گیلفویل 60 هزار دلار می‌خواهد، رئیس کاخ سفید اسناد را سوزانده، ملی‌گرایان سفیدپوست پنجمین درخواست می‌کنند.

– ارین منسفیلد

عمیق تر برو:

هاچینسون به کمیته گفت: «می‌دانم شاید سه یا چهار بار – بین دو تا چهار بار، او آقای پری را قبلاً در دفترش داشت. با این حال، او تاکید کرد که نمی‌داند چه اسنادی سوزانده شده‌اند یا کپی‌هایی از اسناد اصلی هستند که باید تحت قانون سوابق ریاست جمهوری ذخیره شوند.

او به کارولین رن، معاون سابق ستاد انتخاباتی ترامپ که برای تجمع در نزدیکی کاخ سفید پول جمع‌آوری کرده بود، پیامک داد: «به ما پول می‌دهید که این معامله است، پس اصلاً به آن فکر نکنید».

کیمبرلی گیلفویل، عضو سابق کمپین ریاست جمهوری ترامپ، جلسه ای را با کمیته 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده در 18 آوریل 2022 ترک می کند.

کیمبرلی گیلفویل، عضو سابق کمپین ریاست جمهوری ترامپ، جلسه ای را با کمیته 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده در 18 آوریل 2022 ترک می کند.

قبلا: کیمبرلی گیلفویل، نامزد ترامپ جونیور، مجری سابق فاکس نیوز، در 6 ژانویه احضاریه دریافت می کند.

گیلفویل پاسخ داد: “گاو نر.” و علاوه بر این، او افزود: “دان در حال صحبت کردن است.”

بر اساس متن‌هایی که بازرسان در رونوشت‌هایی که روز سه‌شنبه منتشر شد، گیلفویل نوشت: «شما وجوه را همانطور که وعده داده بودید ارسال خواهید کرد».

– دونووان اسلک

برگزارکننده تظاهرات: فعالان “دزدی را متوقف کنید” که از جنبش “دزدیده می شوند”.

کیمبرلی گیلفویل، شخصیت پیشین فاکس نیوز، نامزد دونالد ترامپ جونیور و رئیس امور مالی ملی برای انتخاب مجدد ترامپ، قرار نبود به طور رایگان در گردهمایی 6 ژانویه حاضر شود.

“آیا افراد همجنسگرا باید تحت قوانین ایالات متحده حمایت کامل و برابر داشته باشند؟”

  • آیا شما معتقدید که سفیدپوستان در این کشور مورد حمله قرار می گیرند؟

  • جاش مایر

    ملی‌گرای سفیدپوست که با ترامپ شام خورده است، در رده پنجم نظرات خود را مطرح می‌کند

    نیک فوئنتس، پادکست راستگرا، در راهپیمایی طرفدار ترامپ در 14 نوامبر 2020 در واشنگتن سخنرانی می کند.  دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در باشگاه مار-آ-لاگو خود با یه، خواننده رپ که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می شد، و فوئنتس که از لفاظی های یهودستیزی و برتری طلبی سفیدپوستان حمایت می کرد، شام خورد.  (AP Photo/Jacquelyn Martin, File)

    در پایان، گیلفویل طبق گفته کمیته، 60000 دلار را دریافت کرد و او یک سخنرانی دو و نیم دقیقه ای در این تجمع داشت.

    نیک فوئنتس، پخش کننده زنده 24 ساله که از دیدگاه های برتری طلبانه سفیدپوستان حمایت می کند و در ماه نوامبر در Mar-a-Lago با ترامپ و Ye – خواننده رپ که قبلاً با نام کانیه وست شناخته می شد، شام خورد – در پاسخ به حق متمم پنجم قانون اصلاحیه خود علیه خود متهم سازی استناد کرد. به ده ها سوال از جمله:

    • هاچینسون در 17 می شهادت داد که میدوز، رئیس وقت کاخ سفید، حدود یک بار در هفته پس از روشن شدن شومینه برای زمستان، اسناد را می سوزاند.

