گروه خدماتی می‌گوید: شرکت‌های وام‌های دانشجویی برای تعدیل تلاش خواهند کرد و اگر بایدن توقف پرداخت را به دلیل «اخطار بسیار ناکافی» تمدید کند، ممکن است برخی از وام‌گیرندگان دچار معوق شوند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

رئیس یک گروه خدمات وام گفت که شرکت ها ممکن است نتوانند در چنین مدت کوتاهی تغییرات را به طور موثر اعمال کنند.

    • این وزارتخانه هنوز در مورد مسائلی که ممکن است با اعلام دیرهنگام تخفیف ایجاد شود، اظهار نظر نکرده است، و بوکانان گفت که اگرچه سرویس‌دهندگان تمام تلاش خود را برای ایجاد «سریع و کارآمد» هر گونه تغییری انجام می‌دهند، «ممکن است مشکلات خدماتی وجود داشته باشد که بر وام گیرندگان تأثیر بگذارد و ممکن است نیاز داشته باشد. اصلاح مواد.”

      ما اکنون ده روز از شروع مجدد برنامه ریزی شده برای 35 میلیون وام گیرنده فاصله داریم و – همانطور که سرویس دهندگان هفته ها هشدار داده اند که این اتفاق خواهد افتاد – ممکن است اطمینان حاصل شود که تاخیر کامل و کامل در از سرگیری می تواند به صورت سیستمی تا سپتامبر انجام شود. بوکانان نوشت: 1 برای هر وام گیرنده بدون حادثه. ده روز برای برنامه‌ریزی مجدد سیستم‌های عظیم و درهم تنیده‌ای که حساب‌های وام را مدیریت می‌کنند، زمان آزمایش سیستم مناسب را فراهم می‌کنند و همچنین برنامه‌های ارتباطی اصلاح‌شده را ایجاد و اجرا می‌کنند، به شدت ناکافی است.»

      حتی اگر رئیس جمهور جو بایدن توقف پرداخت وام های دانشجویی را تمدید کند، شرکت هایی که این وام ها را ارائه می دهند می گویند ممکن است نتوانند به موقع آن تغییر را پاسخ دهند.

      اسکات بوکانان، مدیر اجرایی اتحاد خدمات وام دانشجویی – گروهی که نماینده ارائه دهندگان وام فدرال است – روز دوشنبه نامه‌ای به میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش نوشت تا به او اطلاع دهد که “هر گونه اعلامیه در این اواخر، کمتر از ده روز قبل از زمان برنامه ریزی شده از سرگیری 1 سپتامبر، خطر اختلالات عملیاتی را به همراه دارد.”

      او همچنین هشدار داد که در صورت از سرگیری پرداخت ها، وام گیرندگان “به شدت غافلگیر خواهند شد”.

    در ماه آوریل، بایدن توقف فدرال در پرداخت وام های دانشجویی را برای چهارمین بار تا 31 آگوست تمدید کرد. انتظار می رود که او در روز چهارشنبه تمدید این توقف را – همراه با بخشش گسترده وام های دانشجویی – اعلام کند. هر دوی این اعلان‌ها تنها یک هفته قبل از برنامه‌ریزی از سرگیری پرداخت‌ها منتشر می‌شوند، و با دریافت راهنمایی‌های بسیار کمی از سوی سرویس‌دهندگان وام تا این مرحله، آن‌ها به این بخش اطلاع داده‌اند که احتمالاً هرگونه اطلاعیه‌ای به آرامی که انتظار می‌رود اجرا نخواهد شد.

    در ماه ژوئیه، وزارت آموزش و پرورش به شرکت های وام دستور داد تا پیام رسانی به وام گیرندگان را در مورد بازپرداخت آنها متوقف کنند. اما همانطور که بوکانان اشاره کرد، قبلاً مشکلات ارتباطی وجود داشته است، با توجه به اینکه 1 سپتامبر هنوز تاریخ راه اندازی مجدد پیش بینی شده است. به عنوان مثال، Insider در روز سه‌شنبه شواهدی به دست آورد مبنی بر اینکه Aidvantage، که توسط شرکت وام دانشجویی Maximus اداره می‌شود، به اشتباه به برخی وام‌گیرندگان اطلاع داده است که سررسید ماه سپتامبر دارند.

    یکی از سخنگویان Maximus به Insider گفت که عذرخواهی برای آن وام گیرندگان آسیب دیده ارسال شد، اما Insider از وام گیرندگانی شنید که گفتند هرگز عذرخواهی دریافت نکرده‌اند و حساب‌های آنها همچنان منعکس کننده پرداخت‌های سررسید است. به همین دلیل است که قانونگذاران دموکرات برای ابطال بدهی در کنار تمدید توقف پرداخت تلاش کرده‌اند تا اطمینان حاصل شود که وزارتخانه و شرکت‌های وام، زمان کافی برای اجرای تسهیلات قبل از سررسید لایحه ماهانه دیگر خواهند داشت.

    پرداخت وام دانشجویی قرار است تا یک هفته دیگر از سر گرفته شود.

  • او افزود که اگر پرداخت‌ها در اول سپتامبر از سر گرفته شود، «میلیون‌ها وام گیرنده سردرگم می‌شوند، برخی به شدت غافلگیر می‌شوند، برخی ممکن است غیرضروری معوق شوند، و ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا این مسائل حل شود».