گزارش شده است که استیو بنن در یک پرونده جنایی جدید تسلیم دادستان نیویورک خواهد شد

روزنامه پست خاطرنشان می کند که دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ، از سال گذشته و پس از عفو بنن و همکارانش در مورد جمع آوری کمک های مالی دیوار را می سازیم، تحقیق کرده است.

واشنگتن پست سه شنبه شب گزارش داد که استیو بنن روز پنجشنبه به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی جدید خود را به دادستان نیویورک تسلیم خواهد کرد.

بنا بر گزارش ها، بنن، استراتژیست قدیمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به اتهامات مربوط به نقش او در یک طرح جمع آوری 25 میلیون دلاری به نام دیوار را می سازیم، متهم خواهد شد. در یک پرونده فدرال قبلی، دادستان‌ها گفتند که بنن، همراه با دیگران، از اهداکنندگان کلاهبرداری کرده و بیش از یک میلیون دلار از کمپین دیوار مرزی مکزیک دریافت کرده است، علی‌رغم اینکه متعهد شده بود که هیچ غرامتی دریافت نخواهد کرد.

بنا به گزارش ان بی سی نیوز، بنن با اشاره به جورج سوروس، اهداکننده دموکرات و سیاسی او گفت: “DA تحت حمایت سوروس اکنون تصمیم گرفته است 60 روز قبل از انتخابات میان دوره ای، اتهامات ساختگی علیه من را دنبال کند، زیرا WarRoom منبع اصلی جنبش مردمی MAGA است.” سایت اینترنتی. SDNY دقیقاً همین کار را در آگوست 2020 انجام داد تا من را از انتخابات خارج کند. آن موقع کار نمی کرد، مطمئناً الان کار نخواهد کرد.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

وی افزود: «این چیزی نیست جز یک سلاح سیاسی حزبی نظام عدالت کیفری». من مفتخرم که صدای پیشرو در حفاظت از مرزهایمان و ساختن دیوار برای مصون نگه داشتن کشورمان از مواد مخدر و جنایتکاران خشن هستم.»

بنن در تحقیقات فدرال مرتبط توسط ترامپ مورد عفو قرار گرفت. عفو ریاست جمهوری شامل تعقیب قضایی نمی شود.

بنن سه شنبه شب در بیانیه ای این تحقیقات را تقبیح کرد و آن را “چیزی بیش از یک سلاح سیاسی حزبی نظام عدالت کیفری” خواند.

این گزارش تنها چند ماه پس از آن منتشر می شود که بنن به دلیل نادیده گرفتن احضاریه های مربوط به کمیته منتخب مجلس که در حال تحقیق در مورد شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده است، به توهین به کنگره مجرم شناخته شد.