گزارش پلیس دوچرخه‌سواران واگوس را توصیف می‌کند که توسط Hells Angels کمین کرده‌اند

پلیس گفت ویدئویی که صبح یکشنبه در یک کافه بولدر سیتی و بعداً از دوربین داشبورد خودروی پلیس در بزرگراهی در بولدر سیتی به دست آمده است، دوریس، اسمیت و الو را در میان “چند نفر از اعضای فرشتگان جهنمی… قبل از تماس تیراندازی” نشان می دهد.

در این گزارش آمده است که حداقل شش نفر از هفت نفری که به دلیل جراحات یا جراحات ناشی از تیراندازی ظهر یکشنبه به بیمارستان منتقل شدند، از اعضای واگوس یا وابسته بودند. آنها پس از توقف در سد هوور و گورستان یادبود کهنه سربازان نوادا جنوبی در بولدر سیتی، با موتورسیکلت خود به لاس وگاس بازگشتند.

بر اساس گزارش ها، داده های موقعیت مکانی GPS تلفن همراه، این سه مرد را پس از تیراندازی در 95 ایالات متحده دوباره متحد کرد.



Source link

بر اساس گزارش های پلیس هندرسون، این بزرگراه در طول تحقیقاتی که پلیس لاس وگاس و بولدر سیتی و گشت بزرگراه نوادا را نیز درگیر کرده بود، بیش از پنج ساعت بسته باقی ماند.

بر اساس بیانیه پلیس در روز دوشنبه که گفت که هفتمین فرد درگیر در تیراندازی با جراحاتی که تهدیدی برای زندگی در نظر گرفته نمی شود، به بیمارستان مراجعه کرد و حال دو نفر وخیم بود.

در گزارش پلیس مشخص نیست که آیا کسی در گروه واگوس اسلحه شلیک کرده است یا اینکه همه مجروحان مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

پلیس گفت “چند” گلوله مصرف شده در بیش از یک مایل (1.6 کیلومتر) در امتداد بزرگراه پراکنده شده است.

Devries, 66; اسمیت، 46; و الو، 26 ساله، با وثیقه 380,000 دلاری در انتظار حضور در دادگاه به اتهامات متعدد تلاش برای قتل، توطئه، حمله و ضرب و شتم و اسلحه باقی ماندند.

لاس وگاس (AP) – بر اساس گزارش پلیس منتشر شده، تیراندازی آخر هفته در روز یادبود در یک بزرگراه در منطقه لاس وگاس، یک کمین آشکار توسط اعضای فرشتگان جهنم به اعضای گروه موتور سیکلت رقیب واگوس بود که از قبرستان فارغ التحصیلان بازگشته بودند. مبارزان. سهشنبه.

بر اساس گزارش های پلیس هندرسون، ریچارد جان دیوریس، که پلیس او را به عنوان رئیس بخش Hells Angels لاس وگاس معرفی کرده است، و راسل اسمیت و استفن آلو، تازه کاران باشگاه، یکشنبه شب، چند ساعت پس از تیراندازی در 95 ایالات متحده دستگیر شدند.

فردی که توسط پلیس به عنوان یک شاهد ناشناس شناسایی شده بود، ویدئویی ارائه کرد که نشان می‌داد سه مرد با لباس فرشتگان جهنم به سمت گروه واگوس می‌روند – از جمله یکی که به نظر می‌رسید یک شی در دست چپش داشت – قبل از اینکه صدای شلیک گلوله بلند شود.

سوابق زندان و دادگاه فوراً تاریخ دادگاه یا اینکه آیا این افراد وکلایی داشتند که می توانستند از جانب آنها صحبت کنند را منعکس نمی کرد. چندین وکیل که در سال های اخیر وکالت اعضای Hells Angels و Vagos در پرونده های جنایی در لاس وگاس را بر عهده داشته اند، بلافاصله به پیام های آسوشیتدپرس پاسخ ندادند.

روز سه شنبه، پلیس به روز رسانی در مورد وضعیت مجروحان ارائه نکرد.