اتفاق افتاد که در آن یک زندانی ماه گذشته بر اثر نوشیدن “مقدار زیاد آب” جان باخت.

یک زندانی کالیفرنیا پس از نوشیدن آب زیاد در بازداشتگاه جان باخت

حامیان شهرستان آلامدا DA، پاملا رایس در تجمعی در خارج از دادگاه شهرستان آلامدا تجمع کردند.

به دلیل استفراغ، زندانی به واحد اسکان سرپایی پزشکی منتقل شد. او در حین مصرف به کارکنان گفت که یک روز قبل از دستگیری از یک ماده کنترل شده استفاده کرده است.

ویدیوی کامل را تماشا کنید

پاملا پرایس، نامزد دادستان منطقه آلامدا، در 23 مه 2018 با هیئت تحریریه Chronicle در سانفرانسیسکو صحبت می کند.

در اوایل این ماه، دانیل هیلتون، کهنه سرباز 26 ساله دفتر DA شهرستان آلامدا، استعفا داد و در نامه استعفای خود که در توییتر منتشر شد، قیمت را پاره کرد.

حامیان جاسپر وو علیه پاملا پرایس، دادستان منطقه آلامدا اعتراض کردند.

به گزارش آلامدا، افسر مشروط، نیکول پرالز 50 ساله، زمانی که ظاهراً بین 27 اوت 2004 و 26 اوت 2005 با یک زندانی 15 ساله رابطه جنسی دهانی داشت، در “موقعیت اعتماد” قرار داشت. دادستانی منطقه.

پرایس و حامیانش به مقابله پرداختند و تجمعی را در پله‌های دادگاه شهرستان آلامدا برگزار کردند.



منبع

ویدیوی هولناکی که گروهی از نوجوانان کالیفرنیایی را نشان می دهد که ادعا می شود تفنگداران دریایی را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

کلانتر کالیفرنیا به دلیل خروج از سیستم زندان در “بی نظمی”، قصد دارد قاتلان را آزاد بگذارد، اخبار را مشعل می کند.

دادگاه در مورد اینکه آیا او صلاحیت محاکمه را دارد یا خیر اظهار تردید کرد و رسیدگی کیفری را به حالت تعلیق درآورد.

سیم خاردار زندان سانتا ریتا

پاملا پرایس در دادگاه

زندان سانتا ریتا در 27 آوریل، زمانی که یک زندانی ناشناس 26 ساله درگذشت، درگیر جنجال‌هایی بود. و کلانتر شهرستان آلامدا در بیانیه ای به FOX 2 سانفرانسیسکو گفت که این زندانی “مقدار زیادی آب” نوشیده و صبح روز مرگش استفراغ کرده است.

منتقدان ادعا می کنند که پرایس به دنبال راهی برای مجازات مظنونان بدون زمان زندان بود.

هیلتون نوشت: «قربانیان لایق بهتری هستند. “تحت رهبری شما، تمرکز دفتر دادستانی منطقه از حمایت از قربانیانی که در اثر جنایات خشونت آمیز ویران شده اند، حذف شده است. … تحت مدیریت شما، من احساس نمی کنم که بتوانم وظایف خود را به عنوان دادستان از نظر اخلاقی و به اندازه کافی انجام دهم. “

زندان شهرستان آلامدا در کالیفرنیا.

در برنامه FOX NEWS بخوانید