گزارش می گوید یک رئیس جنایتکار روسی پس از استخدام از زندان برای جنگیدن در جنگ در اوکراین کشته شد

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

دود از باخموت، منطقه دونتسک، در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین در 15 سپتامبر 2022 بلند می شود.خوان بارتو/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

  • به نظر می رسد عکس های متعددی از مراسم تشییع جنازه کوسک در روستایی در نزدیکی کازان، در 500 مایلی شرق مسکو، نشان می دهد که صدها نفر از عزاداران از جمله مقامات محلی در آن شرکت کرده اند.

    این کشور ارتباط نزدیکی با کرملین دارد و سربازانش با یک قتل عام در بوچا، اوکراین و متهم به ارتکاب جنایات جنگی در آفریقا مرتبط بوده اند.

    نماینده ای از گروه شبه نظامی واگنر برای گرفتن او آمد و او گفت که او در 25 جولای به خط مقدم اعزام شده است.

    دود از باخموت، منطقه دونتسک، در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین در 15 سپتامبر 2022 بلند می شود.

    گروه واگنر به شکل های مختلف به عنوان یک مزدور، یک پیمانکار نظامی خصوصی و ارتش خصوصی پوتین توصیف می شود.

    این ویدئو گزارش قبلی دیلی بیست و وال استریت ژورنال را در مورد جذب زندانیان این گروه مزدور تایید کرد.

    تاجر یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر، در 20 سپتامبر 2010، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کارخانه خود را در خارج از سن پترزبورگ نشان می دهد.ALEXEY DRUZHININ/SPUTNIK/AFP از طریق گتی ایماژ

    این گروه که شاهد اقداماتی در جنگ داخلی سوریه نیز بوده است، از سال 2014 با جدایی طلبان روسی در منطقه دونباس که طرفدار روسیه هستند، مرتبط بوده است.

    ایرینا گفت که شوهرش 55 سال دارد و از سلامت کامل برخوردار نیست اما از کسی نمی ترسد. گزارش شده است که کوسک قبلا در جنگ شوروی و افغانستان خدمت کرده بود.

    بر اساس گزارش ها، ایگور کوسک رهبر یک باند در تاتارستان بود و به جرایم مختلف از جمله قتل در سال 2015 مجرم شناخته شد و در یک مستعمره زندان رژیم سخت زندانی شد.

    در این گزارش آمده است که وی در 6 سپتامبر در نبرد در منطقه باخموت در دونباس بر اثر اصابت ترکش به سر جان خود را از دست داد.

    ایگور کوسک بر اثر اصابت ترکش به سر هنگام درگیری در منطقه دونباس جان باخت.

ایرینا بیوه وی به این رسانه گفت که کوسک نامه ای از زندان به رمضان قدیروف، رهبر چچن فرستاد و از او خواست که به نبرد در اوکراین بپیوندد.

او توسط گروه واگنر که زندانیان را برای جنگ استخدام می کرد، به خط مقدم رفت.

  • پریگوژین به آنها وعده آزادی داد اگر شش ماه خدمت کنند، اما هشدار داد که در صورت تلاش برای فرار کشته خواهند شد.

    اخیراً ویدئویی از یوگنی پریگوژین، رئیس گروه مخوف واگنر و متحد نزدیک پوتین منتشر شده است که مردانی را در یک زندان روسیه برای جنگ در اوکراین استخدام می کند.

    حضور کوسک در اوکراین نشان می‌دهد که واگنر در اوایل ماه ژوئیه افراد جدیدی را از زندان بیرون آورده است.

    رئیس یک باند جنایتکار روسی در حال گذراندن 23 سال حبس بود که درخواست کرد در اوکراین بجنگد.

  • به گزارش روزنامه روسی Business Gazeta، یک رئیس جنایی روسی که قبل از ترک زندان برای مبارزه در اوکراین در حال گذراندن دوران محکومیت 23 ساله خود بود، در عمل کشته شد.

    مردانی با لباس نظامی از مسلسل سه رگبار به هوا شلیک کردند. به گزارش بیزینس گازتا، ارباب جنایتکار سابق در “پیاده روی مشاهیر” گورستان شهر در کنار سایر سربازان کشته شده در اوکراین به خاک سپرده شد و عکس ها نشان می دهد که قبر او با دسته های بزرگ تزئین شده است.

    پوتین و پریگوژین با کت‌های سفید، که دومی به چیزی خارج از دوربین اشاره می‌کند