گلدی هاون پس از اینکه کرت راسل فاش کرد چرا هرگز ازدواج نکردند، تولدش را تبریک می‌گوید

پسر هاون، الیور هادسون، به بخش نظرات او رفت و نوشت: “این عکس را دوست دارم!!! هاهاها… کل 40 سال زندگی مشترک شما را خلاصه می کند.”

آنها در سال 1983 شروع به دوستی کردند و اخیراً چهار دهه همکاری را در روز ولنتاین جشن گرفتند.

او ادامه داد: «و ما می‌گفتیم: «چرا کسی به این موضوع اهمیت می‌دهد؟» ما از بچه هایمان پرسیده بودیم که آیا به این موضوع اهمیت می دهند یا نه.

گلدی هاون تولد 72 سالگی کرت راسل را تبریک گفت.

گلدی هاون و کورت راسل در دریا

“ما بدون ازدواج به خوبی کار کرده ایم. من از قبل احساس می کنم فداکار هستم و آیا این چیزی نیست که ازدواج باید انجام دهد؟ بنابراین تا زمانی که وضعیت عاطفی من در حالت فداکاری، صداقت، مراقبت و محبت باشد، پس ما در خوب است.» هاون در مصاحبه ای با Now To Love گفت.

کیت هادسون فریاد خود را به راسل ارسال کرد. او یک ویدیوی شیرین از دخترش رانی به اشتراک گذاشت که به راسل کمک می کند شمع تولدش را فوت کند.

کورت راسل، گلدی هاون متعجب بود که “چرا کسی اهمیت می دهد” پس از اینکه “مداوم” از آنها پرسیده شد، ازدواج نمی کنند

او در کنار این ویدئو نوشت: “همیشه یک روز سرگرم کننده دوگانه در خانواده ما! روز سنت پاتریک و تولد پا! این مرد را خیلی دوست دارم! چقدر عشق تولد به کرت! تولدت مبارک پا.”

یک راز بزرگ آنها برای 40 سال با هم ماندن: ازدواج نکن

گلدی هاون و کرت راسل اخیرا 40 سال همکاری را جشن گرفتند.

گلدی هاون پس از اینکه او و کرت راسل فاش کردند که چرا هرگز ازدواج نکردند، از “مرد حواس پرت” خود در تولد 72 سالگی خود تقدیر می کند.

گلدی هاون، کرت راسل

در برنامه FOX NEWS بخوانید

فریادهای تولد پس از مصاحبه اخیر هاون و راسل با ورایتی منتشر شد، جایی که یکی از قدیمی ترین زوج های هالیوود به اشتراک گذاشت که “مداوم” از آنها پرسیده می شود که چرا هرگز ازدواج نکرده اند.

“ما داریم فرزندانمان را عالی بزرگ کرد; آنها مردم زیبایی هستند ما در آنجا کار بزرگی انجام دادیم و برای این کار نیازی به ازدواج نداشتیم. من دوست دارم هر روز از خواب بیدار شوم و ببینم او آنجاست و بدانم که یک انتخاب دارم.» این بازیگر توضیح داد: واقعا دلیلی برای ازدواج وجود ندارد.



منبع

این زوج اولین بار هنگام حضور در فیلم با هم آشنا شدند کمدی 1966 “گروه خانوادگی یکتا، اصیل و اصیل.” او 21 ساله بود و او در آن زمان 16 ساله بود. هاون قبلاً به یاد می آورد که راسل “شایستگی” اما “بسیار جوان” برای او تا به امروز بود.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

کرت راسل و گلدی هاون هرگز با یکدیگر ازدواج نکردند و دلیل موفقیت رابطه آنها بود.

روز جمعه، هاون به اینستاگرام رفت و عکسی خنده دار از شریک 40 ساله خود به اشتراک گذاشت. او با اضافه کردن یک ایموجی قلب قرمز نوشت: “تولد مرد حواس پرت زندگی من مبارک! دوستت دارم عزیزم.”

توصیه گلدی هاون و کرت راسل به یک رابطه پایدار این است که ازدواج نکنید.

گلدی هاون و کرت راسل برگشتی

راسل با اشاره به سال های اولیه رابطه آنها در دهه 80 به این روزنامه گفت: “موازم از ما می پرسیدند “چه زمانی ازدواج می کنی؟ چرا ازدواج نمی کنی؟”

گلدی هاون، کرت راسل