گوو از حزب جمهوریخواه در نیویورک می‌گوید 2 گلوله در خارج از خانه لانگ آیلند او با دختران داخل

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

نظرسنجی‌های مستقل نشان می‌دهد که فرماندار کتی هوچول، رئیس دموکرات، پیشتازی ضعیف و نوسانی در رقابت دارد. به گفته او، او با هزينه بيش از حد رقيب جمهوريخواه خود پاسخ داد و از روز كارگر بيش از 1.5 ميليون دلار در هفته از تبليغات كم كرد. مجله نیویورک تایمز.

اولین تبلیغ سراسری زلدین با نام «خیابان های ما را پس بگیرید» ماه گذشته پخش شد. این شامل 13 کلیپ از مردمی است که به شدت مورد حمله قرار می‌گیرند، با صدای فریادهای خاموش و شلیک گلوله در پس‌زمینه.

این حادثه پس از آن رخ می دهد که امید فرماندار در ماه ژوئیه در ایستگاهی در شمال ایالت در امتداد مسیر مبارزات انتخاباتی مورد حمله قرار گرفت. او در یک رویداد کهنه سربازان در فیرپورت در مورد «اتحاد به آتش» صحبت می کرد [N.Y. Gov. Kathy] تور اتوبوس هوچول» زمانی که مردی با چیزی که خبرنگاران آن را یک دسته کلید دفاع شخصی به شکل گربه می دانستند روی صحنه بالا رفت و با او برخورد کرد. زلدین آسیبی ندید.

او به روزنامه گفت که دوقلوهای 16 ساله زلدین وقتی صدای تیراندازی را شنیدند در حال انجام تکالیف بودند. «آنها صدای تیراندازی را شنیدند. رونق! آنها به طبقه بالا رفتند و خود را در حمام حبس کردند.

هنوز مشخص نیست که تیراندازی با نماینده کنگره ارتباطی داشته یا اینکه ماهیت آن سیاسی بوده است یا خیر.

او گفت که دو نفر بعدازظهر یکشنبه در خارج از خانه لانگ آیلند نماینده لی زلدین (R-NY) هدف گلوله قرار گرفتند. نیویورک پست. این جمهوری خواه که برای فرمانداری نیویورک نامزد شده است، گفت که دو دختر نوجوانش در آن زمان در خانه بودند و او نمی دانست چه کسی آسیب دیده است اما هر دو نفر در بیمارستان بستری شده اند.

همچنین در ماه سپتامبر، زلدین از استیو بنن، استراتژیست سابق ترامپ حمایت نشان داد، که به پلتفرم محافظه‌کارانه رسانه اجتماعی Gettr رفت تا نماینده کنگره را «کلید MAGA برای پیروزی» خطاب کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

معلوم شد که کاملاً درست نیست. از 13 حادثه ای که در آن نقطه گنجانده شده است، چندین مورد قبل از زمان حکومت هوچول به عنوان فرماندار ثبت شده بود. و یک حادثه، که نشان می دهد یک مرد مسن مورد تعرض قرار می گیرد، نه به نیویورک بلکه به اوکلند، کالیفرنیا بازمی گردد.

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ

مایکل ام سانتیاگو/گتی ایماژ

زلدین که کمپین خود را به شدت بر رسیدگی به جرم و جنایت متمرکز کرده بود، از کنفرانس 50000 نفری پلیس نیویورک و انجمن خیریه گروهبانان شهر نیویورک که ماه گذشته او را بهترین نامزد برای “زمان های ناپایدار” نامیدند، حمایت های زنگی را به دست آورد.

زلدین گفت که دختران اندکی پس از آن با 911 تماس گرفتند و “ترس کردند” اما آسیبی ندیدند.

نه پلیس کانتی سافولک و نه کمپین زلدین قادر به ارائه جزئیات در مورد حادثه یکشنبه نبودند.

صداپیشگی در همانجا می‌گوید: «شما به جنایات خشونت‌آمیز واقعی که در نیویورک کتی هوچول ضبط شده‌اند نگاه می‌کنید. “و خیلی بدتر می شود.”

کمپین زلدین کلیپ کالیفرنیا را تایید کرد و گفت که این کلیپ تعویض خواهد شد. اما این همه چیز در مورد کلیپ های از چه زمانی است [Hochul] وی در بیانیه ای افزود: ستوان فرماندار بود، او هیچ نوع مجوز رایگان دریافت نمی کند.