یکی از طرفداران از راک پرسید که در دعوای بلک آدام و سوپرمن چه کسی پیروز می شود؟ دواین جانسون گفت بستگی به این دارد که چه کسی نقش مرد فولادی را بازی می کند

جانسون گفت که این بستگی به این دارد که چه کسی نقش مرد فولادی را بازی کند و جمعیت را برانگیزد.

در شروع روز شنبه، جانسون یک ورودی حماسی در سالن H ایجاد کرد تا پانل «آدم سیاه» را آغاز کند.

دواین جانسون روی صحنه در پانل برادران وارنر با تبلیغ

یکی از طرفداران از او پرسید که آیا بلک آدام یا سوپرمن در یک مبارزه پیروز می شوند؟

  • جانسون در حالی که ابروهایش را بالا می‌برد، اضافه کرد: “این را کنار می‌گذارم. ما فقط با آن یکی می‌رویم.”

    دواین جانسون روی صحنه در پانل برادران وارنر در حال تبلیغ «آدم سیاه» در کامیک کان سن دیگو.کوین وینتر/گتی ایماژ

  • دواین جانسون روی صحنه در پانل برادران وارنر در حال تبلیغ «آدم سیاه» در کامیک کان سن دیگو.دنیل نایتون/گتی ایماژ

    • این یک لحظه باورنکردنی بود – و نقطه برجسته پانل یک ساعته WB – اگر هنری کاویل درست بعد از او از زمین بیرون می آمد یا در نزدیکی پانل ظاهر می شد، باورنکردنی تر می شد.

      «آدم سیاه» در تاریخ 21 اکتبر 2022 در سینماها اکران می شود.

      از چپ به راست: تیفانی اسمیت، دواین جانسون، ژائوم کولت سرا، آلدیس هاج، نوح سنتینیو و کوئینتسا سویندل روی صحنه در پانل برادران وارنر که «آدم سیاه» را در کامیک کان سن دیگو تبلیغ می‌کنند.کوین وینتر/گتی ایماژ

      این خط آخر جمعیت Hall H Comic-Con را که بیش از 6000 صندلی دارد، خشمگین کرد.

      در سمت چپ: دواین جانسون روی صحنه در پانل برادران وارنر در حال تبلیغ «آدم سیاه» در کامیک-کان سن دیگو. در سمت راست: هنری کاویل در نقش سوپرمن در «مرد فولادی».کوین وینتر/گتی ایماژ; برادران وارنر

      جانسون گفت: “همانطور که می‌دانید، چون همه ما عمیقاً با این اسطوره‌شناسی آشنا هستیم، این سوال قدیمی این بوده که چه کسی در نبرد بین بلک آدام و سوپرمن پیروز می‌شود. پوند برای پوند، آنها بسیار نزدیک هستند.” . “من حدس می‌زنم همه چیز به این بستگی دارد که چه کسی نقش سوپرمن را بازی می‌کند. من فقط این را می‌گویم.”

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    دواین «راک» جانسون فیلم ضدقهرمانی آینده‌اش «آدم سیاه» را در SDCC به نمایش گذاشت.

  • جانسون نمایش بزرگی را با تبلیغ فیلم ضدقهرمانی خود در دی سی انجام داد که داستان یک برده 5000 ساله است که به قدرت خدایان اعطا شده بود. پس از اینکه او از قدرت خود سوء استفاده کرد، توسط خدایان که آنها را به او عطا کردند، زندانی شد.

    جانسون “برای اینکه امروز اینجا باشم، تماشا کنم که بلک آدام در حال شناور شدن و پرتاب رعد و برق مثل اینکه در حال از دست دادن آب نبات است، باید به شما بگویم، این واقعا رویایی است که به حقیقت پیوسته است، بنابراین از شما برای این کار و عشق و حمایت شما بسیار سپاسگزارم.” به جمعیت گفت.

    در دومی همچنین آلدیس هاج، نوح سنتینیو و کونتسا سویندل ایفای نقش می‌کنند که همگی به جانسون پیوستند تا فیلم را که راک بیش از یک دهه است در تلاش برای ساخت آن روی صحنه کامیک-کان است، شوخی کنند. در طول پانل، جانسون در مورد اینکه در نهایت این فیلم را در سالن H نمایش می‌دهد چه معنایی دارد.

    از چپ به راست: تیفانی اسمیت، دواین جانسون، ژائوم کولت-سرا، آلدیس هاج، نوح سنتینیو و کوئینتسا سویندل روی صحنه در پانل برادران وارنر که «آدم سیاه» را تبلیغ می‌کنند.  در کامیک کان سن دیگو

    در دوران برادران وارنر. پانل کامیک-کان سن دیگو در صبح شنبه پیش بینی شده بود، بازیگری که برای تبلیغ فیلم دی سی خود، «آدم سیاه» در آنجا حضور داشت، توسط یکی از طرفداران که در یک مبارزه پیروز می شد، پرسید: بلک آدام یا سوپس.

    دواین جانسون روی صحنه در پانل برادران وارنر با تبلیغ

    تنها تبلیغ «شزم 2» و «آدم سیاه» ممکن است هوشمندانه‌ترین و مطمئن‌ترین انتخاب برای برادران وارنر بوده باشد، زیرا ستاره فیلم «فلش»، ازرا میلر، در حال حاضر درگیر جنجال‌هایی است و دنباله «آکوامن» در آینده نیز در جریان است. این خبر اخیراً در جریان محاکمه امبر هرد و جانی دپ.

    در پایان پانل، جانسون به جمعیت سالن H گفت که به هر نفر کارتی داده می‌شود که به آنها اجازه می‌دهد در زمان اکران فیلم در ماه اکتبر به نمایش آی‌مکس بروند.

    دود اتاق تاریکی را پر کرده بود که رعد و برق می‌درخشد و برق می‌تابد تا رعد و برق را شبیه‌سازی کند. جانسون سپس با لباس ابرقهرمانی خود که روی جمعیت معلق بود و صاعقه ای درخشان پشت سرش بود، از روی زمین بلند شد.

    جانسون در حالی که در حال فکر کردن به سوال قبل از پاسخگویی بود لبخند زد: “من را تهدید نکنید که زمان خوبی خواهم داشت، زیرا من همین الان به این سوال پاسخ خواهم داد.”

    در سمت چپ: دواین جانسون روی صحنه در پانل برادران وارنر در حال تبلیغ "آدم سیاه»  در کامیک کان سن دیگو  در سمت راست: هنری کاویل در نقش سوپرمن در

    به نظر می رسد دواین جانسون آماده است تا در صورت بازگشت سوپرمن به DCEU، پا به پا شود.

    او کاملاً باشکوه به نظر می رسید و جمعیت به جان می خروشند.

    قبل از پانل شنبه، جمعیت Comic-Con امیدوار بودند که WB بتواند ستاره «Man of Steel» را با اخبار سوپرمن معرفی کند، اما پانل پیش بینی شده صبح شنبه فقط بر دنباله «Shazam» سال آینده، «Shazam! Fury of the» متمرکز بود. خدایان» و فیلم ضدقهرمانی اکتبر دی سی جانسون.