گروه غواصی می گوید جسد نوجوانی را پیدا کرده است که از مهمانی تاهو ناپدید شده است

کلانتری شهرستان Placer

طبق آمار منتشر شده توسط کلانتر شهرستان Placer در روز یکشنبه، جستجوی “نجومی” برای رودنی، که حداقل دو ایالت و هزاران هکتار را در بر می گرفت، شاهد بود که پلیس 19951 ساعت کار جمعی و 1871 نکته را بررسی کرد.

این گروه نوشت: “ماشین فقط در 14 دقیقه آب وارونه است.” ما تایید کردیم کیلی داخل است. خانواده مطلع شد. مجری قانون در راه است.»

حدود یک هفته پس از جستجو، پلیس رودنی را در ویدئویی از مهمانی مشاهده کرد. او یک هودی صورتی پوشیده بود که روی آن «آینده عجیب» نقش بسته بود. پلیس عکس های هودی را منفجر کردند به این امید که کسی آن را ببیند – چه در رودنی یا در جایی متروکه در هزاران هکتار جنگل که اطراف محل کمپینگ او ناپدید شده است.

کمی بیش از دو هفته پس از ناپدید شدن اسرارآمیز کیلی رودنی از یک جشن فارغ التحصیلی دبیرستانی در یک اردوگاه در شمال کالیفرنیا، یک تیم غواصی روز یکشنبه گفتند که مرد 16 ساله را در SUV واژگون شده اش پیدا کردند.

با انتشار تصاویر جدید پلیس، BF نوجوان کامیونی گمشده متن های نهایی را به اشتراک می گذارد

ترس از اینکه رودنی ممکن است هرگز پیدا نشود، 10 روز پس از جست‌وجو، زمانی که مقامات محلی اعلام کردند که تلاش‌های جستجو را برای تمرکز بر تحقیقات کاهش خواهند داد، افزایش یافت.

حداقل 1200 انعام به تلفن های مجری قانون سرازیر شد، اما پلیس برای به دست آوردن یک سرنخ قابل توجه تلاش کرد.

Adventures With Purpose، یک گروه جستجو و بازیابی که به دلیل حل تقریباً دوجین مورد سرد شناخته شده است، گفت که یک تیم غواصی شش نفره وابسته به این گروه، ماشین را در یک مخزن پیدا کرده است. محققان اورگان این کشف را در یک پست بعد از ظهر یکشنبه در فیس بوک گزارش کردند.

همچنین عکس هایی از هوندا CRV نقره ای رودنی در سال 2013 منتشر شد که از زمان مهمانی همراه او گم شده بود.

کلانتری شهرستان Placer

لارسون که با رودنی بود، گفت: «بچه های زیادی بودند که به ما نزدیک شدند. “قطعاً، من به شدت احساس می کردم که در آن مهمانی، چیزی با تعداد افرادی که آنجا بودند و سن برخی از این افراد درست نیست.”

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

آنجلا مسلم، سخنگوی کلانتر شهرستان Placer، در یک کنفرانس مطبوعاتی در 15 اوت گفت: «تنها هدف ما از این تحقیق و جستجو این است که کیلی را به خانه نزد خانواده‌اش بازگردانیم و ما به کمک جامعه نیاز داریم.

کلانتر شهرستان نوادا، یکی از تقریباً 18 آژانس درگیر در جستجوی رودنی، گفت که از به روز رسانی آگاه بوده و معاونانی را برای ملاقات با Adventures With Purpose به بیرون می فرستد. این دپارتمان در فیسبوک نوشت: «ما اطلاعات بیشتری را زمانی که در دسترس قرار گرفت، ارائه خواهیم کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این نوجوان آخرین بار حوالی ساعت 12:30 صبح در مهمانی دیده شد و آخرین فعالیت روی تلفن همراهش سه دقیقه بعد در نزدیکی یک دریاچه انجام شد. او حدود ساعت 12:15 صبح به مادرش پیام داده بود که بگوید به زودی به خانه خواهد رفت، اما سامی اسمیت، یکی دیگر از دوستان نزدیک رودنی، به فاکس نیوز گفت که با رودنی “پارتی” می گرفت و رودنی خیلی مست بود. برای رانندگی به خانه او گفت، او فکر می‌کرد رودنی می‌خواهد شب را در اردوگاه بماند.

مگدالن لارسون، که به فاکس 40 گفت او بهترین دوست رودنی است، گفت که جشن خداحافظی ارشد “بسیار بزرگتر از حد انتظار بود” و شرکت کنندگان از خارج از Truckee آمده بودند – چیزی که در ابتدا برنامه ریزی نشده بود.

این نوجوان 16 ساله درست بعد از نیمه شب پس از شرکت در جشن فارغ التحصیلی دبیرستان در کمپ خانواده Prosser در Truckee بدون هیچ اثری ناپدید شد. مقامات می گویند بیش از 200 نوجوان و جوان در آنجا بودند و مشروب می خوردند و مواد مخدر مصرف می کردند.

رودنی نیمن گفت: “کیلی ما تو را دوست داریم، و اگر این را دیدی، لطفاً به خانه بیا.” “من چیزی بیشتر از در آغوش گرفتن تو نمی خواهم.”

به گزارش ساکرامنتو، Fox 40، Adventures With Purpose اوایل روز شنبه وارد منطقه شد. با استفاده از سونار، غواصان چندین آب، از جمله دریاچه Donner و مخزن بوکا را قبل از اینکه گروه بگویند آنها کشف غم انگیزی را در Prosser Creek Reservoir انجام دادند، جست و جو کردند. چند صد یارد از سایتی که رودنی آخرین بار در 6 آگوست دیده شد.

مقامات از بیش از 200 نفر از مهمانداران درخواست کرده بودند که هر گونه اطلاعاتی که ممکن است در مورد رودنی دارند ارائه دهند. با حضور بیشتر افراد زیر سن قانونی، پلیس وعده داد که هیچ کس به دلیل مصرف مشروبات الکلی یا مواد مخدر تنبیه نخواهد شد – دو مورد که سخنگوی پلیس گفت “آنها می دانند که رخ داده است.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

خانواده اش گفتند که رودنی در 16 سالگی به تازگی از دبیرستان Truckee Charter در ماه ژوئن فارغ التحصیل شده بود. در ویدئویی که پلیس در روزهای ابتدایی جستجو به اشتراک گذاشته بود، مادرش، لیندزی رودنی نیمن، در حالی که از کسی درخواست می‌کرد که اطلاعاتی را ارائه کند، با اشک‌هایش مبارزه کرد.