گروه سازماندهی مترقی دوره ترامپ از برنامه های میان دوره ای 7 میلیون دلاری رونمایی کرد

در اواخر این ماه، Indivisible برنامه های آزمایشی این استراتژی را در آریزونا و پنسیلوانیا راه اندازی خواهد کرد. اما گروه‌های محلی طیفی از رقابت‌های سنا و مناطق مجلس نمایندگان را هدف قرار می‌دهند، از جمله تقویت نامزد دموکرات‌ها در سنا جان فترمن در پنسیلوانیا و سناتور رافائل وارناک در جورجیا.

«آیا یک نماینده ایالتی در روستایی آریزونا به تازگی ممنوعیت پیشگیری از بارداری را پیشنهاد کرده است؟ آیا یک کاندیدای پنسیلوانیا به تازگی در یک رویداد مبارزات انتخاباتی با یکی از سرکردگان 6 ژانویه ظاهر شد؟ یادداشت می خواند. “ما با Indivisibles کار خواهیم کرد تا این لحظات را شناسایی یا آغاز کنیم و آنها را برای توزیع گسترده تر بسته بندی کنیم.”

طرح‌هایی که ابتدا با POLITICO به اشتراک گذاشته شده است، نحوه برنامه‌ریزی این گروه برای بسیج بخش‌های محلی خود را پیرامون «تضاد استراتژیک»، که بر فعالیت و تماس با رأی‌دهندگان حول نظرات و مواضع سیاسی نامزدهای جمهوری‌خواه متمرکز می‌شود، نشان می‌دهد. این برنامه – که Indivisible قبلاً با هفت رقم پایین برای آن پول جمع آوری کرده است و تلاش های جمع آوری کمک های مالی تا پایان سال ادامه دارد – بر حمایت از برنامه های گروه های محلی و تماس مستقیم با رای دهندگان، از جمله بانکداری تلفنی، پیامک و جستجو متمرکز خواهد بود.

پروژه Indivisible، شبکه‌ای از گروه‌های سازمان‌دهی مترقی محلی که در دوران دولت ترامپ شکل گرفت، ۷ میلیون دلار در میان دوره‌ای ۲۰۲۲ برای کمک به انتخاب دموکرات‌ها با تأکید بر «افراط‌گرایی MAGA» هزینه می‌کند.

ازرا لوین، یکی از مدیران اجرایی پروژه Indivisible، در مصاحبه ای گفت: گروه های محلی غیرقابل تقسیم “در موقعیت خوبی برای رویارویی مستقیم با نمایندگان، سناتورها و نامزدهای MAGA هستند که دارای موقعیت های نامطلوب هستند، اما از آنها فراخوانی نمی شود.”

یادداشت استراتژی سه حوزه پیام رسانی را تشریح می کند که گروه معتقد است افراط گرایی جمهوری خواهان را برجسته می کند: «(1) حملات MAGA به مدارس و بچه ها. (2) حملات MAGA به Roe و حقوق ما. و (3) حمله MAGA به دموکراسی و یکپارچگی انتخابات ما.»

لوین گفت: «ما معتقدیم که ما اکثریت عادی هستیم و آنها رادیکال‌های حاشیه‌ای MAGA هستند، و اگر انتخابات یک همه‌پرسی در مورد آن باشد، ما را در یک مکان برنده قرار می‌دهد.»



Source link