‘گوش به زنگ باشید.’ آسا هاچینسون، فرماندار سابق جمهوری‌خواه، تصمیم دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ تصمیم بگیرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تنها نامزد هر دو حزب سیاسی است که به طور رسمی نامزدی برای کاخ سفید در سال 2024 را اعلام کرده است.

فرماندار آرکانزاس، آسا هاچینسون، در جلسه کمیته قضایی سنا درباره محکومیت فدرال برای کراک و پودر کوکائین، در کاپیتول هیل در واشنگتن، سه شنبه، 22 ژوئن 2021 شهادت می دهد. (AP Photo/Manuel Balce Ceneta)

او گفت: “در ادامه راه تصمیم خواهم گرفت. بدیهی است که باید در نیمه اول سال جاری باشد. اما با ما همراه باشید.”

هاچینسون همچنین به عنوان یکی از اعضای مجلس ایالات متحده و به عنوان مدیر اداره مبارزه با مواد مخدر در زمان رئیس جمهور سابق جورج خدمت کرده است. دبلیو بوش

فرماندار آرکانزاس، آسا هاچینسون، در جلسه کمیته قضایی سنا درباره محکومیت فدرال برای کراک و پودر کوکائین، در کاپیتول هیل در واشنگتن، سه شنبه، 22 ژوئن 2021 شهادت می دهد. (AP Photo/Manuel Balce Ceneta)

واشنگتن – آسا هاچینسون جمهوری‌خواه می‌گوید هنوز تصمیمی در مورد نامزدی ریاست‌جمهوری در سال 2024 نگرفته است، اما فرماندار سابق آرکانزاس در مصاحبه‌ای گفت که قصد دارد در چند ماه آینده تصمیم بگیرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آسا هاچینسون در چند ماه آینده در مورد نامزدی ریاست جمهوری 2024 تصمیم می گیرد



منبع

هاچینسون به USA TODAY گفت که وی در بازدید از ایالت های آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی که رای گیری اولیه را انجام می دهند، به طور جدی به بررسی یک پیشنهاد ریاست جمهوری ادامه داده است.

“داشتن فرمانداری که می داند چگونه رهبری اجرایی را اعمال کند، کسی که سابقه ای در حل مشکلات (در) سطح ملی و ایالتی داشته باشد، مهم است، و بنابراین برای رساندن این پیام کمی زمان می برد. برای توسعه حمایتی که برای این نوع تلاش مورد نیاز است.”

هاچینسون، 72 ساله، گفت: “در مورد اینکه گزینه های جایگزین برای دونالد ترامپ وجود خواهد داشت” اتفاق نظر وجود دارد و تاکید کرد: “من باید در هر یک از این گفتگوها حضور داشته باشم.”

اگر هاچینسون، که اوایل این ماه از سمت خود کنار رفت، تصمیم به کاندیداتوری بگیرد، ممکن است خود را در یک میدان شلوغ جمهوری خواه بیابد. ده ها جمهوری خواه دیگر از ایالت های رقابت اولیه بازدید کرده اند.