گروه های تجاری خوشبین هستند که کنگره در نهایت ممکن است به توافقی برای مهاجرت دست یابد

اما با اختلافات عمیق حزبی در مورد این موضوع، خوش‌بینی کمی به انجام یک معامله وجود داشت، تا اینکه در هفته گذشته سناتورهای کیرستن سینما، آی آریز، و تام تیلیس، RN.C، شروع به انتشار خطوط احتمالی کردند. معامله. (سینما روز جمعه اعلام کرد که حزب دموکرات را برای مستقل شدن ترک می کند.)

این به جایی نمی رسد. سناتور لیندسی گراهام از RSC روز چهارشنبه به NBC News گفت. “شما باید کاری با مرز انجام دهید، نمی توانید به سادگی شروع به قانونی کردن مردم کنید. من از آن‌ها قدردانی می‌کنم که روی آن کار می‌کنند – توافقی در آینده باید انجام شود – اما این پول نیست، سیاست است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در سخنرانی اوایل این هفته گفت که محدودیت‌های مهاجرتی دوران ترامپ به کمبود نیروی کار که باعث تورم می‌شود، کمک کرده است. پاول گفت که این، همراه با مرگ و میرهای مرتبط با بیماری همه گیر، منجر به کمبود 1 تا 1.5 میلیون کارگر شده است.

واشنگتن – برخی از بزرگترین گروه‌های تجاری در واشنگتن آخرین تلاش‌ها را انجام می‌دهند تا کنگره را به تصویب قانون مهاجرت قبل از پایان سال برسانند و خوش‌بین هستند که توافق دو حزبی ممکن است محقق شود.

هنوز شک و تردیدهای زیادی در کاپیتول هیل در مورد چشم انداز معامله وجود دارد، به خصوص قبل از پایان سال. تیلیس روز چهارشنبه به ان‌بی‌سی نیوز گفت که او همچنان در حال کار بر روی جلب موافقت سایر قانونگذاران در مورد این چارچوب است، اما گفت که تاکنون «به گرمی استقبال شده است.» او اذعان کرد که پنجره به سرعت در حال بسته شدن است برای تصویب قوانین قبل از اینکه جمهوری‌خواهان کنترل کنند. مجلس نمایندگان در ژانویه، چیزی که حتی اگر اعضای سنا بتوانند مصالحه ای پیدا کنند، می تواند مانع دیگری ایجاد کند.

زمانی که مشاغلی دارید که نمی توانند درهای خود را باز نگه دارند، زیرا کارگران کافی ندارند، و در عین حال کارگرانی دارید که می خواهند به اینجا بیایند و کار کنند، به نظر می رسد که می توانید یک راه حل بسیار ساده برای آن پیدا کنید. چیپ راجرز، رئیس انجمن هتل‌ها و اقامتگاه‌های آمریکا گفت.

در حالی که کسب‌وکارها هرگونه اصلاحات در سیستم مهاجرت را مثبت می‌دانند، مشخص نیست که آیا این قانون نگرانی اصلی آنها را در افزایش تعداد کارگران خارجی که می‌توانند به طور موقت یا بلندمدت به ایالات متحده بیایند، برطرف می‌کند یا خیر.

در حالی که جزئیات لایحه Sinema-Tillis هنوز نهایی نشده است، سابقه این زوج در دستیابی به مصالحه در مورد مسائل دیگر موجی از خوش‌بینی را در میان لابی‌گران صنعت برانگیخت که آن را آخرین امید خود برای انجام معامله می‌دانند. در مورد مهاجرت در یک چارچوب زمانی به طور فزاینده باریک.

کاردین در مصاحبه‌ای گفت: «ما می‌دانیم که در پایان روز، شما باید از حمایت رهبری و اجماع گسترده برخوردار باشید تا بتوانید چیزی را در این بسته وارد کنید. بنابراین ما می دانیم که این یک چالش است، اما چیزی است که برای بسیاری از ما اولویت دارد. امیدواریم که بتواند موفق باشد.»

به گفته اقتصاددانان، کاهش تعداد مشاغل خالی می تواند تأثیر بیشتری بر کاهش تورم داشته باشد، زیرا رقابت کمتر برای کارگران در افزایش دستمزد حاکم می شود و شرکت ها سپس به مصرف کنندگان منتقل می کنند.

کندی گفت: «یکی از بزرگ‌ترین مواردی که رستوران‌ها را به تعطیلی سوق می‌دهد این است که ما کارگران کافی نداریم تا به ما اجازه دهند باز بمانیم و به مشتریان خدمات ارائه کنیم تا بتوانیم قبوض خود را بپردازیم و درهای خود را باز نگه داریم.» .

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

جمهوری‌خواهانی که در تلاش‌های گذشته برای تغییر قوانین مهاجرت شرکت داشته‌اند، آب سردی را روی فشار سینما-تیلیس ریختند.

