گزارش شده است که ایلان ماسک با همسر سرگئی برین رابطه داشته است – و این یک آشفتگی است

در درامی که شایسته خانه دارهای واقعی است، روزنامه وال استریت گزارش‌ها حاکی از آن است که دوستان میلیاردر، ایلان ماسک و سرگئی برین، به این دلیل که بنیانگذار تسلا با همسر یکی از بنیانگذاران گوگل درگیر شده، با هم اختلاف پیدا کرده‌اند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

گتی ایماژ

آیا سیلیکون ولی بورلی هیلز جدید است؟

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

علاوه بر این، ماسک با اتهاماتی مبنی بر آزار و اذیت جنسی یک مهماندار هواپیما در هواپیمای شخصی خود (او آن را رد می کند) و اعلام دختر ترنسجندر خود مبنی بر تغییر نام خانوادگی خود به دلیل اینکه نمی خواهد با پدرش کاری نداشته باشد، مورد ضربه قرار گرفت.

این مسائل شامل یک نبرد حقوقی بزرگ با توییتر پس از خروج او از قرارداد 44 میلیارد دلاری برای خرید پلت فرم رسانه های اجتماعی است.

در همین حال، ماسک در حالی که با سونامی آشفتگی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دست و پنجه نرم می‌کند، چندین زن را در سرتاسر جهان به خود مشغول کرده است.

سپس این ماه فاش شد که ماسک سال گذشته مخفیانه با یکی از مدیران ارشد خود صاحب دوقلو شد. و بیایید گزارش های هفته گذشته را فراموش نکنیم که پدر ماسک، ارول، رابطه جنسی و دو فرزند با دخترخوانده خود داشته است.

ایلان ماسک به ترامپ اشک می زند و به او می گوید که کلاهش را بالا بیاور

این روزنامه می‌گوید که ماسک و شاناهان دسامبر گذشته در جشنواره هنر بازل میامی با همدیگر آشنا شدند، در حالی که او در حال وقفه‌ای از رابطه‌اش با خواننده گریمز بود و او از او جدا شده بود، اما همچنان زیر یک سقف با برین زندگی می‌کرد.

در یک مهمانی در اوایل سال جاری، منابع به این خبر گفتند مجلهماسک روی یک زانو نشست و از برین طلب بخشش کرد. اما اوضاع بین ثروتمندترین مرد جهان و دهمین مرد ثروتمند جهان همچنان سرد است.

برین و شاناهان، همسر دوم او و مادر فرزند 3 ساله‌شان، اکنون درگیر مذاکرات طلاق هستند و او به دنبال یک میلیارد دلار از ثروت 90 میلیارد دلاری او است.

بر اساس این گزارش، دلبستگی ماسک در سال گذشته با نیکول شاناهان باعث شد تا برین او را با اوراق طلاق مورد ضرب و شتم قرار دهد – و اکنون او در حال واگذاری دارایی های شخصی خود در شرکت های رقیبش است.