یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه ایوانزویل صبح شنبه دستگیر شد


EVANSVILLE – عضو هیئت مدیره مدرسه محلی و رستوراندار امی ورد اوایل روز شنبه دستگیر شد، اما بسیاری از جزئیات در مورد وضعیت هنوز ناشناخته است.

کلمه پس از چند ساعت پس از ارسال وثیقه 500 دلاری برای اتهام در زندان کانتی واندربرگ به عنوان “نگهداری مواد آزاردهنده معمولی کنترل شده” منتشر شد. او در ساعت 6:34 صبح به زندان منتقل شد

پیک و پرس پیامی را با سخنگوی اداره پلیس ایوانزویل ارسال کرده است که به دنبال جزئیات دستگیری است. مقامات زندان به خبرنگار Courier & Press گفتند که سوگندنامه های احتمالی دستگیری ورد هنوز در دسترس نیست.

امی ورد

امی ورد

به گفته دفتر وزیر امور خارجه ایندیانا، Word، 47 ساله، از سال 2009 مالک Lamasco Bar & Grill در خیابان W. Franklin 1331 است. در سال 2019، او Amy’s را در فرانکلین، خیابان 1418 W. Franklin، یک بار و رستوران سطح بالاتر افتتاح کرد.

به گفته ماموران پلیس، کارآگاهان صبح روز شنبه دو بار به بار اند گریل لاماسکو اعزام شدند.

Word در سال 2020 به عضویت هیئت مدیره مدرسه EVSC انتخاب شد و با نزدیک به 5000 رای یکی از دو کرسی منطقه 3 را به دست آورد. در اوایل این ماه، Courier & Press نام او را در لیستی از نامزدهای احتمالی شهرداری قرار داد.

او در آن زمان به Courier & Press گفت: «دلیل من برای جستجوی پست دولتی این بود که همیشه در جایی که بیشتر به آن نیاز داشتم خدمت کنم و از استعدادهایم در جایی استفاده کنم که بتوانم بهترین استفاده را برای مردم جامعه داشته باشم. “هر تصمیمی که در مورد موقعیت های آینده گرفته شود، همیشه این موضوع را به عنوان تمرکز اصلی خواهد داشت.”

این داستان به روز خواهد شد.

این مقاله در ابتدا در Evansville Courier & Press منتشر شد: عضو هیئت مدیره EVSC، صاحب رستوران امی ورد شنبه دستگیر شد.



منبع