یکی از مقامات انتخاباتی آریزونا به دلیل تهدیدات مخفی شد زیرا دریاچه کاری مورد حمایت ترامپ از تسلیم امتناع کرد.

بیل گیتس، سرپرست کانتی ماریکوپا، پس از اینکه دفترش تهدید به مرگ شد، این حرکت را انجام داد.

  • بیل گیتس، ناظر شهرستان ماریکوپا، در جریان جلسه استماع کمیته نظارت مجلس و اصلاحات دولتی در کنگره هیل در واشنگتن، پنجشنبه، 7 اکتبر 2021.جاشوا رابرتز، پول/آسوشیتدپرس

    • آسوشیتدپرس گزارش داد که حدود 17000 برگه رای در برخی از سایت ها اسکن نشدند اما در عوض توسط دستگاه های مختلف در دفتر اصلی انتخابات شهرستان جمع آوری و شمارش شدند. آن برگه های رای در جایی که «صندوق سه» نامیده می شد جمع آوری شد.

      مقامات شهرستان گفتند که همه رای‌دهی‌ها شمارش می‌شود و رای‌دهندگان می‌توانند از هر محل رای‌گیری که شامل برخی بدون صف طولانی است، بازدید کنند. گیتس همچنین تا حدی صف‌های طولانی را به گردن جمهوری‌خواهان انداخت و گفت رای دهندگان جمهوری خواه را ترساند که از قرار دادن برگه های رای در “صندوق سه” دور شوند. در ستاد انتخابات شمارش شود.

      یک مقام ارشد انتخابات در شهرستان ماریکوپا روز یکشنبه گفت که او به “مکان نامعلوم” نقل مکان کرد.

    • بیل گیتس، نایب رئیس شورای ناظران شهرستان ماریکوپا، در جریان جلسه استماع کمیته نظارت مجلس و اصلاحات دولتی برای بررسی ممیزی آریزونا به رهبری جمهوریخواهان از نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 در پرجمعیت ترین شهرستان آریزونا، ماریکوپا، در کاپیتول هیل در واشنگتن، پنجشنبه، اکتبر شهادت می دهد. 7، 2021.

      لیک که مورد تایید ترامپ بود، در انتخابات به کیتی هابز، وزیر امور خارجه آریزونا، یک دموکرات، شکست خورد، اما از آن زمان حاضر به تسلیم نشد، در عوض در مورد روند انتخابات تردید ایجاد کرد و قول داد یک تیم حقوقی تشکیل دهد.

      او ادعاهای نادرست مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را رد کرده است و از آن زمان پس از پیروزی جو بایدن در آریزونا در سال 2020، هدف تهدیدات خشونت آمیز و ارعاب افراط گرایان راست و حملات اعضای حزب خود قرار گرفته است.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





      منبع

      بیل گیتس، ناظر کانتی ماریکوپا، به شبکه محلی KSAZ-TV وابسته به فاکس تأیید کرد که با جزئیات امنیتی از دفتر کلانتر به یک “مکان نامعلوم” نقل مکان کرده است. شهرستان ماریکوپا، شامل فینیکس، پرجمعیت ترین ایالت با بیش از 4.4 میلیون ساکن است.

      مارک برنوویچ، دادستان کل جمهوری خواه آریزونا، روز شنبه نامه ای نوشت و درخواست گزارشی از کانتی ماریکوپا در مورد مشکلات چاپگرها و مسائل دیگر کرد.

      در یکی دیگر از رقابت‌های آریزونا که از نزدیک تماشا می‌شد، مارک کلی، سناتور دموکرات فعلی، از چالش بلیک مسترز جمهوری‌خواه مورد حمایت ترامپ جلوگیری کرد. مسترز همچنین گفت که «مشکلات زیادی در این انتخابات وجود دارد»، قبلاً با اشاره به صف‌های طولانی و مسائل مربوط به چاپگرهای رأی، اما در نهایت کلی را به تسلیم فراخواند.

      مسائل مربوط به محل های رای گیری در شهرستان ماریکوپا در 8 نوامبر باعث اعتراض بیشتر محافظه کاران، به ویژه نامزد شکست خورده جمهوری خواه فرمانداری کری لیک و حامیان او شده است.

      گیتس، یک جمهوری خواه مادام العمر، یکی از رهبران اداره انتخابات شهرستان ماریکوپا است و از مدافعان سرسخت انتخابات این شهرستان بوده است.

      به گزارش آسوشیتدپرس، گیتس در 14 نوامبر گفت: “این تیم، ما مسئولیت خود را در این زمینه پذیرفته ایم.” اما من حاضر نیستم مسئولیت مسائلی را بپذیرم که توسط دیگران ایجاد شده است.

      دریاچه ذکر شده است خطوط طولانی در پای صندوق های رای و مشکلات چاپگرهای رای در برخی از محل‌های رای‌گیری در شهرستان ماریکوپا، بحث در مورد مسائل باعث شد که برخی از مردم نتوانند رای دهند.

      دریاچه کاری که در رقابت فرمانداری شکست خورد، تردیدهایی را در مورد انتخابات ایجاد کرد و پیشنهاد داد اقدامات قانونی انجام شود.

    گیتس بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    یک مقام ارشد انتخابات در شهرستان ماریکوپا آریزونا روز یکشنبه به دلیل نگرانی های امنیتی در پی انتخابات میان دوره ای 2022 مخفی شد.