      مارک میدوز، رئیس وقت کاخ سفید، در 26 اکتبر 2020، در واشنگتن با خبرنگاران خارج از کاخ سفید صحبت می کند.  دفتر تحقیقات ایالتی کارولینای شمالی یافته‌های تحقیقات مربوط به تقلب در رأی‌دهندگان در میدوز را به دادستانی ایالتی ارائه کرده است که در اوایل سال جاری به طور همزمان در کارولینای شمالی و دو ایالت دیگر ثبت نام شده بود.  (AP Photo/Patrick Semansky، فایل)

      رن، با این حال، اهداکنندگانی داشت که باید به آنها پاسخ دهند، و کل وضعیت ناامیدکننده بود. او در پاسخ گفت: «این منصفانه نیست، من نمی‌توانم برای سخنرانی‌ای که در آن صحبت نمی‌کنید به شما پول بدهم و اجازه نمی‌دهید که من آن را تبلیغ کنم.»

      آیا شما با ازدواج مختلط مخالفید؟

    • گزارش تحقیق کمیته مجلس نمایندگان – که بیش از 800 صفحه دارد – به این نتیجه رسید که ترامپ مقصر شورشی است که قطع شد و به دنبال لغو تأییدیه پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 بود. این کمیته به وزارت دادگستری توصیه کرد که اتهامات جنایی علیه ترامپ را بررسی کند.

      آن گزارش بر اساس تحقیقات 18 ماهه کمیته و مصاحبه با حدود 1000 نفر بود. تا ظهر چهارشنبه، متن بیش از 100 مصاحبه منتشر شده بود. در اینجا آخرین مورد است:

      دستیار ارشد ترامپ شهادت داد، رئیس دفتر کاخ سفید ترامپ پس از بحث در مورد مخالفان انتخاباتی، اسناد را در شومینه سوزاند

      کرمر شهادت داد که علی الکساندر، فعال دیگری که خود را با عبارت Stop the Steal مرتبط می‌داند، بیش از یک دهه است که می‌شناسد. او گفت که در مورد الکساندر نگرانی هایی دارد زیرا او “در حال آماده سازی کمک های مالی از طریق حساب های شخصی خود بود” و “ما نمی خواستیم کاری با آن انجام دهیم.”

      – جاش مایر

      کیمبرلی گیلفویل در رالی 6 ژانویه به صورت رایگان حاضر نمی شود

      “و در یک نقطه به طعنه گفته بودم، “اوه، این از دوستان QAnon شما، پیتر است؟” هاچینسون شهادت داد، زیرا پیتر مرتباً در مورد دوستان QAnon خود با من صحبت می کرد.

      مارک میدوز، رئیس وقت کاخ سفید، در 26 اکتبر 2020، در واشنگتن با خبرنگاران خارج از کاخ سفید صحبت می کند. دفتر تحقیقات ایالتی کارولینای شمالی یافته‌های تحقیقات مربوط به تقلب در رأی‌دهندگان در میدوز را به دادستانی ایالتی ارائه کرده است که در اوایل سال جاری به طور همزمان در کارولینای شمالی و دو ایالت دیگر ثبت نام شده بود. (AP Photo/Patrick Semansky، فایل)

    کسیدی هاچینسون، دستیار سابق کاخ سفید ترامپ به کمیته 6 ژانویه گفت که رئیس او، مارک میدوز، در هفته های پایانی دولت ترامپ، حدود 12 بار اسناد را در شومینه دفتر خود سوزاند.

    نیک فوئنتس، پادکست راستگرا، در راهپیمایی طرفدار ترامپ در 14 نوامبر 2020 در واشنگتن سخنرانی می کند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در باشگاه مار-آ-لاگو خود با یه، خواننده رپ که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می شد، و فوئنتس که از لفاظی های یهودستیزی و برتری طلبی سفیدپوستان حمایت می کرد، شام خورد. (AP Photo/Jacquelyn Martin, File)

    کمیته مجلس نمایندگان که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده تحقیق می کند، این هفته تقریباً روزانه متن مصاحبه ها را منتشر کرده است که در طول تحقیقات طولانی خود، راه های تحقیق بزرگ و کوچک را روشن می کند.

    کسیدی هاچینسون، دستیار سابق کاخ سفید به کمیته 6 ژانویه گفت که مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، در دسامبر 2020 چندین بار QAnon را با رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ و رئیس دفتر مارک میدوز مطرح کرد.

    یافته های کمیته: تحقیقات 18 ماهه هیئت در 6 ژانویه منجر به ارجاع جنایی علیه ترامپ شد.

    کرمر همچنین به طور کلی در مورد افرادی در جنبش Stop the Steal صحبت کرد که “واقعاً چهره واقعی خود را نشان داده بودند، این که آنها بسیار در مورد خودشان هستند، و در مورد اینکه یک دلار به دست آورند و اساساً جنبش را آزار دهند.”

    آیا آمریکا با کاهش درصد سفیدپوستان در کشور بدتر است؟»

  • آیا شما به برتری نژاد سفید اعتقاد دارید؟

  • گرین که به تازگی برای اولین بار انتخاب شده بود، همچنین در جریان تظاهرات 4 ژانویه 2021 در جورجیا به ترامپ گفت که چگونه QAnon دو روز بعد برای شرکت در راهپیمایی “سرقت را متوقف کنید” به واشنگتن می رود.

    او گفت: «به یاد دارم که مارک نیز چند گفتگو درباره QAnon داشت و پیتر ناوارو، دستیار ترامپ نیز در جلسات کاخ سفید، تئوری‌های توطئه این گروه را مطرح می‌کرد. پیروان QAnon این روایت نادرست را مطرح کردند که به اصطلاح بوروکرات های دولت عمیق، انتخابات را از ترامپ دزدیدند.

    آنها عبارتند از اظهارات یکی از دستیاران کاخ سفید مبنی بر اینکه مارک میدوز، رئیس دفتر رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، اسناد را در شومینه دفترش سوزانده است، درخواست های کیمبرلی گیلفویل مجری سابق فاکس برای پرداخت هزینه سخنرانی، و یک ملی گرا سفیدپوست که در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا متمم پنجم قانون اساسی را درخواست می کند. زنان باید حق رای داشته باشند

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: رونوشت‌های 6 ژانویه: گیلفویل 60 هزار دلار می‌خواهد، رئیس کاخ سفید اسناد را می‌سوزاند.



  • منبع

    این شامل حداقل دو بار پس از دیدار با اسکات پری، نماینده جمهوری خواه آمریکا بود، که کمیته گفته است مستقیماً در یک توطئه غیرقانونی برای لغو شکست ترامپ از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 دست داشته است.

    سپس گیلفویل می‌گوید این دو «مادام‌العمر انجام شده‌اند»، و التماس‌های رن را برمی‌انگیزد که او «همه اینها را برای شما تنظیم کرده و دائماً به دنبال شماست» اما او نمی‌تواند برای اهداکننده اصلی رالی توجیه کند. جولی فانچلی، وارث سوپرمارکت Publix، به گیلفویل “60000 دلار برای سخنرانی در یک رویداد پرداخت و بعد شما صحبت نکنید.”

    گزارش 6 ژانویه: ترامپ طرحی برای 10000 سرباز برای محافظت از او ارائه کرد – خلاصه ای از یافته ها

    “خانم. گرین آمد و شروع به صحبت با ما در مورد QAnon و QAnon رفتن به رالی کرد، و او افراد زیادی داشت که QAnon هستند، و همه آنها آنجا خواهند بود.” و او عکس‌هایی را به او نشان می‌داد که در حال سفر به واشنگتن دی سی، برای تظاهرات روز ششم بودند.»

    “آیا شما معتقدید که زنان باید حق رای داشته باشند؟”

  • خلاصه جلسه 6 ژانویه:: کمیته مجلس نمایندگان آمریکا به وزارت دادگستری توصیه کرد ترامپ را به دلیل حمله به کنگره مورد پیگرد قانونی قرار دهد

    در گزارش کمیته آمده است: “علت اصلی 6 ژانویه یک مرد بود، رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، که بسیاری دیگر از او پیروی کردند. هیچ یک از رویدادهای 6 ژانویه بدون او اتفاق نمی افتاد.”

    – ارین منسفیلد

    دستیار می گوید که مارجوری تیلور گرین به ترامپ درباره پیروان QAnon که به راهپیمایی 6 ژانویه رفته بودند افتخار کرد.

    کایلی جین کرمر، مدیر اجرایی زنان برای اولین بار آمریکا، که میزبان گردهمایی 6 ژانویه 2021 در بیضی توسط کاخ سفید بود، در مورد نظر خود نسبت به دیگران در جنبش Stop the Steal شهادت داد.