یک اعزام کننده 911 که از ارسال آمبولانس به یک زن خونریزی دهنده امتناع کرد مگر اینکه با رفتن به بیمارستان موافقت کند، به قتل غیرعمد متهم شد.

ماشین گشت پلیس.

یک زوج متاهل در شهر نیویورک متهم به اداره یک شبکه قاچاق جنسی شدند.JANIFEST/Getty Images

  • یک شکایت جنایی که ماه گذشته در منطقه غربی پنسیلوانیا ارائه شد، می گوید که لئون پرایس، 50 ساله، در تماسی با 911 بین او و کلی تیچنل، از ارسال آمبولانس برای مادرش امتناع کرد، مگر اینکه او به او نشان دهد که به بیمارستان خواهد رفت.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

اما پرایس “صراحتا” به او گفت که هیچ خدمات اورژانسی مانند آمبولانس برای مادرش اعزام نخواهد شد زیرا این “هدر دادن منابع” خواهد بود.

در این شکایت آمده است که اگر پرایس آمبولانس یا نوعی امداد اضطراری ارسال می کرد، کرونک حداقل آسیب کمتری می دید و ممکن بود مرگ «محترمانه تری» داشته باشد.

کلی تیچنل در جولای 2020 از طرف مادرش که به گفته او “خونریزی از راست روده” داشت با 911 تماس گرفت.

  • بر اساس این شکایت، “هیچ خدمات اورژانسی درخواستی در آن روز در نتیجه اقدامات متهم پرایس نیامد و در نتیجه تقریباً و یا مستقیم عدم مراقبت های پزشکی اورژانسی، دیانیا کرونک فوت کرد.”

    طبق اسناد دادگاه، تیچنل در جولای 2020 با 911 تماس گرفت. در این شکایت، وکلای تیچنل گفتند که او مادر 56 ساله خود، دیانیا کرونک، را به پرایس “زردی، ناهماهنگ و خونریزی از رکتوم” توصیف کرده است.

    یک اپراتور 911 در پنسیلوانیا پس از رد آمبولانس یک زن با اتهام قتل غیرعمد روبرو می شود.

  • به گزارش واشنگتن پست، تیچنل گفت: «در قلبم باور دارم که اگر مادرم آمبولانس می فرستاد، هنوز زنده بود. او باید یک آمبولانس می فرستاد و به متخصصان اجازه می داد تصمیم بگیرند که آیا او باید به بیمارستان برود یا نه.

    به گزارش آسوشیتدپرس، یک اپراتور 911 پس از اینکه از ارسال آمبولانس برای یک زن در حال خونریزی در پنسیلوانیا خودداری کرد، به قتل غیر عمد متهم شد.

    دو سال بعد، در شهرستان گرین، پنسیلوانیا، مقامات پرایس را به قتل غیر عمد متهم کردند، که حداکثر مجازات برای آن 10000 دلار جریمه همراه با پنج سال زندان است.

    دعوا استدلال می‌کند که «قیمت، بر اساس قانون یا موارد دیگر، هیچ اختیاری برای رد کردن خدمات به کرونک یا تیچنل نداشت».

    در این دادخواست همچنین آمده است که پرایس باید از وخامت وضعیت به دلیل “لحن التماس آمیز تیچنل و توصیف آنچه که مادرش به طور جدی مشکل داشت” آگاه بوده است.

    کرونک روز بعد درگذشت.

    اما لئون پرایس، اعزام کننده 911، از ارسال آمبولانس خودداری کرد، مگر اینکه کرونک بگوید که به بیمارستان خواهد رفت.