گزارش می گوید جشنواره کنفدراسیون در شهر برزیل که در آن تبعیدیان آمریکایی از جنوب پس از جنگ داخلی مستعمره برده داری را تأسیس کردند، با ممنوعیت مواجه شد.

“بعد از شارلوتسویل، [the US] بحث در مورد پرچم در برزیل طنین انداز شد.» واشنگتن پست گزارش داد که یونگرو پس از تظاهرات مرگبار 2017 «حق را متحد کن» در شارلوتسویل، بسیج شد.

بنای یادبودی برای مهاجران کنفدراسیون

مردم در جشنواره سالانه فستا کنفدرادا یا جشنواره کنفدراسیون در برزیل بر روی پرچم کنفدراسیون می رقصند.ماریو تاما/گتی ایماژ

آنها صدها برده خریدند که مجبور شدند برای آنها در مزارع پنبه کار کنند تا اینکه در سال 1888 برزیل آخرین کشوری در قاره آمریکا شد که برده داری را ممنوع کرد.

بنای یادبودی برای مهاجران کنفدراسیون در سانتا باربارا دوست، برزیل.ماریو تاما/گتی ایماژ

به گفته کریستین ساینس مانیتور، قانون جدید شهرداری در مورد نمادهای نفرت می تواند به جشنواره پایان دهد.

این جشنواره شامل مردان و زنانی است که با لباس های دورهمی با موسیقی کانتری می رقصند. بر اساس گزارش کریستین ساینس مانیتور، شرکت کنندگان از “دلارهای کنفدراسیون” برای خرید مرغ و بیسکویت استفاده می کنند.

به گزارش کریستین ساینس مانیتور، یک قانون جدید شهرداری می تواند پایان جشن سالانه کنفدراسیون در روستایی سائوپائولو برزیل باشد.

مردم در 24 آوریل 2016 در فستیوال سالانه فستا کنفدرادا یا جشنواره کنفدراسیون با لباس های سنتی بین رقص می ایستند.ماریو تاما/گتی ایماژ

  • افرادی با لباس‌های دورهمی از قبر یک شهرک‌نشین در گورستان آمریکایی در طول جشنواره سالانه فستا کنفدرادا یا جشنواره کنفدراسیون در سال 2016 بازدید می‌کنند.ماریو تاما/گتی ایماژ

    رئیس Fraternidade Descendência Americana، گروهی که نماینده فرزندان خانواده های کنفدراسیون است، به روزنامه گفت که با قانون جدید مخالف است زیرا معتقد است که پرچم کنفدراسیون نشان دهنده برده داری نیست. ژائو پادووز در کریستین ساینس مانیتور گفت: «برای ما، پرچم کنفدراسیون نماد مقاومت در برابر استبداد است.

    به گزارش واشنگتن پست، پرچم های کنفدراسیون، از جمله یکی از بزرگترین پرچم های جهان، در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است.

    مردم بر روی پرچم کنفدراسیون می رقصند

    کریستین ساینس مانیتور گزارش داد که فستا کنفدرادا یا جشنواره کنفدراسیون در چهار دهه گذشته در سانتا باربارا دوسته برگزار شده است.

    به گزارش کریستین ساینس مانیتور، در آخرین جشنواره کنفدراسیون در سال 2019، آخرین جشنواره ای که به دلیل لغو کووید-19 برگزار شد، ده ها معترض برای اجرای رقص های آفریقایی- برزیلی در این نزدیکی جمع شدند.

    جشنواره ای برای بزرگداشت کنفدراسیون هر ساله در روستایی سائوپائولو در برزیل برگزار می شود.

  • اما کلودیا مونتیرو دا روشا راموس، فعال، به روزنامه گفت که بخش محلی Unegro، یک سازمان ضد نژادپرستی، پیشنهاد می‌کند که پرچم‌های کنفدراسیون با پرچم امروزی ایالات متحده جایگزین شود.

    اکنون، در محل گورستانی برای مستعمره، نوادگان کنفدراسیون های آمریکایی میزبان جشنواره سالانه هستند.

    مردم از قبر در جشنواره کنفدراسیون بازدید می کنند

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

هزاران کنفدراسیون شکست خورده به تبعید در برزیل رفتند، و تمایلی به پیروی از پیروزی اتحادیه و در نتیجه رهایی سیاه‌پوستان برده‌دار نداشتند، و مستعمره‌ای را در نزدیکی سانتا باربارا دئوسته ایجاد کردند.

جشنواره کنفدراسیون در برزیل

اما طبق این روزنامه، قانون شهرداری که استفاده از نمادهای نژادپرستانه در جشنواره های عمومی را ممنوع می کند، می تواند به جشن پایان دهد. به گفته کریستین ساینس مانیتور، توجیهی برای قانونی که ماه گذشته تصویب شد، به طور خاص جشنواره را نامگذاری کرد.

در شهری برگزار می شود که حامیان کنفدراسیون پس از جنگ داخلی گریختند و یک مستعمره برده دار تأسیس کردند.