گیبلمن نماینده مردی است که متهم به درخواست های دروغین رای است

جمعیتی در مقابل دادگاه روز دوشنبه در حمایت از ویت ایستادند. برخی از اعضای گروه تابلوهایی برای دولت صادق، باز و شفاف در دست داشتند، گروه انتظار رهبری می کند، و گیبلمن را مورد تمجید قرار دادند.

مدیسون، ویز (AP) – قاضی سابق دادگاه عالی ویسکانسین که تحقیقات بی‌ثمری 14 ماهه را در مورد نتایج انتخابات 2020 این ایالت انجام داد، روز دوشنبه در دادگاه حاضر شد تا به نمایندگی از مردی متهم به تقلب در درخواست رای‌گیری غیابی باشد.

در دادگاه، گیبلمن از قاضی رابرت ریپیشکک زمان بیشتری خواست تا به ویت اجازه دهد تا یک وکیل پیدا کند. Repischak جلسه مقدماتی را برای 7 اکتبر موکول کرد.



منبع

ویت گفته است که برگه های رای را درخواست کرده است تا ثابت کند که سیستم ثبت نام رای دهندگان ایالت، MyVote Wisconsin، در برابر تقلب آسیب پذیر است.

راسین ژورنال تایمز گزارش داد که مایکل گیبلمن گفت که به طور موقت وکالت هری ویت را در یک جلسه دادرسی مقدماتی در شهرستان راسین برعهده دارد. ویت به دلیل درخواست رای رئیس مجلس، رابین ووس، شهردار راسین، کوری میسون و دیگران، به تقلب در انتخابات و سرقت هویت متهم شده است.

وب‌سایت دولت صادق، باز و شفاف، روایت‌های تقلب در انتخابات را ترویج می‌کند و به اعضا توصیه می‌کند که چگونه می‌توانند ویسکانسین را پس بگیرند.

ووس که سال گذشته گیبلمن را برای تحقیق در مورد انتخابات 2020 استخدام کرد، در ماه آگوست بلافاصله پس از اینکه گیبلمن رقیب اولیه ووس را تایید کرد، او را اخراج کرد. تحقیقات گیبلمن هیچ مدرکی دال بر تقلب پیدا نکرد و بیش از یک میلیون دلار برای مالیات دهندگان هزینه داشت.

روزنامه میلواکی ژورنال سنتینل گزارش داد که گیبلمن احساسات مشابهی را در ضیافت شامی که در ماه جاری توسط حزب جمهوری خواه کانتی اوتاگامی برگزار شد، ابراز کرد و گفت که انقلاب “تنها راه برای حفظ یک دولت صادق” است.

او گفت: “این واقعاً قابل توجه و طراوت است و همه چیزهای خوبی که بنیانگذاران برای دموکراسی متصور بودند.”