یکی از کارکنان کاخ باکینگهام که به دلیل اظهارات نژادپرستانه استعفا داده بود، یک بار گفته بود که ازدواج هری و مگان “با اشک به پایان می رسد”

بوئر، پیش از این که به کارگردانان گفت: «همه با گریه تمام می‌شوند، حرف‌های من را علامت بزنید» نوشت: هاسی «به‌طور غیرمنتظره‌ای درباره آینده این زوج جدی شد».

مگان مارکل و پرنس هری در کالسکه عروسی خود در 19 می 2018.Aaron Chown/WPA Pool/Getty Images

  • لیدی سوزان هوسی یکی از نزدیکترین افراد مورد اعتماد ملکه الیزابت در کاخ باکینگهام بود.

  • هاسی یک بار گفته بود که ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل “با اشک به پایان می رسد.”

اما دو روز پس از اعلام سمت جدید، هاسی استعفای خود را اعلام کرد.

فولانی در توییت اولیه خود، این کارمند را “لیدی SH” معرفی کرد و گفت که نمی‌خواهد هویت کامل آن شخص را فاش کند. رویا نیکخواه، سردبیر سلطنتی ساندی تایمز، روز چهارشنبه در توییتی گفت کاخ باکینگهام به او تایید کرد که هوسی بود که استعفا داده بود.

هوسی – که همچنین مادرخوانده شاهزاده ویلیام و یکی از نزدیکترین معتمدان ملکه الیزابت بود – در زندگینامه تام باور در سال 2022 با عنوان “انتقام: مگان، هری و جنگ بین ویندزورها” نقل شده است.

سخنگوی کاخ در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه برای اینسایدر ارسال شد، گفت: «ما در این مورد با نگوزی فولانی تماس گرفته‌ایم و از او دعوت می‌کنیم تا در صورت تمایل در مورد تمام عناصر تجربه‌اش شخصاً صحبت کند».

کاخ باکینگهام روز چهارشنبه اعلام کرد که هاسی “عمقاً اظهار تاسف کرده” و “عمق خود را برای صدمه وارد شده عذرخواهی کرده است.”

کاخ باکینگهام هرگز درباره داستان بوئر درباره هاسی اظهار نظر نکرد و اوایل این هفته اعلام شد که او به عنوان یک “بانوی خانواده” جدید جایگاه خود را در میان خانواده سلطنتی حفظ خواهد کرد. روز دوشنبه، میخائیلا فریل، خبرنگار اینسایدر، قبلاً گزارش داده بود که این نقش برای جایگزینی زنان در انتظار طراحی شده است، نقشی غیر حقوق بگیر و افتخاری که به زنان اشرافی که به عنوان دستیار شخصی اعضای خانواده سلطنتی عمل می کنند، داده می شود.

باور همچنین نوشت که ملکه الیزابت هوسی را برای دیدار مارکل و ارائه “کمک و نصیحت” به او برای سازگاری با زندگی سلطنتی انتخاب کرد.

ملکه و بانوی منتظرش سوزان هاسی

این استعفا اندکی پس از آن صورت گرفت که نگوزی فولانی، موسس موسسه خیریه بریتانیایی Sistah Space، در نامه ای گفت. توییت که در روز سه‌شنبه در مراسمی که توسط کامیلا، ملکه کنسورت برگزار شد، از او پرسیده شد که “واقعاً از کجا آمده است”.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

ملکه الیزابت دوم و بانو سوزان هاسی، که در سال 2016 با هم عکس گرفتند.مکس مامبی/نیلی/گتی ایماژ

مگان مارکل و شاهزاده هری در کالسکه عروسی خود

به گفته تاتلر، هاسی به عنوان “دختر شماره یک سر” کاخ شناخته می شد و قبلا به عنوان “یکی از چهره های مورد اعتماد کلیدی که به ملکه در زندگی بعدی کمک می کرد” توصیف شده بود.

پس از انتشار کتاب در ماه ژوئیه، باور توسط برخی از کسانی که در بیوگرافی نقل قول شده بودند مورد انتقاد قرار گرفت و ادعا کردند که او در مورد مارکل دروغ گفته است. در همین حال، بوئر نظرات خود را در مورد دوشس ساسکس معروف کرد و در مصاحبه ای در ماه ژوئیه به پیرز مورگان گفت که او “کاری بسیار وحشتناک برای بریتانیا انجام می دهد.”

نمایندگان بوور، ساسکس و فولانی بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

او گفت که یکی از کارکنان کاخ بارها و بارها همین سوال را از او پرسیده است، علیرغم اینکه فولانی چندین بار گفته است که در بریتانیا به دنیا آمده است.

او این هفته پس از اینکه ظاهراً از یکی از بنیانگذاران خیریه سیاه پوست پرسیده بود “واقعاً از کجا آمده اند” استعفا داد.

  • لیدی سوزان هوسی، کارمند کاخ باکینگهام که این هفته پس از اظهارنظرهای «غیرقابل قبول» استعفا داد، یک بار از رابطه شاهزاده هری و مگان مارکل انتقاد کرد.

    باور گفت که هاسی در سال 2017 در حال صرف ناهار با گروهی از مدیران و کارگردانان تئاتر بود که موضوع به مارکل تبدیل شد.