گفته می شود که مشتریان بانک آمریکا از گم شدن وجوه از حساب های خود بیدار شده اند

برخی از اعضای بانک آمریکا به دلیل گم شدن وجوه در حساب هایشان دچار جنون هستند.

با توجه به Downdetector، ادعای خاموشی Zelle از ساعت 7 صبح به وقت شرقی به شدت افزایش یافت.

مشتریان هنگام بررسی حساب‌های بانکی خود در 18 ژانویه، به دلیل قطعی که بر سیستم‌های Bank of America و Zelle تأثیر گذاشته، به شبکه‌های اجتماعی مراجعه کرده‌اند تا ناباوری خود را به اشتراک بگذارند.

مشتریان به توییتر آمدند تا بیان کنند که این موضوع چه ناراحتی برای آنها داشته است.

به گزارش Bleeping Computer، پیامی از طرف بانک آمریکا ارسال شد که در آن تراکنش های مشتریان از شنبه منتهی به سه شنبه به تاخیر افتاد.

زیر را ببینید.

TheStreet گزارش می دهد – تا ساعت 11 صبح به وقت شرقی – 700 قطعی از قبل ارائه شده است، 90 درصد افراد اختلافات را در انتقال وجه از طریق Zelle ثبت کرده اند، و هشت درصد از کاربران به مشکلات دسترسی به حساب Zelle خود اشاره می کنند.

این رسانه همچنین گزارش داد که بانک روند بازگرداندن وجوه از دست رفته را به اعضای خود آغاز کرده است.

به گزارش Bleeping Computer، در پیامی از بانک آمریکا آمده است: «تراکنش‌های Zelle که بین 14 ژانویه و 17 ژانویه انجام می‌شود، ممکن است در صورت درخواست با تأخیر انجام شود و به حساب‌ها ارسال شود». «حواله‌ها تکمیل می‌شود و در اسرع وقت در فعالیت و موجودی حساب شما ظاهر می‌شود. برای هر گونه تاخیر یا ناراحتی عذرخواهی می کنیم.»



منبع

«بنابراین، بیدار شدم و متوجه شدم که سپرده‌های hella Zelle در حساب بانک آمریکا من وجود ندارد. جنت کوردووا، نویسنده، در توییتی نوشت: وقتی با خدمات مشتری تماس گرفتم، گفتند “به دلیل شرایط تسکین دهنده نمی توانیم تماس شما را قبول کنیم” و تلفن قطع شد.