گزارش می‌گوید روس‌ها عصبانی هستند که پوتین میلیاردها دلار برای یک جنگ غیرمحبوب خرج می‌کند، زیرا آنها به خانه برمی‌گردند.

او افزود: «ترکیدن لوله‌ها بدترین مشکل نیست: مردم با حقوق ناچیز در شهری ضعیف زندگی می‌کنند، بدون پول نقد برای خرید غذا، در حالی که دولت ما میلیاردها دلار برای عملیات ویژه در اوکراین هزینه می‌کند.»

وی گفت: هدف اصلی ما بهبود کیفیت زندگی شهروندان است.

فوربس اوکراین گفت که جنگ برای پوتین ارزان‌تر نخواهد بود و تخمین می‌زند که در آینده حداقل 10 میلیارد دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

به گزارش دیلی بیست، برخی از روس ها از کمبود گرمایش در خانه های خود شکایت دارند.

  • از جمله هزینه‌های دیگر، این برآورد شامل نزدیک به 29 میلیارد دلار است که مسکو برای حمایت از ارتش خود با تسلیحات و تجهیزات، 16 میلیارد دلار برای حقوق سربازان و بیش از 9 میلیارد دلار برای پرداخت به خانواده‌های سربازان کشته شده در جنگ اختصاص داده است.

    در همین حال، یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت در ماه گذشته گفت، حملات روسیه نیمی از زیرساخت‌های انرژی اوکراین را فلج کرده است و میلیون‌ها نفر در سراسر کشور بدون برق و آب باقی مانده‌اند.

    این نشریه گزارش داد که مناطق دورافتاده از جمله تیومن، کاراگاندا و یاکوتیا از جمله بدترین مناطقی هستند که آسیب دیده اند و در هفته گذشته قربانیان زیادی از یخبندان گزارش شده است.

    در حالی که نیروهای روسی همچنان به ضربه زدن به قدرت حیاتی اوکراین در شکستگی ادامه می دهند – میلیون ها نفر را در تاریکی فرو می برند – روس ها در داخل کشور نیز در بحبوحه تحریم های فلج کننده غرب در تلاش هستند تا به حیات خود ادامه دهند.

    ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 23 نوامبر در ایروان ارمنستان در اجلاس سازمان همکاری شانگهای شرکت می کند.مشارکت کننده/گتی ایماژ

    • به گزارش The Beast، پوتین قبل از جنگ که در 24 فوریه آغاز شد، اعتراف کرد که فقر بزرگترین چالش روسیه است و آن را “دشمن اصلی” این کشور در سال 2019 خواند.

      نیکولای زولوتوف، یک وبلاگ نویس روسی که در جمهوری در سیبری زندگی می کند، به Beast گفت: “زمان تاریک. اوکراین بدون گرما و نور زنده می ماند و اینجا در خاکاسیا زندگی ما به طرز وحشتناکی سخت است.”

      فوربس اوکراین هفته گذشته تخمین زد که روسیه تا کنون حدود 82 میلیارد دلار در جنگ هزینه کرده است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    این گزارش‌ها در بحبوحه شکست‌های متعدد در میدان جنگ در هفته‌های اخیر برای روسیه منتشر می‌شوند، زیرا روسیه شروع به جستجوی کشورهایی مانند ایران، کره شمالی و سوریه برای کمک کرده است.

    والنتینا ملنیکوا، یکی از فعالان کمیته مادران سرباز، گفت: “آنها مردان جوان – تنها نان آور خانه – را می برند و در تابوت می فرستند. بچه ها در جبهه یخ می زنند، بیمار می شوند، می میرند در حالی که خانواده هایشان در فقر زندگی می کنند.” هیولا.

    وی افزود: “به نظر می رسد مقامات در این مرحله هیچ علاقه ای به جان انسان ها ندارند.”

    مشخص نیست که پوتین دقیقاً چقدر برای جنگ در اوکراین هزینه می کند، جنگی که 9 ماه پس از آغاز تهاجم گسترده رهبر روسیه ادامه دارد.

    نشست سران SCTO پوتین

    روزنامه دیلی بیست روز پنجشنبه گزارش داد، روس ها عصبانی هستند، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، میلیاردها دلار برای جنگی که به طور فزاینده ای غیرمحبوب در اوکراین خرج می کند، در حالی که آنها به خانه خود بازمی گردند، خرج می کنند.

    این مقام رسمی هشدار داد که زمستان پیش رو برای اوکراینی ها “برای بقا خواهد بود”.

    فوربس اوکراین هفته گذشته تخمین زد که روسیه حدود 82 میلیارد دلار – یک چهارم بودجه سالانه خود – هزینه کرده است.

    The Beast با استناد به پست‌های رسانه‌های اجتماعی گزارش داد، مردمی که در بسیاری از مناطق دورافتاده کشور زندگی می‌کنند، جایی که شرایط در بدترین حالت خود است، از کمبود گرمایش در خانه‌های خود و ترکیدگی لوله‌های آب شکایت دارند.

    روس ها پوتین را به نادیده گرفتن مشکلات داخلی در حالی که بر جنگ در اوکراین تمرکز می کند، متهم می کنند.

  • گزارش‌های دیگر مبنی بر اعزام سربازان روسی بسیج شده با آموزش اندک و تجهیزات ضعیف، تعداد بیشتری از روس‌ها را بر آن داشته است تا انتقادات خود را به طور علنی ابراز کنند.