گزارش می‌گوید کودکان ۱۲ ساله در یک کارخانه متعلق به هیوندای در آلاباما کار می‌کنند

یکی از کارمندان سابق به رویترز گفت که برای تامین تقاضای بالا، کارخانه به کارگران مهاجر متکی است.

تابلوی خوش آمدگویی در کنار کارخانه قطعات خودرو SMART Alabama، LLC در لوورن قرار داردجاشوا اشنییر /رویترز

  • یکی دیگر از کارمندان سابق به رویترز گفت که آنها حدود 50 کارگر زیر سن قانونی بودند که در این مرکز کار می کردند.

    هیوندای در بیانیه‌ای به رویترز گفت: «روش‌های استخدام غیرقانونی در هیچ نهاد هیوندای را تحمل نمی‌کند. ما خط‌مشی‌ها و رویه‌هایی داریم که مستلزم رعایت تمام قوانین محلی، ایالتی و فدرال است».

    موتری به رویترز گفت: «او برای کار در آن کارخانه یا هر کارخانه ای خیلی جوان بود.

    SMART در بیانیه‌ای جداگانه به رویترز گفت که کارخانه “هر گونه ادعایی مبنی بر استخدام آگاهانه افرادی که واجد شرایط استخدام نیستند را تکذیب می‌کند” و افزود که “این آژانس‌ها را ملزم می‌کند در استخدام، استخدام، و قرار دادن کارگران در محل خود از قانون پیروی کنند.”

    پدرو تزی، پدر این دختر 14 ساله به زودی با رویترز تایید کرد که او و دو برادر 12 و 15 ساله اش به مدرسه نمی روند و در کارخانه کار نمی کنند.

    به گزارش رویترز، کودکان 12 ساله در کارخانه مهر زنی فلزات SMART در لوورن، آلاباما، که قطعات خط مونتاژ هیوندای در نزدیکی مونتگومری را تامین می کند، کار می کردند.

    به گفته کارگران فعلی و سابق SMART و استخدام‌کنندگان محلی که با رویترز صحبت کردند، بسیاری از خردسالان در کارخانه از طریق آژانس‌های استخدام استخدام شدند.

    SMART بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    به گزارش رویترز، گزارش شده است که کودکان 12 ساله در کارخانه ای در آلاباما کار می کنند.

  • تاباتا مولتی، 39 ساله، کارمند سابق SMART، به رویترز گفت که کارخانه برای پاسخگویی به تقاضای بالا به کارگران مهاجر متکی است و به یاد دارد که با یک دختر مهاجر که “11 یا 12 ساله به نظر می رسید” کار می کرد.

    تابلوی خوش آمدگویی در کنار کارخانه قطعات خودرو SMART Alabama، LLC و شرکت تابعه هیوندای موتور، در لوورن، آلاباما، ایالات متحده، 14 ژوئیه 2022 قرار دارد.

    پدر به رویترز گفت: «الان همه چیز تمام شده است، بچه ها کار نمی کنند و در پاییز به مدرسه خواهند رفت».

    این خبرگزاری گفت که پس از ناپدید شدن مختصر یک مهاجر گواتمالایی از خانه خانواده اش در آلاباما در ماه فوریه، از کار کودکان مطلع شده است.

    این گزارش پس از ناپدید شدن یک دختر مهاجر که در کارخانه کار می کرد منتشر شد.

  • به گزارش رویترز، کودکان تزی در میان گروه بزرگتری از خردسالان شاغل در کارخانه بودند و افزود که تعدادی از آنها مدرسه را رها کرده اند تا در شیفت های طولانی در کارخانه کار کنند.

    بر اساس گزارشی که روز جمعه توسط رویترز منتشر شد، طبق گزارشی که روز جمعه منتشر شد، کارگران زیر سن قانونی در یک کارخانه تدارکات متعلق به هیوندای در آلاباما کار می کردند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع