گزارشگر می‌گوید فترمن برای درک آنچه می‌شنود و شفاف صحبت کردن تلاش می‌کند

برنز گزارش داد که فترمن برای گفتن کلمه “همدلانه” در طول مصاحبه با سنجیدن تلفظ صحیح و “تأکید کننده” مشکل داشت.

او ادامه داد که او “هنوز مشکلاتی دارد، مشکلاتی در صحبت کردن دارد” و در صحبت های کوچک قبل از مصاحبه، زمانی که زیرنویس بسته هنوز آماده نشده بود، “به نظر می رسید که او برای درک ما مشکل داشت. گفتگو.”

او گفت: «اما در جایی که من زیاد مصرف می کنم، خیلی بهتر می شود. «اما دقیق‌تر، من از زیرنویس استفاده می‌کنم، بنابراین این واقعاً مشکل است – این چالش اصلی است. و هرازگاهی یک کلمه را از دست خواهم داد. هر زمان و هر زمان. یا گاهی ممکن است دو کلمه را با هم ترکیب کنم. اما تا زمانی که زیرنویس داشته باشم، می‌توانم دقیقاً آنچه را که پرسیده می‌شود بفهمم.»

او گفت: «احساس می‌کنم هر روز بهتر و بهتر می‌شوم». و تا ژانویه، من می روم [to] میدونی خیلی بهتر باش و دکتر اوز هنوز هم کلاهبردار است.»

فترمن درباره لحظاتی که در جستجوی زبان مانده است، گفت: «نه، فکر نمی‌کنم سخت باشد. فترمن گفت: «فقط این بود که باید بیشتر فکر کنیم، اوه، sl، اوه – آهسته‌تر – تا فقط بفهمیم و گاهی اوقات این نوعی پردازش است که اتفاق می‌افتد.»

برنز نوشت که فترمن در طول مصاحبه «گه‌گاهی دچار لکنت می‌شد و در یافتن کلمات مشکل داشت».

فترمن گفت: «احساس می‌کنم که ما از طرق مختلف بسیار شفاف عمل کرده‌ایم. وقتی دکتر ما قبلاً نامه ای داده است که می گوید من می توانم خدمت کنم و دوندگی کنم. و سپس من فکر می کنم وجود دارد – شما نمی توانید شفاف تر از ایستادن روی یک صحنه با 3000 نفر و سخنرانی بدون تله پرومتر و صرفا بودن – و قرار دادن همه چیز و خودتان در آنجا اینطوری باشید. من فکر می کنم که آنقدر شفاف است که همه در پنسیلوانیا می توانند ببینند.

فترمن، که در حال حاضر معاون فرماندار پنسیلوانیا است، در طول مصاحبه گفت: “من گاهی اوقات چیزهایی را به گونه ای می شنوم که کاملاً واضح نیست. بنابراین من از زیرنویس استفاده می‌کنم تا بتوانم آنچه را که در زیرنویس می‌گویید ببینم.»

با این حال، فترمن و اوز در نهایت توافق کردند که یک مناظره را در 25 اکتبر برگزار کنند.

را روزنامه پست پیتسبورگهیئت تحریریه به طور مشابه نگرانی خود را در مورد طفره رفتن فترمن از مناظره مطرح کرد و نوشت که اگر او «به اندازه کافی خوب نباشد که با مخالف خود مناظره کند، نگرانی های جدی در مورد توانایی او برای خدمت به عنوان یک سناتور ایالات متحده ایجاد می کند».

این دموکرات گفت که سکته مغزی نحوه ارتباط او از جمله با خانواده اش را تغییر داده است. او گفت که “همه چیز” را در زندگی روزمره او تغییر داده است.

فترمن قبلاً ماه‌ها از درخواست‌های رقیب جمهوری‌خواه خود مهمت اوز برای مناظره طفره رفته بود. اوز در اوایل سپتامبر پیشنهاد کرد که دموکرات “یا سالم است و از مناظره طفره می رود زیرا نمی خواهد به خاطر مواضع چپ رادیکال خود پاسخ دهد، یا آنقدر بیمار است که نمی تواند در مناظره شرکت کند.” اوز از حریف خود خواسته است تا مدارک پزشکی خود را منتشر کند.

وی خاطرنشان کرد که علیرغم مشکلات پردازش شنوایی، عملکرد شناختی و حافظه وی تحت تأثیر قرار نگرفته است.

برنز روز جمعه با فترمن برای مصاحبه در خانه اش نشست.

او گفت که معتقد نیست بهبودی سکته مغزی او بر توانایی او برای خدمت در سنا، در صورت انتخاب شدن، تاثیری خواهد داشت.

آ RealClearPolitics میانگین نظرسنجی نشان می دهد که فترمن با 3.7 درصد از اوز پیشتاز است.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

گزارشگر می‌گوید فترمن برای درک آنچه می‌شنود و شفاف صحبت کردن تلاش می‌کند

برنز روز سه‌شنبه توضیح داد: «ما یک مانیتور تنظیم کردیم تا بتواند سؤالات من را بخواند، زیرا او همچنان مشکلات پردازش شنوایی در نتیجه سکته مغزی را دارد که به این معنی است که او برای درک آنچه می‌شنود مشکل دارد. “حالا وقتی سوال را می خواند، می تواند بفهمد.”

داشا برنز، خبرنگار NBC News گفت جان فترمن، نامزد دموکرات سنای پنسیلوانیا، پس از سکته مغزی در ماه می، “در تلاش برای درک آنچه می شنود و به وضوح صحبت می کند”.

فترمن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا سوابق پزشکی خود را به اشتراک نمی گذارد یا پزشکان خود را برای مصاحبه در دسترس قرار نداده است، گفت: از علایم نامعلومی آگاه نیست و در مورد سلامتی و بهبودی خود با مردم صحبت کرده است.