گزارش تصادف از حادثه غرق شدن خودرو که در برنامه فوتبال گرجستان دو کشته برجای گذاشت منتشر شد

ستوان شان بارنت پلیس ACC گفت که تحقیقات سرعت دقیق تری را از داده های خودرو و بازسازی صحنه تصادف تعیین می کند.

“یک غول ملایم”:«یک غول مهربان:» محصول نیوجرسی، دوین ویلاک عاشق بازی فوتبال برای جورجیا بود

یک ون ترانزیت فورد مدل 2017 پارک شده در آپارتمان رو به شمال با بالای خودرو برخورد کرد. به مالک اطلاع داده شد.

فورد اکسپدیشن که پس از تصادف در 15 ژانویه 2023 چهار نفر از برنامه فوتبال جورجیا را حمل کرد.

چندلر لکروی، کارمند استخدام جورجیا و دوین ویلاک، بازیکن فوتبال جورجیا، یکشنبه پس از یک تصادف رانندگی در آتن جان باختند.

بر اساس این گزارش، ویلاک و بولز کمربند ایمنی نبسته بودند.

بر اساس این گزارش، پلیس در ساعت 2:55 بامداد یکشنبه در خیابان 930 بارنت شولز، 7 دقیقه پس از اعزام و 10 دقیقه پس از زمان تخمینی تصادف به محل تصادف رسید.

خودرو از شانه به سمت جنوب ادامه داد و با پانل سرنشین عقب خود به درخت برخورد کرد که باعث شد قبل از برخورد با درخت دیگری با سمت راننده در جهت عقربه های ساعت بچرخد. این باعث شد که اکسپدیشن قبل از اینکه در مقابل واحد در آپارتمان‌های شول کریک قرار بگیرد، در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخد.

به گفته پدرش، تکل تهاجمی جورجیا، وارن مک کلندون، 21 ساله، که در صندلی جلوی سرنشین نشسته بود، به چند بخیه روی پیشانی خود نیاز داشت. او را به بیمارستان منتقل کردند. مک کلندون برای درفت NFL بعدازظهر شنبه اعلام کرده بود.

ویلوک، اهل نیو میلفورد، نیوجرسی، یک گارد تهاجمی سال سوم بود که دو بازی را در طول فصل قهرمانی ملی 2022 آغاز کرد. LeCroy یک کارمند جذب فوتبال از Toccoa بود.

این تصادف ساعاتی پس از آن رخ داد که فوتبال گرجستان دومین قهرمانی متوالی خود را در روز شنبه با برگزاری رژه و ورزشگاه جشن گرفت.

یکی دیگر از کارکنان استخدام، ویکتوریا “توری” بولز، 26 ساله، مسافر صندلی عقب بود که با جراحات جدی در بیمارستان بستری شد و طبق گفته مدرسه مسیحی پرینس اونیو که از آنجا فارغ التحصیل شد، وضعیت پایداری داشت. او همچنین به منطقه پیمونت آتن منتقل شد.

چندلر لکروی، کارمند استخدام جورجیا و دوین ویلاک، بازیکن فوتبال جورجیا، یکشنبه پس از یک تصادف رانندگی در آتن جان باختند.

ویلوک 20 ساله روی صندلی سرنشین عقب سمت راننده نشست. بر اساس این گزارش، وی از خودرو خارج شد و در دم جان باخت. لکروی، 24 ساله، از خودرو خارج شد و توسط ESM به بیمارستان منطقه ای پیمونت آتن منتقل شد و در آنجا مرگ او اعلام شد.

تصادفی که باعث کشته شدن دوین ویلاک بازیکن فوتبال جورجیا و چندلر لکروی کارمند استخدام شد اوایل یکشنبه در آتن پس از آن اتفاق افتاد که فورد اکسپدیشن 2021 نتوانست در منحنی سمت چپ مذاکره کند، با لاستیک سرنشین جلوی خود به حاشیه برخورد کرد، جاده بارنت شولز را ترک کرد و در نهایت به مصاف یک انحنا رفت. طبق گزارش تصادفی که پلیس کانتی آتن-کلارک بعد از ظهر سه شنبه منتشر کرد، واحد آپارتمان.

بر اساس گزارش تصادف، LeCroy راننده خودرویی بود که به سمت جنوب در جاده Barnett Shoals قبل از جاده Stroud حرکت می کرد، زمانی که وسیله نقلیه از جاده خارج شد، به یک تیر برق جورجیا و یک تیر برق دیگر برخورد کرد و آنها را به دو نیم کرد.

فورد اکسپدیشن که پس از تصادف در 15 ژانویه 2023 چهار نفر از برنامه فوتبال جورجیا را حمل کرد.

این مقاله در اصل در آتن بنر-هرالد منتشر شد: جزئیات سقوط دوین ویلاک، چندلر لکروی در گزارش منتشر شد.



منبع

گزارش تصادف خودروی موتوری جورجیا نشان داد که سرعت بیش از حد یکی از عوامل موثر در تصادف بوده است. سرعت ارسال شده 40 مایل در ساعت بود. تحقیقات ادامه دارد.

دو نفر دیگر که برنامه فوتبال داشتند در این تصادف مصدوم شدند.