گزارش می‌گوید بایدن یک ناهار خصوصی با بیل کلینتون صرف کرد که طی آن، رئیس‌جمهور سابق از او خواست در صورت کاهش تورم، اعتبار خود را بپذیرد.

بر اساس گزارشی که واشنگتن پست روز چهارشنبه منتشر کرد، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در ماه می با بیل کلینتون دیدار کرد و طی آن، رئیس‌جمهور سابق درباره موضوعات مختلفی به او توصیه کرد و از او خواست در صورت کاهش تورم، اعتبار خود را بپذیرد.

بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق، در حالی که معاون رئیس جمهور جو بایدن در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در مرکز Covelli، دوشنبه، 29 اکتبر 2012، در یانگستون، اوهایو صحبت می کند، می خندد.مت رورک / آسوشیتدپرس

  • ملاقات بایدن با کلینتون همتراز با عادت او به استخدام کارشناسان خارجی برای راهنمایی در مورد مسائل مختلف بود. روزنامه پست همچنین گزارش داد که بایدن هفته گذشته با گروهی از مورخان دیدار کرد تا درباره تهدیدات علیه دموکراسی بحث کند و در ژانویه با کارشناسان سیاست خارجی پیش از حمله پیش بینی شده روسیه به اوکراین دیدار کرد.

    کاخ سفید بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    افرادی که در جریان این گفتگو قرار گرفتند به روزنامه پست گفتند بایدن و کلینتون در مورد تورم، اوکراین و انتخابات میان دوره ای گفتگو کردند. کلینتون از بایدن به دلیل ایجاد حمایت در اطراف اوکراین تمجید کرد، زیرا ایالات متحده از زمان حمله روسیه در فوریه به این کشور اروپای شرقی کمک های گسترده ای ارائه کرد.

    نرخ تورم در پی این نشست همچنان به افزایش خود ادامه داد، اما از آن زمان به نظر می رسد که شروع به سرد شدن کرده است. در همین حال، دموکرات‌ها در کنگره بر سر لایحه مالیاتی، مراقبت‌های بهداشتی و آب و هوایی هنگفت به نام قانون کاهش تورم به توافق رسیدند.

    واشنگتن پست گزارش داد که دو مرد درباره اوکراین، تورم و میان دوره ای بحث کردند.

  • روزنامه پست گزارش داد، کلینتون همچنین به بایدن گفت که در مورد اقداماتی که کاخ سفید برای مقابله با تورم سرسام آور انجام می دهد بیشتر صحبت کند تا بتواند در صورت کاهش تورم در اواخر سال جاری اعتبار خود را به دست آورد.

    این دیدار در 2 می انجام شد و در آن زمان توسط کاخ سفید تایید شد، پس از آن که روزنامه پست برای اولین بار گزارش داد که در حال وقوع است، به نقل از افراد آشنا با وضعیت. جزئیاتی در مورد آنچه که دو دموکرات درباره آن صحبت کردند قبلاً گزارش نشده بود.

    اما مشخص نیست که این لایحه که روز یکشنبه در سنا تصویب شد چه میزان بر تورم تأثیر خواهد داشت. تحلیلگران ارزیابی های مختلفی در مورد اینکه این صورتحساب چه زمانی یا چقدر بر قیمت ها تأثیر می گذارد، ارائه کرده اند.

    منابعی به The Post گفتند که کلینتون به بایدن گفت بیشتر در مورد اقداماتی که برای مقابله با تورم انجام می دهد صحبت کند.

بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق، در حالی که معاون رئیس جمهور جو بایدن در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در مرکز Covelli، دوشنبه، 29 اکتبر 2012، در یانگستون، اوهایو صحبت می کند، می خندد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

پرزیدنت جو بایدن در ماه می یک ناهار خصوصی با بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق این کشور صرف کرد.