گزارش: پلیس خانه دی سی استیو بنن را در یک حمله ترسناک “Swatting” هجوم آورد

او متهم است که با دیگر متحدان ترامپ برای سرنگونی انتخابات ریاست جمهوری 2020 نقشه کشی کرده است. بنا بر گزارش ها، او خواستار این بود که ریاست جمهوری بایدن «در گهواره» کشته شود.

جفری کارول، دستیار رئیس پلیس منطقه کلمبیا، به خبرنگاران گفت که افسران از خانه بنن عبور کردند و با کسانی که در داخل بودند صحبت کردند تا مطمئن شوند که خانه او امن است.

به گزارش پست، حدود یک ساعت پس از تماس اواخر صبح، زنگ هشدار لغو شد.

با این حال، ترامپ نباید از امتیاز اجرایی چشم پوشی کند، زیرا او دیگر «مجری» نیست. پرزیدنت جو بایدن قبلاً مشخص کرده است که افرادی که در قیام 6 ژانویه مورد بازجویی قرار می گیرند تحت حمایت امتیازات اجرایی نیستند.

سخنگوی پلیس به روزنامه گفت که به نظر می رسد این تماس تلفنی یک حمله “سواتینگ” است که در آن گزارش نادرست باعث واکنش شگفت انگیز اجرای قانون می شود.

کارول گفت: «آنها کمی شوکه شده بودند، اما بدیهی است که فهمیدند چرا ما آنجا بودیم.

به گزارش پست، تماس گیرنده گفت که مرد ناشناس به فردی شلیک کرده است.

او در پادکست «اتاق جنگ» خود، یک روز قبل از حمله 6 ژانویه 2021 به کنگره، به شنوندگانش گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بند را وارد کن… تو باعث شدی این اتفاق بیفتد و فردا روز بازی است. بیایید آماده شویم… همه چیز در حال همگرایی است، و حالا فردا در نقطه حمله قرار داریم.»

به گفته منابع، روزنامه پست روز جمعه همچنین گزارش داد که ترامپ در حال بررسی «نصراف» از امتیاز اجرایی برای بنن است تا بتواند در جلسه ششم ژانویه شهادت دهد.

بنن بعداً در حالی که در حال ورود به خانه اش بود به ان بی سی نیوز گفت که پلیس “فوق العاده” بود.

کاستلو در نامه نوشت: “از آنجایی که به نظر می رسد محاکمه ای برگزار خواهد شد، و از آنجایی که به نظر می رسد در این مقطع زمانی ممکن است من به عنوان شاهد احضار شوم، باید با اکراه از دادگاه بخواهم که درخواست من را بپذیرد” و درخواست انصراف به عنوان وکیل دادگستری، تشکیل پرونده در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

بنن، یکی از مشاوران دونالد ترامپ که در اوایل دولتش به عنوان استراتژیست ارشد کاخ سفید برای او کار می کرد، اکنون بیشتر به خاطر نقشش به عنوان تحریک کننده شورش کنگره و پادکست های آتش زا «اتاق جنگ» شهرت دارد.

پست اشاره کرد که مشخص نیست وقتی پلیس برای اولین بار به آنجا رسید بنن در خانه بود یا خیر.

علاوه بر این، جرایم توسط امتیاز اجرایی محافظت نمی شوند و بنن در 6 ژانویه 2021 یک شهروند خصوصی بود.

بر اساس سند دادگاه روز جمعه، رویترز گزارش داد، رابرت کاستلو، وکیل بنن، اکنون به دنبال پایان دادن به وکالت خود از او است و به این دلیل که ممکن است به عنوان شاهد در دادگاه احضار شود.

بنن در حال حاضر به دلیل نادیده گرفتن احضاریه کمیته منتخب مجلس در مورد تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه به کنگره، به دلیل دو فقره توهین جنایی به کنگره تحت کیفرخواست قرار دارد. محاکمه وی قرار است 18 جولای برگزار شود.

واشنگتن پست گزارش داد، افسران پلیس به شدت مسلح روز جمعه در خانه استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید در واشنگتن در یک حمله موسوم به “swatting” پس از آن که فردی گزارش نادرست مردی با اسلحه را فراخواند، هجوم آوردند.

پلیس خیابان‌ها را بسته تا بلوکی را که خانه ردیفی کاپیتول هیل بنن در نزدیکی ساختمان کنگره و دادگاه عالی ایالات متحده واقع شده است، قطع کند.