گزارش شده است که ترامپ اکنون از حمایت دکتر اوز برای مجلس سنا عصبانی است


منابع به رولینگ استون گفته‌اند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به‌طور فزاینده‌ای از حمایت از شخصیت تلویزیونی سابق مهمت اوز برای نامزدی برای یک کرسی سنا در پنسیلوانیا ناراحت است.

دو منبعی که در مورد انتخابات میان دوره ای نوامبر با ترامپ گفتگو کرده اند، به این نشریه گفتند که او “پادشاه شکست می خورد” مگر اینکه چیزی به شدت تغییر کند، ترامپ از انتخاب خود شکایت کرده است.

به گفته رولینگ استون، اوز، یک جراح قلب، در نظرسنجی‌ها دچار لغزش می‌شود و ترامپ از معتمدان خود پرسیده است که چگونه شخصی که زمانی در تلویزیون بسیار محبوب بود، نمی‌تواند آمار خود را حفظ کند. ترامپ، مانند اوز، قبل از انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، تجربه‌ای در سیاست نداشت، اما به عنوان یک تاجر موفق و سپس برای میزبانی برنامه‌های تلویزیونی تلویزیونی طولانی مدت «شاگرد» شهرت داشت.

رولینگ استون گزارش داد که ترامپ حتی به طور خصوصی از مشاورانش پرسیده است که آیا تأیید اوز اشتباه بوده است.

با این حال ترامپ در مسیر خود باقی می ماند. او روز جمعه اعلام کرد که برای یک راهپیمایی در 3 سپتامبر در حمایت از اوز، داگ ماستریانو، کاندیدای بسیار جنجالی فرمانداری پنسیلوانیا و “بلیت کل پنسیلوانیا ترامپ” به پنسیلوانیا سفر خواهد کرد.

در جدیدترین اشتباهات اوز که به طور گسترده مورد تمسخر قرار گرفته است، او در ویدئویی که در ابتدا در آوریل ساخته شده بود، درباره هزینه بالای “کرودیته” در شهری که پنیر استیک های فیلی را ترجیح می دهد، ناله کرد. او همچنین به خواربارفروشی معروف پنسیلوانیا Redner’s که در آن سبزیجات خام خرید می کرد به عنوان “Wegner’s” اشاره کرد.

رقیب دموکرات اوز، ستوان جان فترمن، فرماندار، به سرعت اوز را ترول کرد که رای دهندگان پنسیلوانیا «crudité» را به عنوان چیزی بسیار کم ارزش تر می دانند: بشقاب سبزیجات.

کیم کویندلن، کمدین شیکاگو و استفن کولبر، مجری برنامه آخر شب، به سرعت از فترمن استقبال کردند و کولبر از فترمن به خاطر «ترول کردن کامل در گاردن ایالت اوز» استقبال کرد.

اوز همچنین ماه گذشته به دلیل اینکه در یک رستوران استیک پنیر با ساندویچ نمادین فیلی به عنوان یک مرد مردم ظاهر شد مورد تمسخر قرار گرفت. فترمن به خاطر آن شیرین کاری به او ضربه زد و مقداری هم گرفت کمک ترولینگ از یک شرکت استیک پنیر محلی، که به نظر می رسید فیلی دوستش دارد.

فترمن به مدت سه ماه از کمپین کنار گذاشته شد، زیرا او در ماه مه، درست قبل از انتخابات مقدماتی، از یک بیماری استوک بهبود یافت. اما او یک بازی اینترنتی هوشمندانه انجام داده است، به هموطنان پنسیلوانیایی رسیده و به اوز به عنوان یک قالیباف بی‌خبر از نیوجرسی، جایی که شخصیت تلویزیونی در آن زندگی می‌کرده است، حمله کرده و تا سال 2020 در آنجا رای داده است.

فترمن در تبلیغات سیاسی مخفیانه افراد مشهور نیوجرسی، به ویژه نوازنده-بازیگر، استیون ون زاند و نیکول «اسنوکی» پولیزی از سریال تلویزیونی «جرسی شور» را در تبلیغات سیاسی مخفیانه به خدمت گرفته است. برای بازگشت به جایی که به آن تعلق دارد (ون زاند): نیوجرسی.

دیگر تاییدیه‌های انتخاباتی ترامپ در سنای ترامپ – بانکدار سرمایه‌گذاری جی دی ونس در اوهایو و ستاره سابق فوتبال هرشل واکر در جورجیا – نیز از مخالفان دموکرات خود عقب‌تر هستند: نماینده تیم رایان در اوهایو و سناتور فعلی رافائل وارناک در جورجیا.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (رئیس کالیفرنیا) روز پنجشنبه هشدار داد که با توجه به تعداد کم نظرسنجی ها، جمهوری خواهان ممکن است سنا را به عنوان پیش بینی های قبلی در نظر نگیرند و نامزدهای حزب جمهوری خواه را فاقد “کیفیت” دانست.

به گزارش ان بی سی نیوز، مک کانل به خبرنگاران گفت: «من فکر می کنم احتمالاً احتمال تغییر مجلس نمایندگان بیشتر از سنا است. “مسابقات سنا فقط متفاوت است – آنها در سراسر ایالت هستند. کیفیت کاندیدا ارتباط زیادی با نتیجه دارد.»

مک کانل هیچ یک از نامزدها را فاقد کیفیت معرفی نکرد. اما بررسی او نشان دهنده ناامیدی در حزب جمهوری خواه در مورد نامزدهای جنجالی جمهوری خواه سنا با تجربه سیاسی کم یا بدون تجربه – به ویژه اوز، ونس و واکر است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع