گلدن گلوب که به دلیل رسوایی دچار مشکل شده بود، قرار است اسامی را اعلام کند

HFPA همچنین در اوایل سال جاری گلوبز را به صنایع الدریج تاد بوهلی فروخت که آن را از یک غیرانتفاعی به یک سرمایه گذاری انتفاعی تبدیل کرده است. این شرکت همچنین مالک دیک کلارک پروداکشنز، تولیدکننده گلوبز، و خانه قدیمی نمایش جایزه، بورلی هیلتون در لس آنجلس است.

امسال، برخی از موارد مورد علاقه عبارتند از: ماجراجویی متاورز «همه چیز همه جا به یکباره»، زندگینامه خودنوشت استیون اسپیلبرگ «فابلمن ها» و درام «بانشی های اینشرین» مارتین مک دونا. بزرگترین موفقیت باکس آفیس سال، “Top Gun: Maverick” نیز می تواند در ترکیب باشد. آیا کروز می تواند دوباره نامزد شود؟



منبع

با انکار هالیوود از گلوبز، NBC سال گذشته پخش تلویزیونی را که قرار بود در ژانویه برگزار شود، لغو کرد. در عوض، گلدن گلوب بی سر و صدا در سالن رقص بورلی هیلتون بدون حضور هیچ ستاره ای برگزار شد. برندگان در توییتر اعلام شدند.

نامزدهای هشتادمین جوایز گلدن گلوب در ساعت 8:35 صبح دوشنبه به وقت شرقی توسط جورج و مایان لوپز اعلام می‌شود که نامزدها را در برنامه «امروز» NBC می‌خوانند. The Globes در 10 ژانویه با میزبانی استندآپ کمدین Jerrod Carmichael از طریق تلویزیون پخش خواهد شد.

در طول یک سال و نیم گذشته، HFPA عضویت خود را اصلاح کرده و اصلاحاتی را برای کاهش رفتارهای غیراخلاقی اعمال کرده است. این گروه اعضای جدیدی از جمله شش عضو سیاهپوست رای دهنده را اضافه کرد.

برای استودیوهای هالیوود، گلوب می‌تواند ابزار بازاریابی مفیدی باشد که به جذب مخاطبان به سمت مدعیان جوایز پیش از مراسم جوایز اسکار، که امسال در 12 مارس برگزار می‌شود، کمک می‌کند. در سال گذشته، هیچ نهاد جوایز دیگری به عنوان جایگزین گلوب ظاهر نشده است. و با فروش اندک بلیط تاکنون برای بسیاری از تحسین‌شده‌ترین درام‌های پاییز، برخی در صنعت مطمئناً امیدوارند که گلوب‌ها را به درخشش سابق خود بازگردانند.

نمایش امسال می‌تواند برای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، سازمانی که گلوبز را برگزار می‌کند، ساختگی باشد. تحقیقات لس آنجلس تایمز در اوایل سال 2021 نشان داد که این گروه در آن زمان هیچ عضو سیاه پوستی نداشت، این افشاگری با اتهامات دیگر در مورد ناهنجاری های اخلاقی ترکیب شد. بسیاری از ستاره ها و استودیوها گفتند که این برنامه را تحریم خواهند کرد. تام کروز سه گلوب خود را پس داد.

فریزر ماه گذشته به GQ گفت: “این به خاطر سابقه ای است که من با آنها دارم.” و مادرم منافق تربیت نکرد. شما می توانید خیلی چیزها با من تماس بگیرید، اما نه.»

در بازگرداندن گلوبز، NBC HFPA را به دلیل اصلاحات در حال انجامش ستایش کرد، اما قرارداد خود را نیز تغییر داد. این شبکه نمایش 2023 را طی قراردادی یک ساله پخش خواهد کرد. همچنین پخش تلویزیونی را به جای نشست قبلی یکشنبه شب گلوب به سه شنبه تغییر داد.

نیویورک (AP) – پس از رسوایی و بایکوت که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود را به آشفتگی کشاند و گلدن گلوب را به مدت یک سال از تلویزیون پخش کرد، جوایز سالانه فیلم و تلویزیون قرار است روز دوشنبه نامزدها را اعلام کنند.

گلوبز که به خاطر پخش مهیج و مملو از افراد مشهور شناخته می شود، مدت هاست که به عنوان یکی از پربیننده ترین برنامه های زنده غیرورزشی سال رتبه بندی شده است. اما رتبه‌بندی‌ها، همانطور که برای اکثر نمایش‌های جوایز وجود دارد، در سال‌های اخیر برای Globes کاهش یافته است. نمایش سال 2021 که در بحبوحه همه گیری جهانی برگزار شد، 6.9 میلیون تماشاگر داشت که نسبت به سال قبل 18 میلیون نفر کاهش داشت.

در حال حاضر، گلوبز در تلاش است تا بازگشتی داشته باشد. بزرگترین سوال پیرامون نامزدهای روز دوشنبه این نیست که چه کسی نامزد خواهد شد، بلکه این است که هالیوود چگونه پاسخ خواهد داد. آیا بیانیه های مطبوعاتی معمول و جشن های رسانه های اجتماعی به دنبال خواهد داشت؟ یا خیلی ها رهبری برندان فریزر – نامزد احتمالی امسال برای بازی در “نهنگ” – را که گفته بود در گلوبس شرکت نخواهد کرد، بر عهده خواهند گرفت.

در سال 2018، فریزر گفت که فیلیپ برک، یکی از اعضای قدیمی HFPA و رئیس سابق سازمان، در رویدادی در سال 2003 او را مورد آزار و اذیت قرار داد. یک شوخی و نه به عنوان یک پیشبرد جنسی.”