گرین به لایحه بدهی “ساندویچ” بله متمایل است – اما او همچنین خواهان استیضاح است

گرین، با این حال، آب سردی بر این ایده انداخت و مک کارتی را به خاطر اخلاق کاری‌اش تحسین کرد و مخالفان محافظه‌کارش را به خاطر ایجاد تفرقه در حزب مورد انتقاد قرار داد.

وزارت خزانه داری هشدار داده است که بدون اقدام کنگره، دولت در تاریخ 5 ژوئن برای اولین بار در تاریخ این کشور به تعهدات خود عمل نخواهد کرد.

جمهوری خواهان به بودجه اضافی حمله کرده و به دروغ استدلال می کنند که IRS قصد دارد از آن برای استخدام 87000 مامور جدید برای هدف قرار دادن کارگران طبقه متوسط، به ویژه جمهوری خواهان استفاده کند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که مک کارتی و تیم رهبری او در حال رقابت برای حمایت از حزب جمهوری خواه از پیشنهاد سقف بدهی هستند که روز شنبه با کاخ سفید پس از مذاکرات سختی که بیشتر ماه طول کشید، تضمین کردند.

«اگر مجبور به خوردن ساندویچ شیطون هستید، می‌خواهید طرف‌هایی داشته باشید، خوب؟ گرین درست خارج از دفتر رئیس مجلس نمایندگان کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) به خبرنگاران گفت. “بنابراین آنچه من به دنبال آن هستم این است که به دنبال چند غذا و دسر هستم.”

گرین گفت: «کسی باید استیضاح شود. او آلخاندرو مایورکاس، وزیر وزارت امنیت داخلی را به دلیل مدیریت بحران مهاجران در مرز جنوبی به عنوان «کم‌ترین میوه» در نظر جمهوری‌خواهان معرفی کرد.

پرزیدنت بایدن سال گذشته قانونی را امضا کرد که در طول یک دهه 80 میلیارد دلار به IRS برای ساده‌سازی خدمات مشتری، به‌روزرسانی فناوری و استخدام حسابرسان برای تعقیب کسانی که مالیات‌های بدهی خود را پرداخت نمی‌کنند، امضا کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

گرین گفت پیشنهاداتی که او به دنبال آن است به لایحه سقف بدهی ضمیمه نخواهد شد، اما ممکن است بعدا ارائه شود.

گرین گفت: «ممیزی ها انجام شد و گروه های محافظه کار مورد هدف قرار گرفتند. یکی از طرف‌ها… من می‌خواهم ببینم با این ساندویچ مزخرف راهی برای از بین بردن کامل 87000 مامور IRS است.

او گفت: «مرز یک مسئله جدی است که برای همه در سراسر کشور مهم است، حتی برای شهردار دموکرات شهر نیویورک، شهردار دموکرات در شیکاگو، و فقط مردم در همه جا.

سپس نام او را “دسر زیبا” گذاشت.

او گفت: «من نمی‌خواهم چنین اتفاقی بیفتد. من نمی‌خواهم گروه ما را مسئول تأمین بودجه بیشتر به اوکراین ببینم.»

گروهی از محافظه کاران از این توافق سر باز زدند و گفتند که این توافق تقریباً شامل سطح کاهش هزینه های لازم برای مهار کسری بودجه و بدهی ملی نیست. برخی از این محافظه کاران اکنون این تصور را مطرح می کنند که سعی خواهند کرد مک کارتی را به دلیل مدیریت مذاکرات از ریاست مجلس برکنار کنند.

او گفت: «این لزوماً امروز اتفاق نمی افتد. اما این می تواند به سرعت اتفاق بیفتد، و من روی آن کار می کنم.

گرین تاکید کرد که در مورد رای گیری سقف بدهی روز چهارشنبه بلاتکلیف است – او گفت: “من هنوز به تصمیم خود می رسم” – اما او همچنین پیشنهاد کرد جمهوری خواهانی که برای از بین بردن این پیشنهاد مبارزه می کنند، به دست رهبران دموکرات سنا بازی می کنند که ترجیح می دهند افزایش «پاک» سقف بدهی بدون کاهش هزینه‌های GOP. او پیش‌بینی کرد که چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) – با کمک سناتور جمهوری‌خواه لیندسی گراهام (SC) – تلاش خواهد کرد تا این پیشنهاد را به بودجه بیشتری برای جنگ در اوکراین، که او با آن مخالف است، ضمیمه کند.

گرین ادامه داد که امنیت ضعیف در مرز نیز جریان مواد غیرقانونی از مکزیک را امکان پذیر کرده است که به نوبه خود به بحران مرگبار فنتانیل در سراسر ایالات متحده کمک کرده است.

او گفت: «هر روز سیصد آمریکایی می میرند. مایورکاس و من معتقدم بایدن – رئیس جمهور بایدن – هر دوی آنها باید به خاطر این موضوع استیضاح شوند.

او گفت: «من فکر می‌کنم برخی از این صحبت‌ها شاید برای جلب توجه باشد، شاید برای جمع‌آوری کمک مالی. “این جدی نیست، و این یک تصمیم وحشتناک خواهد بود.”

گرین به طور خاص از دو “طرف” نام برد: رای به اصلاحیه بودجه متعادل و دیگری در مورد قانونی برای جلوگیری از استخدام ماموران جدید IRS – نه تنها در سال 2024، همانطور که لایحه محدودیت بدهی دو حزبی انجام می دهد – بلکه در سال های تا دنبال کردن.

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه گفت که تمایل دارد از پیشنهاد سقف بدهی دو حزبی که قرار است روز چهارشنبه به صحن مجلس نمایندگان برسد، حمایت کند، اما او ابتدا می‌خواهد از رهبران حزب جمهوری‌خواه تعهد بگیرد تا چندین پیشنهاد دیگر را در آینده انجام دهند. از جمله استیضاح رئیس جمهور بایدن یا یکی از مقامات ارشد کابینه.