یکی از پزشکان ارشد کانتی لس آنجلس در یک شهادت گرافیکی توضیح داد که بدن کوبی برایانت چگونه به نظر می رسد تا به هیئت منصفه نگاهی اجمالی به آنچه در عکس های سایت تصادف به تصویر کشیده شده است بدهد.

شهادت کاپیتان امیلی تاوشر، رئیس تحقیقات در دفتر پزشکی قانونی لس آنجلس، در دومین روز محاکمه ونسا برایانت علیه شهرستان لس آنجلس، پس از اینکه معاونان کلانتر لس آنجلس و کاپیتان های آتش نشانی لس آنجلس عکس هایی از محل سقوط هلیکوپتر گرفتند و به اشتراک گذاشتند، در کانون توجه قرار گرفت. اواخر ژانویه 2020.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

او در دادگاه گفت که اداره پزشکی قانونی خانواده ها را برای شناسایی عزیزانشان پس از سقوط به دلیل شدت و غیرقابل شناسایی بودن وضعیت بقایای اجساد دعوت نکرده است.

یک پزشک قانونی در دادگاه ونسا برایانت علیه لس آنجلس به دلیل عکس‌های کوبه در محل سقوط هلیکوپتر شهادت داد.

  • کاپیتان Emily Tauscher شهادت گرافیکی در مورد وضعیت بدن هر یک از قربانیان پس از تصادف ارائه کرد.

  • دعوای برایانت به دنبال جبران خسارت کیفری از متهمان شهرستان است. او از شهرستان به دلیل سهل انگاری، ناراحتی عاطفی، و تجاوز به ادعاهای حریم خصوصی و همچنین ادعاهای فدرال که مربوط به حق قانون اساسی بر روی تصاویر عزیزان متوفی خود است، و اقدامات آژانس لس آنجلس که منجر به گرفتن و انتشار ادعایی شده است، شکایت کرده است. عکس ها

    کوبی برایانت و دخترش جیانا برایانت در یک بازی بسکتبال بین لس آنجلس لیکرز و آتلانتا هاکس در استیپلز سنتر در 17 نوامبر 2019 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کردند.

    کریس چستر که همسرش سارا و دخترش پیتون در این تصادف جان باختند، همچنین از کارگران شهرستان به دلیل همان ادعاهای فدرال و ایالتی شکایت کرده است و یک محاکمه 9 روزه تلفیقی در کنار برایانت علیه شهرستان خواهد داشت.

    در سپتامبر 2020، ونسا برایانت از اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس، اداره آتش نشانی شهرستان، کل شهرستان و هشت افسر در پی گزارش هایی مبنی بر اینکه اولین پاسخ دهندگان عکس هایی از محل سقوط ژانویه 2020 گرفته و به اشتراک گذاشته اند، شکایت کرد.

    تاوشر شهادت داد که دفتر پزشکی قانونی حدود 1250 عکس از محل سقوط هواپیما گرفته است که تقریباً 300 مورد آن مربوط به بقایای انسانی بود. او همچنین تأیید کرد که دفتر پزشکی قانونی هرگز از LASD یا LACFD برای عکسبرداری از بقایای جسد درخواست نکرده است.

    یک پزشکی قانونی ارشد شهرستان لس آنجلس روز پنجشنبه با جزئیات گرافیکی درباره وضعیت جسد کوبی برایانت پس از سقوط هلیکوپتر در سال 2020 که همه 9 سرنشین هواپیما از جمله اسطوره بسکتبال و دختر 13 ساله اش، جیانا برایانت، کشته شدند، شهادت داد.

    در 26 ژانویه 2020، هلیکوپتری که کوبی برایانت، دختر 13 ساله این زوج، جیانا، و همچنین مربی بیسبال جان آلتوبلی و خانواده اش را حمل می کرد، در نزدیکی مالیبو در حالی که آنها در حال رفتن به یک بازی بسکتبال دختران بودند، سقوط کرد. همه 9 سرنشین از جمله خلبان آرا ذوبیان در این سانحه جان باختند.

    تاوشر شهادت داد که بقایای انسانی ناشی از تصادف در بیش از 500 یارد پراکنده شده است و منطقه برخوردی را ایجاد می کند که بزرگتر از دو زمین فوتبال بود در حالی که آتش منیزیم ناشی از سقوط شعله ور بود. او گفت که اکثر قربانیان باید از نظر علمی شناسایی می شدند زیرا زخم های آنها بسیار شدید بود. تاوشر شهادت داد که کوبی برایانت تا حدی با رنگ پوست و خالکوبی روی بازویش شناخته شد.

    او گفت: «آنچه که یک نفر در مرگ به نظر می رسد با زندگی بسیار متفاوت است. “دیدن کسی که دوستش دارید در آن حالت، تصویری را ایجاد می کند که برای همیشه با او می ماند.”

    تاوشر، یکی از شاهدان کلیدی برایانت و چستر، شهادت فوق‌العاده‌ای با جزئیات و گرافیکی در مورد وضعیت بدن هر یک از قربانیان پس از تصادف ارائه کرد و به هیئت منصفه تصویری ذهنی از عکس‌هایی که ادعا می‌شود توسط متهمان گرفته شده بود ارائه داد. برایانت و چستر هر دو دادگاه را قبل از شهادت او ترک کردند.

    کوبی برایانت و دخترش جیانا برایانت در یک بازی بسکتبال بین لس آنجلس لیکرز و آتلانتا هاکس در استیپلز سنتر در 17 نوامبر 2019 در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت کردند.آلن برزوفسکی/گتی ایماژ

    • او بینشی از صحنه وحشتناکی که احتمالاً در عکس‌های تصادف نادرست گرفته شده و به اشتراک گذاشته شده است، ارائه کرد.

    دیوید کاتز، رهبر تیم جستجو و نجات LASD مالیبو، قبلاً شهادت داده بود که داگ جانسون، معاون LASD به تنهایی صدها عکس با تلفن همراه خود گرفته است.

    تاوشر تصویر وحشتناکی از محل سقوط ترسیم کرد و بینش دقیقی از صحنه وحشتناکی ارائه کرد که احتمالاً در عکس‌های گرفته شده توسط معاونان کلانتر لس‌آنجلس و کاپیتان‌های آتش نشانی گرفته شده است. او همچنین در مورد شیوه‌های عکس‌برداری دفتر پزشکی قانونی بحث کرد – با برجسته کردن یک رویکرد خاص‌تر برای عکاسی از سایت در سیستم کلانتر که اجازه می‌داد عکس‌های نامناسب گرفته شوند و به اشتراک گذاشته شوند.