جزئیات محدودی از طرح سینما-تیلیس منتشر شده است، اما “چارچوب پیش نویس” که در اوایل این هفته توسط این دو نفر منتشر شد، شامل افزایش امنیت مرزی، تغییرات در سیستم برای پناهجویان و مسیری برای شهروندی برای “Dreamers”، جوان و بدون مدرک است. به گفته افرادی که با این طرح آشنا هستند، مهاجرانی که در کودکی توسط والدینشان به ایالات متحده آورده شده اند.

سناتور Ben Cardin، D-Md.، از تلاش Sinema-Tillis حمایت می کند و گفت که امیدوار است بتوان آن را برای افزودن حفاظت هایی برای دارندگان وضعیت محافظت شده موقت یا TPS گسترش داد. اما او اذعان داشت که رسیدگی به لایحه مهاجرت در هفته‌های پایانی سال، با توجه به اینکه رهبری در حال حاضر بر تصویب سیاست‌های دفاعی پیچیده و بسته‌های بودجه دولتی متمرکز است، کار دشواری است.

راجرز گفت: “شما باید از جایی شروع کنید، اما اگر می خواهید مشکل را حل کنید، باید متفاوت از آنچه اکنون می شنویم به نظر برسد.” “شما به کارگران مهمان بیشتری نیاز دارید، در این مورد هیچ سوالی وجود ندارد. علاوه بر این، ایالات متحده چگونه به کمبود کارگری که به نظر می رسد ادامه دارد و برای مدتی طولانی ادامه خواهد داشت، رسیدگی می کند؟ خوب، شما باید اجازه مهاجرت قانونی بیشتری بدهید.»

شرکت‌ها در طیف وسیعی از صنایع، از کشاورزی گرفته تا فناوری، مدت‌هاست که از کنگره خواسته‌اند تا تغییراتی در سیستم مهاجرت ایجاد کند تا به کارگران خارجی بیشتری اجازه دهد و در نتیجه کمبود کارگران را برطرف کند.

جان باسلیس، معاون سیاست مهاجرت در اتاق بازرگانی، گفت: «اتاق از این تحولات اخیر دلگرم شده است، و ما سناتور سینما و تیلیس را به خاطر شجاعت مقابله با این مسائل حل نشدنی تحسین می کنیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در چند هفته آینده هستیم تا قوانینی را به پیش ببریم که منابع حیاتی را برای امنیت مناسب مرزهای ما فراهم می کند، اصلاحات بسیار مورد نیاز را در قوانین پناهندگی ما اعمال می کند، عملکرد سیستم مهاجرت قانونی ما را بهبود می بخشد و واقعی می کند، تسکین پایدار برای Dreamers در سراسر کشور.”

تیلیس گفت: «اگر ما اکنون اقدام نکنیم، احتمالاً برای دو تا چهار سال در موقعیتی نخواهیم بود که چیزی متعادل داشته باشیم که واقعاً به مؤلفه‌های امنیت مرزی این لایحه برسد.»

به گفته گروه‌های صنعتی، در صنعت رستوران‌داری، بیش از 400 هزار کارگر کمتر از قبل از همه‌گیری وجود دارد و هتل‌ها نیز 350 هزار شغل نسبت به سطوح قبل از همه‌گیری کاهش داده‌اند. به گفته مقامات این صنعت، این باعث شده رستوران ها ساعات کاری خود را کاهش دهند و هتل ها خدمات خود را کاهش دهند یا کمتر از ظرفیت کامل کار کنند.

شان کندی، معاون امور عمومی در انجمن ملی رستوران‌ها، گفت: «ستاره‌ها هرگز مثل الان در یک راستا قرار نخواهند داشت. این قانون احتمالاً شانس خوبی برای حرکت در کنگره بعدی نخواهد داشت، و با نزدیک‌تر شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری، احتمال پیشروی چنین چیزی حتی کمتر می‌شود. بنابراین زمان به هیچ وجه برای ما گم نشده است.»

انجمن هتل‌ها و اقامتگاه‌های آمریکا اخیراً یک طرح تبلیغاتی شش رقمی را در کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، آریزونا، تگزاس و ویرجینیای غربی راه‌اندازی کرد و از کنگره خواست قانونی را تصویب کند که به کارگران مهاجر بیشتری اجازه دهد و در مورد این موضوع نظرسنجی انجام شده است. انجمن ملی رستوران‌ها اعلام کرد که در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک کمپین بزرگ با مشارکت اعضای خود برای حمایت از یک لایحه بالقوه پس از دریافت جزئیات بیشتر است. اتاق بازرگانی، بزرگترین گروه تجاری کشور، نیز از تلاش های سینما-تیلیس حمایت کرد.

شرکت‌ها سال‌هاست که از کنگره خواسته‌اند تا سیستم مهاجرت را تغییر دهد و استخدام کارگران خارجی را برای آنها آسان‌تر کند، اما از زمان همه‌گیری این بیماری، وضعیت به‌طور فزاینده‌ای وخیم‌تر شده است. بر اساس آمار اداره کار، در ماه گذشته 10.3 میلیون شغل آزاد وجود داشت.