یکی از خواهر مقتول می گوید 2 نفر از 4 دانشجوی مقتول دانشگاه آیداهو 10 بار در ساعات قبل از مرگ با مرد ناشناس تماس گرفتند.

یکی از خواهران قربانی گفت، دو نفر از چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو که آخر هفته گذشته با چاقو کشته شدند، حداقل 10 بار در ساعات قبل از قتل با یک مرد ناشناس تماس گرفتند.

گل‌ها و موارد دیگر در یک یادبود در حال رشد در مقابل تابلوی ورودی دانشگاه آیداهو، چهارشنبه، 16 نوامبر 2022، در مسکو، آیداهو به نمایش گذاشته می‌شوند.

گل‌ها و موارد دیگر در یک یادبود در حال رشد در مقابل تابلوی ورودی دانشگاه آیداهو، چهارشنبه، 16 نوامبر 2022، در مسکو، آیداهو به نمایش گذاشته می‌شوند.عکس تد اس وارن/AP

  • به گفته پلیس، چهار دانش آموز در 13 نوامبر با ضربات چاقو در تخت خود کشته شدند.

  • او در پست اینستاگرامی خود نوشت: “برای همه دانش آموزان U of I آرزوی سلامتی و آرامش دارم. شما بچه ها تا زمانی که این مریض پیدا نشود در امان نباشید.” اگر فردی که این کار را انجام داده است قادر به کشتن چهار انسان بیگناه است، قادر است تعداد بیشتری را نیز بکشد.»

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

Alivea Goncalves گفت خواهرش شبی که او کشته شد هفت بار با مردی ناشناس به نام “جک” تماس گرفت.

اوبری، خواهر دیگر گونکالوز، از دانشجویانی که هنوز در محوطه دانشگاه هستند، خواست تا زمانی که مظنون به قتل دستگیر شود، آن را ترک کنند.

خواهر یکی از قربانیان گفت که دو دانشجوی کشته شده دانشگاه آیداهو حداقل 10 بار با یک مرد ناشناس تماس گرفتند.

  • Alivea Goncalves، خواهر Kaylee Goncalves به Inside Edition گفت که Kayle با مردی به نام جک “شش بار بین ساعت 2:26 صبح تا 2:44 بامداد” و سپس دوباره در ساعت 2:52 بامداد شبی که او کشته شد، تماس گرفت.

    این چهار دانش آموز به نام های مدیسون موگن و کیلی گونکالوز و اتان چاپین و زنا کرنودل 20 ساله، صبح روز 13 نوامبر در یک خانه اجاره ای در مسکو، آیداهو با ضربات چاقو کشته شدند. مقامات گفته اند که این حمله ایزوله و “هدف” بوده است. پلیس گفته است که قربانیان احتمالاً در هنگام حمله خواب بودند.

    Goncalves در Inside Edition گفت: “ما هیچ پاسخی دریافت نمی کنیم و به آن راضی نیستیم.”

    هیچ کس در ارتباط با این جنایت دستگیر نشده است و پلیس نامی از افراد مورد علاقه خود ارائه نکرده است.

    گونکالوز همچنین تصاویر دوربین های امنیتی خواهرش و مدیسون موگن را در یک کامیون مواد غذایی کمی قبل از قتل پیدا کرد. موگن همچنین سه بار بین ساعت 2:44 تا 2:52 بامداد با مردی به نام جک تماس گرفت.