گروه GOP عشق پوتین تاکر کارلسون را در ویدیوی جدید به نمایش کامل می گذارد

مجری فاکس نیوز از زمانی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اوکراین حمله کرد، عادت کرده است به نکات گفتگو و تئوری های توطئه کرملین متمایل شود. چند روز قبل از شروع جنگ، کارلسون به طرز بدنامی از پوتین دفاع کرد و گفت که اوکراین “دموکراسی نیست”. تقلید کارلسون به حدی بود که در موارد متعدد گزیده‌هایی از برنامه‌های او در تلویزیون دولتی روسیه منتشر شد.

پروژه مسئولیت‌پذیری جمهوری‌خواهان در ویدئویی جدید کارلسون را به شدت در معرض انفجار قرار داد و 96 ثانیه از مجری فاکس نیوز را در حال «طوطی‌سازی پوتین» نشان داد:

کارلسون بارها بر سر دولت خود در کنار روسیه قرار گرفته و از ایالات متحده به دلیل حمایت مداوم از اوکراین و منطقی کردن تجاوز روسیه انتقاد کرده است. دیدگاه های او در پایگاه جمهوری خواهان و برخی از اعضای کنگره ریشه دوانده است، به طوری که در جریان دیدار اخیر با جمهوری خواهان در واشنگتن برای لابی کردن برای کمک به اوکراین، بوریس جانسون، نخست وزیر سابق بریتانیا، گفت که «از این تعداد بسیار شگفت زده و وحشت زده شده است. مردم از مردی به نام تاکر کارلسون می ترسند.

یک گروه محافظه کار در ویدئویی جدید تمایل تاکر کارلسون برای گسترش تبلیغات روسیه را برجسته کرده است.

پروژه پاسخگویی جمهوری خواهان، یک PAC هرگز ترامپ، اعضای جمهوری خواه را هدف قرار می دهد که با حمایت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، دموکراسی را تضعیف کردند، دروغ های او در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 و حمله 6 ژانویه 2021 که وی در ساختمان کنگره آمریکا تحریک کرد.

مربوط…



منبع